Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سرهنگ  حکمت الله شجاعی روز پنجشنبه درگفت و گو  با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : در پی وقوع یک فقره سرقت خودرو در سطح حوزه کلانتری ۱۱ مرکزی شهرستان کرج، بررسی موضوع در دستورکار پایگاه یکم پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.
وی با بیان این که بلافاصله مشخصات خودرو سرقتی از طریق سامانه پلیس آگاهی در اختیار تمامی یگان های انتظامی سراسر کشور قرار گرفت، ادامه داد: چند ساعت پس از وقوع سرقت ماموران کلانتری ۱۳۴ شهرقدس استان تهران خودروی سرقتی را با ۲ سرنشنین مشاهده و پس از اطلاع از سرقتی بودن آن، بلافاصله خودرو را متوقف و یکی از سرنشینان آن را دستگیر می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان این که متهم با هماهنگی مقام قضائی به پایگاه یکم پلیس آگاهی منتقل شد، اظهار داشت: این سارق حرفه ای که پس از انتقال به پلیس آگاهی چاره ای جز بیان حقیقت در پیش روی خودش نمی دید لب به اعتراف گشوده و به ۴۰ فقره سرقت لوازم خودرو، یک فقره سرقت خودرو و یک فقره موبایل قاپی با همدستی یکی از دوستانش اقرار کرد.
سرهنگ شجاعی با اشاره به شناسایی مخفیگاه همدست متهم در یکی از روستاهای اطراف منطقه ماهدشت کرج و دستگیری وی، اظهار داشت: تلاش کارآگاهان برای شناسایی مال باختگان پرونده ادامه دارد.
جانشین پلیس آگاهی استان البرز خاطرنشان کرد: شهروندان عزیز می توانند برای شناسایی اموال به سرقت رفته خود به سامانه نما پلیس آگاهی به آدرس اینترنتی agahi.police.ir مراجعه کنند.
 

برچسب‌ها سرقت کرج پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرقت کرج سرقت کرج اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۳۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی

فرمانده انتظامی بندرانزلی از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان مشاعات ساختمانی‌های این شهرستان و کشف ۴ فقره پرونده سرقت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، امیر وهاب‌زاده اظهار کرد: با وقوع چند فقره سرقت از مشاعات ساختمان در شهرستان بندرانزلی، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات و اقدامات فنی، سارقان این پرونده‌ها و محل اختفاء آنان شناسایی و این افراد طی عملیات‌های جداگانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی خاطرنشان کرد: سارقان ۲۹، ۳۲ و ۳۵ ساله به چهار فقره سرقت از مشاعات ساختمان اعتراف کردند و پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

وهاب‌زاده، رعایت نکردن نکات حفاظتی و ایمنی را مهمترین عامل سوء‌استفاده سارقان دانست و تصریح کرد: نقش مردم در این زمینه و توجه به هشدارها و توصیه‌های پلیس نقش به‌سزایی در پیشگیری از وقوع سرقت دارد.

کد خبر 749177

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان
  • انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد
  • دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • اعتراف به ۴۰ فقره سرقت از انباری در شرق تهران
  • باند سارقان اسپیلت در زابل منهدم شد
  • باند سارقان سابقه‌دار در تالش زمین‌گیر شدند
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز
  • سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد