Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-30@03:41:41 GMT

پیشکسوت سینما و تلویزیون هم کرونایی شد

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۵۲۸۷۲

پیشکسوت سینما و تلویزیون هم کرونایی شد

رویداد۲۴ پورنگ پورحسینی  پسر این بازیگر پیشکسوت  با بیان این‌که یکی دو روزی است پدرش در بیمارستان بستری است، گفت: در حال حاضر ایشان در بخش مراقبت‌های ویژه بستری ولی هوشیار هستند و با داروهایی که پزشکان تجویز کرده‌اند امید به بهبودی داریم، هر چند ۷۲ ساعت‌ حساس هم برای مشخص شدن روند بیماری و اثر داروها پیش رو خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او در عین حال از کارکنان بیمارستان فیروزگر قدردانی کرد و افزود: شاهد هستم که اعضای کادر درمان چقدر زحمت می‌کشند و تا وقتی با آن‌ها مواجه نشوید نمی‌توان تصور کرد که چه شرایطی دارند و چقدر پرتلاش هستند. ای کاش قدردان زحمات کادر درمان باشیم که در این موج سوم مقابل این سونامی ایستاده‌، در حالی که بیشتر مردم خسته شده‌اند و مثل موج اول دیگر یادآور تلاش تیم درمانی در بیمارستان‌ها نیستیم. حضور این افراد مثل همان سربازانی است که در خرمشهر جنگیدند و ایستادگی کردند.

بیشتر بخوانید: زمان تزریق انسانی واکسن کرونای داخلی/ قیمت واکسن ساخت ایران چقدر است؟

پسر پرویز پورحسینی گفت: خوشبختانه پدرم بیماری زمینه‌ای ندارد و در این سال‌ها زندگی سالمی داشته، به همین دلیل امید به بهبودی داریم و خودشان هم خیلی مقاومت می‌کنند. اما باز هم تاکید می‌کنم ای کاش همه مردم بیشتر رعایت کنند تا در مقابل این ویروس سلامت بمانند و در کنار آن، تلاش کادر درمان را هم فراموش نکنیم و قدردان آن‌ها باشیم.

پرویز پورحسینی متولد سال ۱۳۲۰ است و در کارنامه کاری‌اش بازی در بیش از ۱۰۰ فیلم، تئاتر و سریال در همکاری با کارگردان‌های سرشناسی همچون علی حاتمی، بهرام بیضایی، حمید سمندریان، مسعود کیمیایی، احمدرضا درویش، داودمیرباقری و کمال تبریزی ثبت شده است.

منبع: ایسنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ویروس کرونا پرویز پورحسینی جدیدترین عکس های سلبریتی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۲۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرد و غبار بیش از ۱۰۰۰ خوزستانی را به بیمارستان‌ها کشاند

به گزارش صدای ایران از ایسنا،میثم معزی امروز (۱۰ اردیبهشت‌ماه) در گفت‌وگوی رسانه‌ای اظهار کرد: از آغاز پدیده گرد و خاک از بامداد تا ساعت ۷ صبح امروز (۱۰ اردیبهشت‌ماه) ۸۱۵ نفر و از ساعت ۷ صبح تا ساعت ۱۳، ۲۵۴ نفر به اورژانس بیمارستان‌ها مراجعه کردند.

وی افزود: مجموع مراجعان به بیمارستان‌ها یک هزار و ۶۹ نفر بوده ااست که ۸۸ نفر در مراکز درمانی بستری و بقیه به صورت سرپایی درمان و از بیمارستان‌ها ترخیص شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان کرد: مطابق معمول روز‌های گرد و غبار، کلیه بیمارستان‌ها آماده ارائه خدمات به مراجعان هستند و از هم استانی‌ها می‌خواهیم در این شرایط ضمن تردد حداقلی در فضای باز، از کودکان، سالمندان و کسانی که دارای بیماری‌های زمینه‌ای قلبی و ریوی هستند، مراقبت کنند.

دیگر خبرها

  • گرد و غبار بیش از ۱۰۰۰ خوزستانی را به بیمارستان‌ها کشاند
  • (ویدئو) ماجرای خدمتی که عباس کیارستمی در دهه ۷۰ به سینمای ایران کرد چه بود؟
  • فیلم | ماجرای کم شدن لول های تریاک در سریال آینه عبرت | مواد مخدر مصرفی آتقی واقعی بود!
  • اعضای هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی منصوب شدند
  • هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه‌نویسی مشخص شدند
  • آیین پاسداشت استاد سعید امیر سلیمانی هنرمند پیشکسوت سینما و تلویزیون
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند/ انتقاد پیشکسوت نمایش عروسکی از وفور جیغ، دست و هورا در تلویزیون!
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند/ انتقاد پیشکسوت نمایش عروسکی از وفور جیغ و دست هورا در تلویزیون!
  • ۴۲ هزار کودک سرطانی در «محک» در حال درمان هستند
  • ویدئوی آهنگ عاشقانه منوچهر هادی برای دخترش سوفیا