Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم والیبال شهرداری ارومیه در هفته دهم لیگ برتر والیبال مقابل راه‌یاب ملل کردستان به پیروزی رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم والیبال شهرداری ارومیه پس از بازی طولانی و سختی که روز گذشته (چهارشنبه) مقابل خاتم اردکان برگزار کرد، در هفته دهم لیگ برتر مقابل راه‌یاب ملل کردستان قرار گرفت و با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرداری ارومیه این مسابقه را با ترکیبی متفاوت شروع کرد و محمد وادی، سعید مصطفی‌وند، پوریا فیاضی و مسعود غلامی از سوی پیمان اکبری به بازی گرفته نشدند. بازیکنان راه‌یاب ملل هم از این فرصت استفاده کرده و نتیجه سِت نخست را 25 بر 23 به سود خود رقم زدند.

پیروزی هراز آمل و سپاهان در هفته دهم

از ست دوم بازی، شهرداری ارومیه، تیم برتر میدان بود و در سه ست متوالی با نتایج 25 بر 20، 25 بر 20 و 25 بر 21 حریف کردستانی خود را شکست داد.

مسعود غلامی، مدافع وسط ملی‌پوش شهرداری ارومیه در ست چهارم این بازی از ناحیه مُچ پا مصدوم شد و نتوانست به بازی ادامه دهد.

این سومین شکست متوالی راه‌یاب ملل پس از بازگشایی لیگ برتر والیبال به صورت متمرکز بود.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

هفته دهم لیگ برتر والیبال با برگزاری دیدار تیم‌های خاتم اردکان با شهرداری ورامین و هورسان رامسر با شهرداری قزوین پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال والیبال ایران والیبال لیگ برتر والیبال والیبال ایران والیبال لیگ برتر والیبال شهرداری ارومیه راه یاب ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۳۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور پالمر، هاورتس و برونو فرناندز در جمع نامزدهای بهترین بازیکن آوریل لیگ برتر

۶ بازیکن بر سر کسب عنوان بهترین بازیکن ماه آوریل لیگ برتر رقابت می‌کنند

طرفداری | حساب رسمی لیگ برتر در X، اسامی نامزدهای کسب عنوان بهترین بازیکن ماه آوریل لیگ برتر را به شرح زیر معرفی کرد. کاربران می‌توانند با مراجعه به سایت لیگ برتر، به گزینه مورد نظر خود رای بدهند.

اسامی نامزدها برونو فرناندز: ۶ گل و ۱ پاس گل در 5 بازی یوشکو گواردیول: ۲ گل و ۱ پاس گل در ۵ بازی کای هاورتس: 4 گل و ۳ پاس گل در ۶ بازی ژان فیلیپ ماتتا (کریستال پالاس): 5 گل در ۶ بازی کول پالمر: ۷ گل و ۱ پاس گل در ۴ بازی جوردن پیکفورد: ۴ کلین شیت و ۲۳ سیو در ۶ بازی اسامی نامزدها

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • حضور پالمر، هاورتس و برونو فرناندز در جمع نامزدهای بهترین بازیکن آوریل لیگ برتر
  • اختتامیه پویش ارومیه شهر دوستدار کودک برگزار شد
  • رقابت گواردیولا، آرتتا و شان دایچ بر سر کسب عنوان بهترین مربی ماه لیگ برتر
  • غرش شیران‌ گرگانی مدعی قهرمانی آسیا را در تهران به زانو در آورد
  • تست فنی ۲۵ بازیکن مطرح برای بازی در لیگ کره جنوبی
  • اتفاقی تلخ برای والیبال ایران
  • بازگشت روباه بدجنس به لیگ برتر
  • سومین آزمون سخت اوسمار/ نوبت پیروزی پرسپولیس فرا می‌رسد؟
  • زنیت قهرمان لیگ برتر والیبال روسیه شد
  • کامیابی‌نیا: پیروزی در ۶ بازی باقی‌مانده نشدنی نیست