Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، فیلم «بوتاکس» اولین فیلم بلند کاوه مظاهری در بخش مسابقه فیلم بلند جشنواره تورین که از مهم‌ترین جشنواره‌های بین المللی است، به عنوان تنها فیلم بلند ایرانی در قسمت اصلی جشنواره به نمایش درخواهد آمد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «اکرم و آذر به همه می‌گویند که برادرشان قاچاقی به آلمان رفته و فعلاً ازش خبری ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به‌مرور این «دروغ» در ذهن اکرم به یک واقعیت تبدیل می‌شود، تا حدی که شبانه‌روز را در انتظار برگشتن برادرش از آلمان، سپری می‌کند».

سوسن پرور، مهدخت مولایی، سروش سعیدی، مرتضی خانجانی و محسن کیانی بازیگران اصلی این فیلم هستند.

همچنین فیلم کوتاه «سس اضافه» به کارگردانی علیرضا قاسمی و محصول مشترک آلمان و ایران در این جشنواره ایتالیایی به روی پرده خواهد رفت. 

 در خلاصه‌ داستان فیلم کوتاه «سس اضافه» آمده است: «هانس چند ساعت قبل از افتتاح تئاتری که در آن بازی می‌کند دست به خودکشی زده است. او در برزخ با فرشته‌ شکمویی گیر افتاده است و تمام تلاشش را می‌کند تا به دنیای زندگان بازگردد».

«آنتونیو لالو» و  «بن جانسن» بازیگران این فیلم کوتاه هستند که «آدرین برویه»، «فرانسیس والتر» و «السا پایین» تهیه‌کنندگی آن را بر عهده دارند.

سی و هشتمین دوره از جشنواره بین‌المللی تورین از ۲۰ تا ۲۸ نوامبر (۳۰ آبان تا ۸ آذر) در شهر تورین ایتالیا به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

پربیننده ترین حکم حقوقی بازنشستگان ٩٩ +لینک دریافت کدام بازنشستگان وام ۵۰ میلیونی می‌گیرند؟ تصمیم مهم درباره دورکاری کارمندان تهرانی/ تعطیلی ۳گروه شغلی در ۴۳شهر بحرانی درخواست فوری تعطیلی دو هفته‌ای تهران آخرین آمار کرونا در ایران (۹۹/۸/۲)

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: جشنواره فیلم فیلم جدید فیلم ایرانی فیلم کوتاه قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۴۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جعفرآباد مغان میزبان دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر از فردا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل اصغری فرماندار بیله سوار گفت: نمایش نمادین کوچ عشایر، زندگی روزمره عشایری، مراسم عروسی عشایری، برپایی آلاچیق اقوام مختلف و برگزاری مسابقات متنوع و ورزش‌های بومی از جمله برنامه‌هایی است که برای این جشنواره در نظر گرفته شده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اسدآباد میزبان جشنواره مینی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال غرب کشور
  • فراخوان جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • جعفرآباد مغان میزبان دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر از فردا
  • ایلیا سلیمان کارگردان فلسطینی قلب جشنواره فیلم سارایوو را می‌گیرد
  • جایزه جشنواره ایتالیایی برای «در سایه سرو»
  • «در سایه سرو» جایزه جشنواره فیلم ایتالیا را از آن خود کرد
  • اعمال محدودیت در برگزاری تظاهرات حامی فلسطین در فرانسه و ایتالیا
  • العین روی دست غول آسیا بلند شد / شگفتی‌سازی در قلب جده با اسطوره ایتالیا
  • «لان» به هشتمین فستیوال فیلم‌های وحشت پان می رود
  • گرامیداشت صدسالگی کافکا در کارلووی واری/ تجلیل از ۲ چهره سینمایی