Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@21:16:40 GMT

دست نشان: حاشیه‌سازی‌ها خیانت به باشگاه نساجی است

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۵۳۵۷۸

دست نشان: حاشیه‌سازی‌ها خیانت به باشگاه نساجی است

پیشکسوت باشگاه نساجی به حمایت از کادرفنی این تیم در فصل پیش روی لیگ برتر پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"، رحیم دست‌نشان پیشکسوت باشگاه نساجی درخصوص جلسه پیشکسوتان با مدیریت باشگاه اینطور توضیح داد: جلسه عالی و پرباری بود که جا دارد از آقایان حدادیان، امیری، درویشی و ... تشکر ویژه داشته باشم. از بزرگواری و منش آقای حدادیان لذت بردیم، واقعاً انسان دلسوز و خیّری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در میان نظرات و طرح‌های مجموع پیشکسوتان باشگاه نساجی طبیعتاً مغایرت‌هایی وجود دارد اما سعی کردیم دغدغه‌ها و مطالباتی که در اولویت قرار داشتند را خدمت ایشان مطرح کنیم. همه باید کمک کنیم که افراد صادق و خالص وارد بدنه باشگاه شوند و از حضور منفعت‌طلب‌ها جلوگیری کنیم.

 

نماینده پیشکسوتان باشگاه نساجی در ادامه گفت: همه آنهایی که قلب‌شان برای نساجی می‌تپد و دغدغه دارند باید دست در دست هم دهند تا مسئولان امکانات مورد نیاز را به باشگاه نساجی بدهند و ملزومات انتقال تیم از تهران به قائم‌شهر فراهم شود. با شرایطی که امروز زیرساخت‌های قائم‌شهر دارد، اگر من هم سرمربی این تیم بودم قبول نمی‌کردم که در اینجا تمرین کنیم. فوتبال حرفه‌ای شده و باید اصول اولیه حرفه‌ای‌گری رعایت شود. امیدوارم آنچه که در جلسه مطرح شد، انجام شود، مشکلات زمین ماهفروجک به‌طور کامل رفع شود و طبق گفته آقای حدادیان در آنجا هرچه زودتر کمپ احداث شود.

 

دست نشان در ادامه ابراز امیدواری کرد منفعت طلبی‌ها از نساجی دور شود: در همه طیف‌هایی که به‌نوعی حول باشگاه نساجی هستند افراد سودجو و سوءاستفاده‌گر وجود دارد. به‌عنوان مثال رحیم دست‌نشان به‌دلیل اینکه در باشگاه مسئولیتی ندارد، نباید با مدیریت باشگاه دشمنی بورزد. مگر قرار است همه مسئولیت داشته باشند؟ ما قرار است به باشگاه کمک کنیم نه اینکه دنبال سمت یا مسئولیتی بگردیم. هم‌اکنون عده‌ای از قائم‌شهری‌ها در زمینه‌های مختلف در باشگاه نساجی حضور دارند اما انتظار داریم بر این تعداد نیروهای بومی مازندرانی اضافه شوند. حتی در کادر فنی هم می‌توان از پیشکسوت‌های باشگاه نساجی استفاده کرد. حرف آقای حدادیان منطقی بود، این تیم متعلق به شمال کشور است و چون مبنای این تیم قائم‌شهر است، باید تعداد قائمشهری‌ها در این تیم بیشتر باشد.  دنبال منفعت نیستیم ولی هر زمانی باشگاه نساجی به مشاوره ما نیاز داشت، خالصانه در خدمت هستیم، دل‌مان برای فوتبال شهر و نساجی می‌سوزد. ما باید حمایت صد در صدی از مدیریت باشگاه داشته باشیم و هر جا که ایرادی دیدیم، تذکری دوستانه به‌صورت خصوصی بدهیم نه در جمع و آن هم خصمانه! متأسفانه برخی‌ها می‌خواهند برای مطرح کردن خودشان و پست گرفتن در باشگاه نساجی به هر دری بزنند، وظیفه داریم از نیروهای سالم و صادق باشگاه نساجی حمایت کنم، اگر حمایت نکنم، خائنیم! و هیچ‌وقت هم حاضر نیستیم شخصیت‌مان را برای کسی بفروشیم.

 

نماینده پیشکسوتان باشگاه نساجی مازندران گفت: تا چند هفته اول نباید در مورد نکات فنی تیم قضاوتی کنیم حتی اگر همه بازی‌ها را ببازیم هم مشکلی نیست. حال که خدا را شکر توانستیم در نخستین بازی تیم آلومینیوم را شکست دهیم. با تمام وجود و صد در صد از وحید فاضلی حمایت می‌کنیم. هیچ چیزی برای من بالاتر از نساجی نیست. نساجی فرزند من است، مگر می‌شود یک پدر تحت هر شرایطی از فرزندش حمایت نکند؟ متأسفانه امروز در قائم‌شهر برخی‌ها دایه مهربان‌تر از مادر شده‌اند و بدون شک این حاشیه‌سازی‌ها خیانت به باشگاه نساجی است.

 

وی در پایان گفت: فاضلی مربی جوان و باانگیزه‌ای است، مگر رحیم دست‌نشان که پله‌های ترقی را طی کرد، از روز اول سرمربی بود؟ یک روزی پرچم سرمربی‌گری نساجی در دست من بود و امروز هم به وحید فاضلی رسیده که امیدوارم قدر این جایگاه را بیشتر از هر کسی بداند. ای‌کاش فاضلی برای روز مبادا مدیر فنی یا مشاوری از جنس باشگاه نساجی برای خود انتخاب می‌کرد. آرزوی موفقیت داریم برای فاضلی و هرگونه کمکی که نیاز داشته باشد بدون هیچ چشمداشتی به او خواهیم کرد. صد در صد از او حمایت می‌کنیم و انتظار داریم که فاضلی با بزرگان فوتبال این شهر و استان تعامل داشته باشد. فاضلی نباید به حواشی توجه کند، از دوره خودم که سرمربی این تیم بودم و برای مربی‌های بعد از من هم پاپوش درست کردند و سنگ انداختند. این مسائل در فوتبال طبیعی است. فقط تلاش و تلاش است که می‌تواند توانایی‌های فاضلی را به اثبات برساند.

نساجی مازندران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نساجی مازندران باشگاه نساجی قائم شهر دست نشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۳۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر جدید جاستین بیبر که طرفدارانش را نگران کرد + عکس

از رسیدن به شهرت در نوجوانی تا موفقیت های اخیرش در موسیقی و رشد فردی، میلیون ها نفر مسیری که جاستین بیبر از ابتدای فعالیت خود تا به امروز طی کرده است را به دقت دنبال کرده اند. با این حال، تنها قطعات رکورد شکن و کنسرت های پرمخاطب بیبر نیست که طرفدارانش را مجذوب داستان زندگی او کرده است، بلکه میل او به در میان گذاشتن مشکلات و آسیب پذیری های خود، به ویژه از طریق شبکه های اجتماعی نیز هست.

بیبر در سال ۲۰۲۳ با تصمیم خود برای پایان دادن پیش از موعد به تور کنسرت هایش برای در اولویت قرار دادن سلامتی اش خبرساز شد. دلیل این تصمیم ابتلای بیبر به سندرم راسمی هانت بود، مشکلی که در اثر همان ویروس آبله مرغان به وجود می‌آید.

علیرغم ناراحتی‌ها از لغو تور کنسرت هایش، بیبر تصمیم گرفت درمورد وضعیت سلامتی اش با طرفداران خود شفاف باشد. او در اینستاگرام خود ویدئویی منتشر کرد که نشان می‌داد او دچار فلج موقت شده بود که یکی از عوارض این سندرم بود. این صراحت بیبر نه تنها درک و دقیق تری از چالش‌های او فراهم کرد، بلکه ارتباط او طرفدارانش را نیز عمیق‌تر ساخت.

بیبر هفته‌ی گذشته یک بار دیگر از شبکه‌های اجتماعی برای باخبر کردن طرفدارانش درباره‌ی خود استفاده کرد. این خواننده‌ی ۳۰ ساله چند عکس در اینستاگرامش منتشر کرد که لحظات مختلفی از زندگی اش را نشان می‌دادند، از جمله لحظاتی از حضور او بر روی صحنه‌ی کنسرت و چند عکس آماتوری. با این حال، ۲ عکس آخر این مجموعه بود که واکنش طرفدارانش را به دنبال داشت. این عکس‌ها دو سلفی بودند که بیبر را با چهره‌ای غمبار و در حال اشک ریختن نشان می‌دادند.

سیل حمایت طرفداران بیبر فوری و دلگرم کننده بود. آن‌ها در بخش کامنت ابراز نگرانی، همدلی و حمایت کردند. برخی به بیبر درباره‌ی حمایت تزلزل ناپذیرشان از او اطمینان خاطر دادند و برخی هم برای او دعا و طلب آرامش کردند. حتی شریک زندگی بیبر، هیلی بیبر هم به این جمع پیوست و برای او در کامنتی نوشت: «گریان زیبا»

منبع: روزیاتو

tags # موسیقی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • واکنش روابط عمومی دانشکده علوم خانواده به برخی حاشیه‌سازی‌ها
  • پاسخ به حاشیه‌سازی‌ها پیرامون انتصابات در دانشکده علوم خانواده
  • فولاد راه نساجی را در پیش گرفت
  • تصاویر جدید جاستین بیبر که طرفدارانش را نگران کرد + عکس
  • ◄ رویکرد ترافیک‌ زای شهرداری تهران در زمینه توسعه پارکینگ
  • اصلانیان: بازی پرسپولیس و سپاهان فقط حاشیه داشت/ اوسمار نمی‌تواند بازیکنان را کنترل کند
  • افزایش رشته‌های مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد شهرکرد
  • نورافکن: هرچه بگذارم، حاشیه می‌شود/ اتفاقات عجیب و غریبی برایمان درست کردند
  • اجازه حاشیه‌سازی در حریم شورا و شهرداری را نمی‌دهیم
  • افزایش 6 درصدی حمایت نسل Z از فلسطین و حماس