Web Analytics Made Easy - Statcounter

اگر دنبال تجربه جدیدترین تکنولوژی‌ها روی تلویزیون‌های امروزی هستید و می‌خواهید ماجراجویی تازه‌ای را آغاز کنید، باید بهترین فناوری‌های مدرن را بشناسید.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام زنبیل، کمپانی‌های تولیدکننده برای اینکه بتوانند گوی سبقت را از رقبا بدزدند و تجربه بهتری برای مخاطبان رقم بزنند، تکنولوژی‌های جدیدی را به تلویزیون‌های خود اضافه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما همین مسئله نه‌تنها روی قیمت‌ها تاثیر می‌گذارد بلکه باعث می‌شود فروشندگان هم روی آن مانور تبلیغاتی بدهند.

تا همین چند سال پیش شاید باور نمی‌کردیم روزی تلویزیون شفاف یا تلویزیون رول‌شدنی هم تولید شود. ولی حالا نه‌تنها شاهد چنین محصولاتی هستیم، بلکه تکنولوژی‌های مختلفی هم به این عضو ثابت خانه‌ها اضافه شده تا تجربه دیداری بهتری داشته باشیم. البته ناگفته نماند همه این موارد روی قیمت تلویزیون موثر است.     

مشاهده تنوع کامل مدل ها و قیمت تلویزیون سونی

با اینکه استفاده از فناوری خوب است، ولی باید به دو نکته مهم دقت کنیم. اول اینکه بدانیم آیا فناوری‌های در نظر گرفته شده واقعا برایمان کاربردی هستند و دوم اینکه آیا امکان پرداخت هزینه بیشتر را داریم یا نه.

برای همین امروز درباره چند تکنولوژی جدید صحبت می‌کنیم تا بتوانیم تصمیم درستی بگیریم.

تلویزیون QLED

این تلویزیون‌ها که توسط کمپانی کره‌ای سامسونگ روانه بازار می‌شوند در واقع نسل جدیدی از مدل‌های LED هستند. QLEDها تجربه‌ای شگفت‌انگیز را به کاربر منتقل می‌کنند و باعث می‌شوند تصاویری به‌نظیر را تماشا کنید.

در این تلویزیون‌ها از یک لایه نانوذرات نیمه‌رسانا در جلوی پنل LED استفاده می‌شود که بعد از عبور نور از این ذرات بسیار ریز، رنگ‌های مورد نظر مانند آبی یا قرمز تولید می‌شود.

شفافیت و زنده‌بودن رنگ‌ها، کنتراست بی‌نظیر، حجم رنگ ۱۰۰ درصدی، عمیق رنگ‌ سیاه، زاویه دید فوق‌العاده و مصرف انرژی پایین از مهمترین ویژگی‌های این مدل است. البته ناگفته نماند قیمت تلویزیون سامسونگ که از این فناوری بهره می برد نسبت به نمونه‌های مشابه بیشتر است.

فناوری HDR

این تکنولوژی هم مربوط به یکی از مهمترین استانداردهای نمایش تصویر است. این فناوری که به نام محدوده دینامیک بالا یا High Dynamic Range هم شناخته می‌شود، در واقع کمک می‌کند تا بهترین و نزدیک‌ترین تصاویر ممکن به دنیای واقعی را تماشا کنید.

نحوه عملکرد این فناوری به این صورت است که تفاوت نقاط روشن و تاریک را زیاد می‌کند تا بتوانید تصاویر را واقعی‌تر ببینید. بیشتر تلویزیون‌های امروزی از این تکنولوژی بهره می‌برند.

تکنولوژی دالبی ویژن

این فناوری در واقع برای نمایش بهتر و دقیق‌تر جزئیات خلق شده و به نوعی باید آن را زیرمجموعه HDR بدانیم. در تکنولوژی دالبی ویژن (Dolby vision)، هر صحنه و هر فریم به شکلی دقیق تنظیم می‌شوند تا بتوانید بیشترین جزئیات را ببینید و از تماشای دقت بالای رنگ‌ها لذت ببرید.

ضمن اینکه متناسب با محتوای پخش‌شده بهبودهای لازم انجام می‌گیرد و می‌توان انتظار نمایش رنگ‌های زنده‌تر را داشت. این تکنولوژی هم روی بسیاری از تلویزیون‌های امروزی از جمله مدل‌های سامسونگ دیده می‌شود.

فناوری Filmmaker Mode

یکی از جدیدترین تکنولوژی‌های دنیای تلویزیون‌های همین حالت فیلم‌سازی است که در واقع باعث می‌شود تجربه‌ای جذاب از تماشای فیلم‌ها داشته باشید. با اینکه بسیاری از مدل های موجود در بازار از قابلیت Motion Smoothing برای نمایش بدون پرش صحنه‌ها به ویژه صحنه‌های اکشن استفاده می‌کنند، اما کمی مصنوعی به نظر می‌رسد.

حالا به کمک تکنولوژی Filmmaker که کمپانی‌هایی نظیر سامسونگ و فیلیپس سراغ آن رفته‌اند و به‌زودی ال جی و پاناسونیک هم به جمع آنها خواهند پیوست، تجربه‌ای واقعی و روان از نمایش محتوای ویدیویی خواهید داشت.

تعدادی از کارگردانان معروف دنیا هم از این ویژگی استقبال کرده‌اند و گفته‌اند این فناوری کمک می‌کند تا فیلم‌ها به آنچه که واقعا فیلمبرداری شده‌اند، نزدیک‌تر شوند.

فناوری ۵G

به‌زودی محصولات مختلف در دنیا می‌توانند از شبکه اینترنت ۵G استفاده کنند و نکته مهم این است که بهره‌گیری از این قابلیت فقط ویژه گوشی‌های هوشمند نیست. کمپانی ژاپنی و شارپ و برخی دیگر از تولیدکنندگان سرشناس مشغول کار شده‌اند و مدل‌های مختلفی از تلویزیون‌های خود را معرفی کرده‌اند که از شبکه ۵G پشتیبانی می‌کنند.

روی این بستر نه‌تنها می‌توانید محتواهای بسیار با کیفیت حتی تا ۸K را در زمانی کوتاه دریافت کرده و تماشا کنید، بلکه بدون نیاز به گوشی و فقط به کمک دوربین و اتصال به اینترنت می‌توانید با کیفیت‌ترین تصاویر را به کمک تلویزیون خود ارسال کنید.

بررسی جدیدترین قیمت تلویزیون و خرید اینترنتی از زنبیل

بسیاری از تکنولوژی‌های جدید روی مدل‌های موجود در بازار به چشم می‌خورد و برخی هم هنوز خیلی فراگیر نشده‌اند. اما با توجه به سرعتی که از پیشرفت تکنولوژی سراغ داریم، بی‌تردید باید خیلی زود منتظر ظهور تکنولوژی‌های جدید و تکامل فناوری‌های فعلی باشیم.

اگر قصد خرید تلویزیون دارید می‌توانید متناسب با بودجه، نیاز و سلیقه خودتان بهترین گزینه را در فروشگاه اینترنتی زنبیل انتخاب کنید.

این سایت بهترین مرجع برای بررسی قیمت تلویزیون ایکس ویژن، ال جی، سامسونگ، دوو، اسنوا، هایسنس، سونی... و مشخصات انواع تلویزیون‌های موجود در بازار است و می‌توانید با خیال راحت بهترین تجربه خرید  اینترنتی را برای خودتان رقم بزنید.

ضمن اینکه می‌توانید مشخصات فنی و امکانات مدل‌های مختلف را ببینید و هر جایی برای تصمیم‌گیری نهایی دچار مشکل شدید امکان مقایسه آنها نیز فراهم شده است.

در این فروشگاه علاوه‌ بر تضمین بهترین قیمت می‌توانید ازخدمات منحصربه‌فرد زیر هم بهره‌مند شوید:

. چتر حمایتی زنبیل

. ۱۰ روز ضمانت خرید (ضمانت بهترین قیمت، اصالت کالا، مغایرت کالا و امکان عودت درصورت پشیمانی از خرید)

. امکان خرید اقساطی

. مشاوره و حتی فروش و ثبت سفارش تلفنی

. ارسال فوری در بازه زمانی ۳ ساعته بعد از نهایی شدن سفارش و ارسال اختصاصی در بازه ی زمانی ۳ ساعته دلخواه مشتری ویژه مشتریان تهران

زمان آن رسیده که بهترین تجربه خرید را برای خودتان بسازید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قیمت تلویزیون سونی قیمت تلویزیون ایکس ویژن قیمت تلویزیون ال جی قیمت تلویزیون تلویزیون ها تکنولوژی ها رنگ ها مدل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۴۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای رهایی از مشکلات ترافیکی باید به سمت استفاده از فناوری‌های مدرن حرکت کرد

مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان و حومه گفت: برای رهایی از مشکلات ترافیکی باید به سمت فناوری‌های مدرن، دیتامحور، اطلاعات محور و هوشمندی ترافیک در حوزه حمل‌ونقل حرکت کنیم که برگزاری نمایشگاه‌هایی همچون حمل‌نقل دانش‌بنیان می‌تواند این مسئله را به‌ویژه در دانشگاه‌ها و میان قشر دانشجو ایجاد کند.

سیدمحسن واعظی‌فر در دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با ابراز خرسندی از برگزاری این نمایشگاه اظهار کرد: به خود می‌بالم که علم و فناوری همکاران ما در شهر و کشور رشد پیدا کرده است تا جایی که در حمل و نقل هوشمند حرف برای گفتن دارند.

وی با تاکید بر اینکه دنیا نیز در حوزه حمل‌ونقل هوشمند رشد بسیاری پیدا کرده است و رو به جلو حرکت کرده است که امیدواریم ما نیز به سرعت آن‌ها برسیم، اضافه کرد: معضل کشور ما سوخت ارزان بود و به همین دلیل حمل‌ونقل عمومی و انبوه‌بر به‌ویژه هوشمند بودن مسیر و ترافیک تا حدودی مغفول واقع شد.

مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان و حومه تصریح کرد: این موضوع به دلیل ارزان بودن سوخت بود اما در حال حاضر جامعه نشان داد که حتی اگر سوخت به صورت رایگان در اختیار مردم قرار بگیرد، دیگر نمی‌شود برای آلودگی ناشی از سوخت کاری کرد.

وی ادامه داد: برای رهایی از مشکلات ترافیکی باید به سمت فناوری‌های مدرن، دیتامحور، اطلاعات محور و هوشمندی ترافیک در حوزه حمل و نقل حرکت کنیم که برگزاری این نمایشگاه‌ها می‌تواند این مسئله را به ویژه در دانشگاه‌ها و میان قشر دانشجو ایجاد کند.

کد خبر 750132

دیگر خبرها

  • جدیدترین قیمت شاهین در بازار؛ شاهین کارکرده چند؟
  • سرویس استعلام آنلاین ملک در شهرداری‌های کلانشهرها راه‌اندازی می‌شود
  • برای رهایی از مشکلات ترافیکی باید به سمت استفاده از فناوری‌های مدرن حرکت کرد
  • ایساتیس پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه
  • ارائه تکنولوژی‌های بومی در بخش کشاورزی/ رفع مشکل صادرات با آفت‌کش زیست‌سازگار
  • دستیار هوشمند خانگی/ هوش مصنوعی چگونه به خانه‌داری کمک می‌کند؟
  • محدودیت دسترسی به گوشی‌های هوشمند و شبکه‌های اجتماعی برای کودکان فرانسوی
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار ثابت ماند
  • «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه شد
  • گوشی هوشمند به "کنترل تلویزیون" تبدیل می‌شود