Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- شهردار بوشهر گفت: تکمیل پروژه تقاطع غیر همسطح شهید سردار سلیمانی واقع در میدان شهید مطهری از اولویت‌های مهم پروژه‌های عمران شهری است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، شهردار بندر بوشهر عصر امروز در نشست با شورایاران محلات مختلف بوشهر در فضای باز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی، جایگاه شورایاران را در درون هر شهر جایگاهی مهم در تصمیمات مدیریت شهری دانست و  اظهار داشت: با همکاری شورایاران در بازدیدهای میدانی از نزدیک معضلات و مشکلات شهری و مطالبات شهروندان بررسی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین صالحیان برگزاری نخستین جلسه عمومی خود با شورایاران را  به سبب نقش، اهمیت و جایگاه شورایاران در مدیریت شهری دانست و گفت: شورایاران می‌توانند معضلات  و مشکلات مردم و پیشنهادات خود را به اطلاع مسئولان  مدیریت شهری برسانند.

وی با اشاره به اینکه هر هفته  برای حل مشکلات مردمی با هماهنگی روابط عمومی در مناطق مختلف شهرداری بوشهر به نوبت با شهروندان دیدار می‌کند تاکید کرد: در این راستا بازدیدهای محله‌ای با هماهنگی و همیاری شورایاران در برنامه‌های مدیریت شهری قرار دارد.

در ادامه شورایاران بوشهری مطالبات شهروندان در حوزه‌های مختلف اعم از خدمات شهری و زیباسازی، فضای سبز، پسماند و بهداشت شهری بیان کردند و خواستار تسریع در تکمیل پروژه‌های عمرانی شهری شدند.

مشکلات ناوگان حمل و نقل، فنی و عمران، ایجاد گذرها٬ احداث پارک‌های محله‌ای٬ سنگفرش و آسفالت و ایحاد کانال و هدایت دفع آبهای سطحی و مسائل فرهنگی و اجتماعی را از موارد دیگر ممطالبات شورایاران بوشهری بود که شهردار بندر بوشهر راهکارهای لازم برای حل این مسائل بیان کرد.

برنامه کاری شهردار جدید بوشهر پس از معارفه تشریح شد+تصاویر مراسم معارفه شهردار جدید بوشهر برگزار شد/ استاندار: هیچگونه دخالتی در کار شورای شهر نداریم شهردار بوشهر با رای اعضای شورای شهر انتخاب شد

 شهردار بندر بوشهر در حاشیه این نشست اعلام کرد: تکمیل پروژه تقاطع غیر همسطح شهید سردار سلیمانی واقع در میدان شهید مطهری بوشهر از اولویت‌های مهم پروژه‌های عمران شهری است.

صالحیان با بیان اینکه پروژه تقاطع غیر همسطح شهید سردار سلیمانی بوشهر مجددا فعالیت خود را آغاز  کرده و نظارت لازم به صورت منظم انجام می‌شود خاطرنشان کرد: طی مذاکرات انجام شده قرار است پروژه چرخ و فلک بندر بوشهر تا 3 ماه آینده  آماده بهره‌برداری شود.

انتهای پیام/190/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پروژه تقاطع غیر همسطح شهید مدیریت شهری تکمیل پروژه بندر بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۴۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان تملک پروژه باغ مزار مشاهیر قم تا یک ماه آینده

سیدمرتضی سقائیان نژاد،شهردار قم  امروز یکشنبه نهم اردیبهشت در جلسه هیئت مدیره سازمان بهسازی، زیباسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر، در خصوص پروژه بهسازی قبرستان نو و احداث باغ مزار مشاهیر اظهار کرد: از ۱۳۲ مغازه اطراف قبرستان نو، بیش از ۹۰ درصد تملک شده و تا یک ماه آینده پروژه تکمیل و مغازه‌ها پاکسازی می‌شود.

وی افزود: دفن در قبرستان‌های داخل شهر ممنوع است و شهرداری منطقه باید این مسئله را کنترل کند.

شهردار قم با اشاره به طرح ایجاد باغ مزار مشاهیر و بازآفرینی محله آبشار قم نو تصریح کرد: پس از تصویب طرح توسط شورای اسلامی شهر قم در حوزه فنی، برنامه‌ریزی‌های لازم برای اجرای طرح انجام می‌شود.

سقائیان‌نژاد اضافه کرد: اگر پختگی در طرح اجرای این طرح و نگاه بلندمدت وجود نداشته باشد، مجموعه مدیریت شهری زیر سوال می‌رود.

وی با اشاره به اینکه از مجموعه مدیریت شهری خواسته شده است تا با دقت و تلاش طرح‌های شهری را تکمیل کند، تاکید کرد: برنامه‌ریزی و مطالعات روی طرح‌ها مطابق چشم‌انداز و راهبرد‌ها انجام می‌شود.

شهردار قم در خصوص قبرستان وادی السلام گفت: اراضی‌های بین سازمانی در شهر قم همچون وادی سلام، قبرستان نو، پروژه شهید کاظمی و میدان تره‌بار میدان مطهری باید بررسی و برای آن تصمیم‌گیری شود.

سقائیان‌نژاد با تاکید بر اینکه چندین پروژه در شهر بازآفرینی شده است، گفت: ۱۱ پلاک در حریم ریل راه‌آهن وجود دارد که باید تملک شود و به میدان سپاه برسد و در ادامه به بزرگراه امیر کبیر متصل شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تقویت و تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن اولویت مدیران شهرستانی باشد
  • همه پروژه های عمرانی شورای ششم کرج پیوست زیست محیطی دارند
  • احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد
  • اتمام پروژه‌های عمرانی حوزه درمان، اولویت‌ مهم سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جدید
  • اتمام پروژه‌های عمرانی اولویت‌ سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جاری
  • نظارت مستمر بر پروژه‌های مهم مسکونی و عمرانی در استان بوشهر
  • پایان تملک پروژه باغ مزار مشاهیر قم تا یک ماه آینده
  • کلنگ‌زنی ۲ پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی در سنندج
  • پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی مرمت ساختمان ساعت
  • آمادگی داریم برای رفع مشکلات اصفهان کنار مدیریت استان بایستیم