Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حسین یزدانمهر رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان نطنز با اشاره به بیش از یک میلیارد ریال هزینه برای مرحله اول مرمت خانه تاریخی میرزا رضا فاطمی گفت: عملیات مرمتی این بنای تاریخی با هدف تکمیل بخش‌های داخلی آن که با گذشت زمان آسیب‌های جدی دیده بود، برای استفاده مفید و با کاربری فضای مرتبط با آموزش صنایع‌دستی در دستور کار خود قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حسین یزدانمهر افزود: واقع شدن خانه تاریخی میرزا رضا فاطمی در بافت قدیمی بادرود، همچنین قرارگیری و هم‌جواری با خانه افصح الدوله (ترکی)، عمارت سرهنگ، خانه معزی، حمام نوغه و موزه مردم‌شناسی بادرود از مزایا و محاسن این طرح است.

او با اشاره به اینکه پرونده این اثر تاریخی برای ثبت در فهرست آثار ملی کشور آماده و به شورای ثبت استان ارسال شده است گفت: خانه تاریخی میرزارضا فاطمی مربوط به اواخر دوره قاجار است و مالکان آن را به میراث‌فرهنگی واگذار کردند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی و گردشگری آموزش صنایع دستی خانه تاریخی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۳۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش یمن آغاز مرحله چهارم عملیات خود را اعلام کرد

ارتش یمن آغاز مرحله چهارم عملیات خود را در پاسخ به ادامه تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت: ما با یاری خدا آغاز اجرای مرحله چهارم عملیاتمان را در راستای انجام دستورات عبدالملک الحوثی، رهبر انصارالله یمن و حمایت از مظلومیت ملت فلسطین اعلام می‌کنیم.

به نقل از المسیره، این بیانیه همزمان با تظاهرات میلیونی مردم صنعا با شعار «وفاداری حامیان یمنی به آزادگان غزه» صادر شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازی ما با بارسلونا را ببینید، تاریخی می‌شود!
  • ارتش یمن آغاز مرحله چهارم عملیات خود را اعلام کرد
  • آیین ملی گل‌غلتان در خانه تاریخی آل یاسین کاشان
  • تار و پود‌های صنعت فرش یزد در گره مشکلات
  • آزمون و رم در خانه مغلوب بایرلورکوزن شدند؛ مارسی و آتالانتا به تساوی رسیدند
  • مرمت بانیه تاریخی استان مرکزی شتاب می‌گیرد
  • جهان در موقعیت حساسی قرار دارد/ عملیات وعده صادق در طول تاریخ ایران بی‌نظیر است
  • دعای خیر عباس‌میرزا در حق ناصرالدین‌شاه یک‌ساله: پنجاه سال خوشی‌ها ببیند
  • احیای خانه های تاریخی با هدف جذب گردشگری در تبریز
  • بافت زنده، ارزشمندوتاریخی شهرندوشن مرمت وبازسازی می‌شود