Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از آبادان ، فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا در آیین کلنگ زنی پروژه های عمرانی که عصر دیروز با حضور استاندار خوزستان ، مسئولین محلی و سران عشایر منطقه برگزار شد اظهار داشت : همه ما شهر آبادان به عنوان شهر خاطره های مقاومت میشناسیم ،مردم آبادان در کنار فرزندان پاسدار و بسیجی شان در سال‌های دور مقاومت کردند و این خطه رو پایدار و عزتمند حفظ کردند

وی افزود : این سرزمین برای ما مقدس است زیرا که خون شهدای بسیج و عشایر غیور در این مقاومت در هم آمیخت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد با عنوان اینکه در این شهر بوی اباعبدالله الحسین علیه آلسلام را استشمام میکنیم بوی مظلومیت استشمام میکنیم افزود : ، امروز هم شاهد صحنه دیگری از پیوند بسیجیان و مردم هستیم .

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم افزود : همانطور که در دوران دفاع مقدس پاسداران در کنار شما بودند این افتخار را داردند که اکنون در دوران سازندگان در کنار مردم باشند .

محمد گفت : قرارگاه خاتم امروز به عنوان یک تکیه گاه با هدف سازندگی و بدون وابسته به خارجی ها و با تکیه بر جوانان و نیروهای مستعد بومی در هر منطقه با هدف سازندگی نقش آفرینی میکند.

وی پروژه هایی چون پارس جنوبی و ستاره خلیج فارس تا کوچکترین پروژه های روستایی و محرومیت زدایی پلهای روستایی و خانه های بهداشت را از جمله خدمت های موثر قرار گاه خاتم الانبیا دانست و افزود : با تحقق شعار سازندگی و آبادی افتخار خدمت گذاری را برای مردم شریف کشورمان داریم.

محمد با بیان اینکه ارزش کارهایی که مستقیم با نیاز معیشتی مردم مرتبط است اثر گذاری بیشتری بر ذهن و روان مردم است اضافه نمود امیدواریم با آغاز این تفاهم‌نامه بتوانیم خدمات مطلوبی به مردم آبادان داشته باشیم.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در ادامه با تشریح کلی پروژه گفت : این تفاهم‌نامه در دو فاز اجرایی خواهد بود که بطور کلی ۲ هزار میلیارد اعتبار مشخص شده که به صورت ۳۰ درصد اعتباری و ۷۰ درصد. تهاتری اجرا می‌شود که فاز اول آن با مبلغ ۱۶۲ میلیارد تومان اجرا میشود.

46

کد خبر 1454686

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۰۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مهاباد؛ جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی در نشست خبری با اشاره به برنامه های هفته بسیج سازندگی گفت: بسیج سازندگی سپاه شهدای آذربایجان‌غربی یکهزار و 606 فرصت شغلی را در استان ایجاد کرده است.

سرهنگ نجمی  افزود: در سال گذشته توزیع ۵۵۱ مورد جهیزیه نو عروس، توزیع ۵٠ هزار بسته معیشتی، توزیع ۶۴۰ بسته لوازم التحریر، مرمت و احداث ۲۱ باب مدرسه و مسجد انجام شد.

وی اظهارکرد: اجرای آسفالت ۲۲٠ کیلومتر بین مزارع در قالب ۱۰ پروژه، افتتاح ۱۵ باب مسکن مددجویی، افتتاح ۱۵ پروژه آبرسانی، عمرانی و دیوارکشی منازل مناطق محروم بخشی دیگر از اقدامات بسیج سازندگی در استان در سال گذشته بود.

جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، همچنین از اعزام شش هزار و ۱۰۰ گروه جهادی به نقاط مختلف محروم استان در مناسبتهای مختلف خبر داد و گفت: در این مدت گروههای پزشکی و  ۳۲ گروه جهادی دامپزشکی به مناطق محروم استان اعزام شده اند.

وی، با بیان اینکه ۲۲۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی در حوزه اقتصاد مقاومتی پرداخت شده است، افزود: در این مدت ۷۰ پروژه محرومیت زدایی با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان و پنج طرح ورزشی افتتاح و همچنین ۶۵ واحد مسکن روستایی محرومین مرمت شدند.

سرهنگ نجمی اظهار کرد: افتتاح ۱۵ کیلومتر راه روستایی بین مزارع در شهرستانهای ارومیه و شوط و برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، توزیع ۲۳ هزار مترمربع ایزوگام رایگان بین خانوارهای مناطق محروم، اجرای پروژه لوله کشی و آبرسانی در ۶۰۰ روستا با اعتبار یکهزار میلیارد تومان نیز از اقدامات در دست پیگیری بسیج سازندگی سپاه شهدای استان است.

 

 

دیگر خبرها

  • یک هزار و ۹۱۹ عنوان برنامه عمرانی و غیر عمرانی در استان سمنان انجام شده است/ پروژه آب‌رسانی به ۲۶۰ روستا در دستور کار است
  • سرلشکر رشید: ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل در وعده صادق کمک کرد
  • ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی
  • حیات دوباره در «کوشه سفلی»/ قصه پر غصه‌ای که به شادی ختم شد
  • آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای یک‌هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی
  • با شعار «خدمت بی‌منت» در خدمت مردم هستیم
  • بهره‌گیری از ظرفیت قرارگاه خاتم الانبیا در اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن