Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام حسن روحانی روز پنج شنبه در جلسه کمیته های تخصصی ستاد ملی مقابله با کرونا خاطرنشان کرد: فرایند طی شده در مدیریت مقابله با کرونا در کشور از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون با فراز و فرودهایی همراه بوده که با توجه به کسب اطلاعات و اقدامات انجام گرفته ، تجارب بسیار مغتنم و ارزشمندی است.

روحانی با اشاره به اینکه ممکن است در این مسیر در برخی مواقع با کاستی ها و یا ناهماهنگی هایی مواجه بوده باشیم، گفت: ستاد ملی کرونا به عنوان مرجع اصلی تصمیم گیری برای مقابله با این بیماری، نیازمند بررسی طرحی جامع برای مهار بیماری در مراحل پیشگیری، پیگیری، محدود سازی و درمان  جدید است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور افزود: با توجه به مولفه های مهمی چون تاب آوری اقتصادی که در اثر تحریم های ظالمانه ایجاد شده است، حفظ سلامت مردم به عنوان اولویت اصلی نظام همیشه مورد تاکید بوده و ستاد ملی کرونا به زودی طرحی جامع را برای مدیریت مرحله جدید بیماری مورد بررسی و به تصویب خواهد رساند.

روحانی با بیان اینکه طرح جامع می بایست با توجه به تجارب گذشته، تمامی نقاط کشور را متناسب با وضعیت شیوع بیماری تحت پوشش قرار دهد، افزود: در این طرح جامع وظایف تک تک کمیته های تخصصی به صورت شفاف مشخص شده  است و در کمترین زمان و بدون پیچیدگی های بروکراتیک و رفت و برگشت های اداری دستگاه های ذیربط در اسرع وقت به وظایف تعیین شده عمل می کنند.

رئیس جمهور افزود: با توجه به مصوبات گوناگونی که تاکنون ستادملی مقابله با کرونا داشته است، می بایست با یکپارچه سازی تمامی مصوبات و تصمیمات براساس تقسیم بندی کشور به سه بخش زرد، قرمز و بحرانی اقدام شود تا براساس هریک از این وضعیت ها سیاست های مقابله ای و اعمال محدودیت ها عملیاتی شود.

روحانی طراحی سناریوی اقناع و هدایت افکار عمومی متناسب با طرح جامع را از الزامات اجرای دقیق این طرح عنوان کرد و افزود: ستادهای استانی با توجه به این طرح که اختیاراتی به آنان تفویض خواهد شد، موظف به اجرای سیاست های ابلاغی متناسب با وضعیت ایجاد شده در استان خود در قالب طرح جامع خواهند بود.

روحانی در این جلسه همچنین با قدردانی از همکاری منسجم همه کمیته های تخصصی ستاد مقابله با کرونا با قرارگاه عملیاتی این ستاد بویژه در اعمال محدودیت های اخیر و تعطیلی کسب و کارها از ساعت 18 با توجه به محدودیت اطلاع رسانی در این زمینه، از مردم نیز بخاطر اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا و رعایت محدودیت ها برای قطع کامل زنجیره ابتلای ویروس، تشکر کرد.

منبع: الف

کلیدواژه: مقابله با کرونا طرح جامع ستاد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۲۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه شهرداری کرمانشاه تصویب شد

بودجه سال جاری شهرداری کرمانشاه پس از کش‌وقوس‌های فراوان بالاخره امروز چهارشنبه به تصویب شورای اسلامی شهر کرمانشاه رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، پس از کش وقوس‌های فراوان در بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه در نهایت امروز _ چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ با حضور ۱۰ عضو شورا و نادر نوروزی شهردار کرمانشاه این لایحه مجدداً بررسی و اشکالاتی که در خصوص آن وجود داشت، رفع شد.

با توجه به اصلاحات صورت گرفته رقم بودجه شهرداری از ۶,۳۰۰ میلیارد تومان به حدود شش هزار میلیارد تومان رسید و در نهایت تصویب شد و این مصوبه به کمیته تطبیق مصوبات فرمانداری کرمانشاه برای تأیید نهایی ارسال می‌شود.

رقم بودجه امسال شهرداری نسبت به سال گذشته حدود ۳۰ درصد رشد داشته است، اما نسبت به بودجه پیشنهادی شهرداری کرمانشاه مبلغ هفتصد میلیارد تومان در دو مرحله کاهش یافت و در مرحله اول بررسی توسط شورا مبلغ چهارصد میلیارد تومان کاهش یافت و در مرحله دوم نیز سیصد میلیارد تومان دیگر کاهش یافت.

لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه بر اساس قانون باید بهمن سال گذشته تصویب می‌شد، اما به دلیل اشکالاتی که برخی از اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه بر بودجه پیشنهادی شهرداری گرفتند و به‌رغم تصویب کلیات بودجه پیشنهادی در پنجم اسفند سال گذشته تصویب آن بیش از دو ماه به تأخیر افتاد.

کد خبر 749784

دیگر خبرها

  • گفت‌وگوی تلفنی هنیه و رئیس اطلاعات مصر درباره مذاکرات/هیئت حماس به‌زودی در قاهره
  • رونمایی از سامانه جامع بازار کار به زودی
  • سند جامع مدیریت پسماند ایلام تهیه می‌شود
  • بودجه شهرداری کرمانشاه تصویب شد
  • بیکاران به زودی از طریق سامانه‌ای شناسایی می‌شوند | توضیحات وزیر کار درباره لایحه جامع اشتغال
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در البرز
  • روحانی: پاسخ من به شورای نگهبان به زودی منتشر می‌شود تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند!
  • سخنگوی دولت: برای مقابله با بی‌حجابی نیازی به قانون جدید نیست
  • مخالفت دقیقه نودی دولت رئیسی با لایحه عفاف و حجاب/برای مقابله با بی حجابی معطل تصویب قانون جدید نمی مانیم
  • سخنگوی دولت: برای مقابله با بی حجابی نیازی به قانون جدید نیست