Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاظمی گفت: فاز اول تقاطع غیر همسطح خلیج فارس که شامل زیرگذر با عرض حدود ۳۰ متر و طول حدود۶۵۰ متر است ظرف ۱۰ ماه و با همکاری معاونت اقتصادی با هزینه ای حدود ۵۳ میلیارد تومان احداث خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «خلیل الله کاظمی» امروز(۲۲ آبان) در مراسم آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح خلیج فارس گفت: با توجه به سیاست های شهردار و شورای شهر طی دو سال گذشته پروژه های حوزه حمل وتقل در رینگ پیرامونی شهر و با هدف تسهیل اتصال و تردد شهروندان اجرا شده است بر همین اساس کلیه تقاطع های غیر همسطح و پل ها در چهارچوب مطالعات طرح جامع حمل ونقل و تسهیل تردد ایمن در رینگ پیرامونی و اتصال آن به نقاط مختلف شهر احداث شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد با بیان اینکه تقاطع غیر همسطح خلیج فارس نیز در این چهارچوب اجرا خواهد شد، اظهارکرد: آخرین حلقه اتصال رینگ پیرامونی شهر نیز پروژه چپ گرد غیر همسطح بزرگراه پیامبر اعظم(ص) به بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی است که عملیات اجرایی آن تا پایان سال آغاز خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه پروژه تقاطع غیر همسطح خلیج فارس که امروز شاهد آغاز عملیات اجرایی آن هستیم با توجه به حجم بالای ترافیک در محدوده مجیدیه و بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی در دستور کار قرارگرفته، ادامه داد: این پروژه در دو فاز طراحی شده است که در فاز اول زیرگذر به همراه میدان احداث می شود و پل سوم به دلیل اینکه در حال حاضر ضرورت ندارد، اجرا نخواهد شد.

 

کاظمی اظهارکرد: فاز اول که شامل زیرگذر با عرض حدود ۳۰ متر و طول حدود۶۵۰ متر است ظرف ۱۰ ماه و با همکاری معاونت اقتصادی با هزینه ای حدود ۵۳ میلیارد تومان احداث خواهد شد.

 

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد به راه اندازی ایستگاه های دوچرخه اشتراکی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه وضعیت ایستگاه های دوچرخه قدیمی تعیین تکلیف شده و تاکنون ۱۰۰ ایستگاه از مجموع ۱۳۸ ایستگاه جمع آوری شده است.

 

وی افزود: اکنون در کنار جمع آوری ایستگاه های قدیمی، رک های ایستگاه های جدید در حال نصب است و طبق برنامه ریزی های انجام شده سیستم دوچرخه های جدید اشتراکی با ۱۵۰ دوچرخه طی یک ماه آینده بهره برداری خواهد شد.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: تقاطع غیرهمسطح مراسم افتتاحیه شهرداری مشهد تقاطع غیر همسطح خلیج فارس خواهد شد فاز اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۲۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از احداث واحد‌های مسکونی در محدوده کارخانجات بزرگ فارس

محمدهادی ایمانیه در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (اکسپو ۲۰۲۴) از برخی غرفه‌های تولیدکنندگان صنایع دستی، آلومینیوم و فولاد این استان بازدید کرد و با اشاره به اقدامات و فعالیت‌های این مجموعه در راستای توسعه زیرساخت‌ها و تکمیل زنجیره ارزش فولاد در استان فارس، اظهارداشت: خوشبختانه در دستیابی به اهداف از پیش تعریف شده در این زمینه تا حدود زیادی پیش رفته است.

او در همین راستا به عملکرد وهمکاری شرکت فولاد غدیر نی‌ریز در زمینه اجرای طرح انتقال آب از خلیج فارس اشاره و خاطرنشان کرد: عملیاتی شدن طرح انتقال آب علاوه بر تامین آب مورد نیاز شرکت فولاد نی‌ریز، زمینه آزاد شدن بخشی از منابع آبی این شهرستان برای سایر مصارف آشامیدنی و کشاورزی را فراهم می‌کند.

استاندار فارس به مسئولیت‌های اجتماعی فولاد غدیر نی‌ریز نیز اشاره کرد و گفت: احداث پارک برای استفاده عموم مردم شهرستان به همراه فراهم کردن زمینه انتقال و تامین آب آشامیدنی برای روستا‌های اطراف از جمله اقدامات ارزشمند این مجموعه است.

ایمانیه احداث مسکن مورد نیاز مدیران، مهندسان و کارکنان واحد‌های بزرگ صنعتی در نزدیکی و محدوده این واحد‌ها را زمینه‌ساز کاهش ترافیک، کاهش هزینه‌ها و آرامش کارکنان توصیف کرد و ادامه داد: به همین دلیل این اقدام را از کارخانه‌های بزرگ استان مانند فولاد غدیر نی ریز شروع کردیم و اعلام می‌کنیم که مدیریت ارشد استان از احداث واحد‌های مسکونی کارکنان در محدوده واحد‌های تولیدی و صنعتی بزرگ حمایت خواهد کرد.

محمد هادی ایمانیه همچنین از غرفه آلومینیوم جنوب بازدید و با مدیرعامل این شرکت دیدار و گفتگو کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • قرارداد احداث ۲ ایستگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان با شرکت مپنا امضا شد
  • حمایت از احداث واحد‌های مسکونی در محدوده کارخانجات بزرگ فارس
  • حمایت از احداث واحد‌های مسکونی در محدوده کارخانجات فارس
  • همسطح سازی دریچه های شبکه جمع آوری فاضلاب آذربایجان شرقی
  • احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد
  • احداث و بهره‌برداری از ۲ جایگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان
  • (ویدئو) خلیج فارس از نگاه فضانوردان ساکن ایستگاه فضایی بین‌المللی
  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • خلیج فارس از نگاه فضانوردان ساکن ایستگاه فضایی بین‌المللی (فیلم)
  • چاره‌ای جز احداث تقاطع سپاه نداریم