Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@02:25:13 GMT

محدودیت‌های کرونایی در فارس تشدید می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۵۴۵۹۴

محدودیت‌های کرونایی در فارس تشدید می‌شود

به گزارش تابناک به نقل از فارس از شیراز، عنایت‌الله رحیمی امروز در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در فارس اظهار داشت: تصمیماتی که گرفته می‌شود در راستای حفظ جان مردم استان است و تلاش شده تا میزان ورودی بیمار به مراکز درمان استان فارس از حجم توانایی دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز در راستای مقابله با کرونا پیشی نگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: طی دو هفته آینده مراجع قضایی و بانک‌ها اجرائیه در راستای توقف فعالیت واحد‌های صنفی و تولیدی صادر نخواهد کرد تا زمینه لازم برای حمایت از بنگاه‌های اقتصادی استان فراهم شود.

استاندار فارس با این تاکید که نمی‌توان تولید را متوقف کرد، ادامه داد: باید ضمن رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی زمینه لازم برای انجام فعالیت‌های اقتصادی فراهم شود. بر اساس آخرین گزارش‌های صادر شده وضعیت همه گیری در میان بنگاه‌های اقتصادی در حال افزایش است.

وی همچنین با اشاره به مرگ بیش از ١۵٠ نفر در روز در صورت رعایت نشدن شیوه نامه‌های بهداشتی، عنوان کرد: یکی از روش‌هایی که می‌توان زمینه کاهش همه گیری بیماری در استان را فراهم کرد موضوع آموزش است. دستگاه‌های اجرایی و خدماتی مکلفند آموزش‌های لازم در راستای کنترل بیماری کرونا را به جامعه مخاطب خود ارائه دهند.

استاندار فارس در ادامه خواستار افزایش مراکز درمانی و کاهش هزینه‌های تست کووید ۱۹ توسط دانشگاه علوم پزشکی شیراز شد.

رحیمی تاکید کرد: یکی از راهکار‌های مقابله با کرونا افزایش نقاهتگاه‌ها است و در این راستا آموزش و پرورش، هلال احمر و دانشگاه‌ها با ارائه زمین نسبت به ایجاد نقاهتگاه همکاری لازم را با نهاد‌های ذی ربط داشته باشند.

لزوم استفاده از دانشجویان رشته‌های پزشکی در مراکز درمانی

استاندار فارس همچنین با اشاره به اعلام فراخوان برای جذب مراقبان درمانی، عنوان کرد: باید از تمام ظرفیت‌های موجود در دانشگاه علوم پزشکی نظیر دانشجویان رشته‌های پزشکی در راستای مقابله با کرونا استفاده کرد و دانشجویانی که در رشته‌های مرتبط با حوزه پزشکی تحصیل کرده‌اند نیز دعوت به همکاری در زمینه مقابله با کرونا شوند.

رحیمی با اشاره این که دولت در نظر دارد تا ۵٠ درصد از کارمندان را تعطیل کند، گفت: محدودیت‌های جدیدی تا جلسه آینده ستاد ملی مقابله با کرونا در فارس اعمال نخواهد شد و محدودیت‌های که قبلا در استان فارس اعمال شده است همچنان ادامه خواهد داشت.

وی در خصوص وضعیت بانک‌ها نیز بیان کرد: به جز شعبه سرپرستی هریک از بانک‌ها دو شعبه فعال در راستای انجام فعالیت‌های ضروری بانکی باید در شیراز فعالیت باشند و سایر شعب بانک‌ها نیز تعطیل نخواهند بود بلکه ارباب رجوع پذیرش نخواهند کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: داود فیرحی شهید تهرانی مقدم جنگ ناگورنو قره باغ 2020 انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 محدودیت های کرونایی استان فارس ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا داود فیرحی شهید تهرانی مقدم جنگ ناگورنو قره باغ 2020 انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 مقابله با کرونا بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۴۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت تردد در دانشگاه شریف در روزهای کنکور

دانشگاه صنعتی شریف با برگزاری کنکور در روزهای پایانی هفته ممنوعیت تردد در این دانشگاه اعلام کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزای تسنیم، دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد: آزمون سراسری سال 1403 در روزهای پنج‌شنبه و جمعه (6 و 7 اردیبهشت) برگزار خواهد شد. مطابق اعلام قبلی، جهت برقراری نظم و امنیت، ورود تمامی دانشجویان در روزهای ذکر شده به پردیس اصلی دانشگاه ممنوع است.

در صورت ضرورت، تردد دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا، فقط از طریق مکاتبه رییس دانشکده مربوطه با مدیریت حراست دانشگاه و صرفا برای موارد بسیار اضطراری امکان‌ پذیر خواهد بود.

دانشجویانی که در روز پنچشنبه در ساختمان آموزش آزمون میان‌ترم دارند، صرفا از طریق دربهای ورودی پردیس شمالی دانشگاه (گیت بن‌بست تیموری و گیت کنار آسانسور پارکینگ) امکان تردد به ساختمان آموزش را دارند و پل عابر مابین پردیس شمالی و پردیس اصلی بسته خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • شبکه‌ای واحد برای کمک‌های خیرین ایجاد شود
  • وقوع بارش‌های سیل‌آسا در بسیاری از نقاط کشور/ بارش‌ها در تهران تشدید می‌شود
  • تعاونی خیرین با هدف توسعه اشتغال و تولید ایجاد شود
  • استفاده از ظرفیت مردم در راستای جهش تولید، از مهم‌ترین راهبردهای کمیته امداد فارس
  • طرح تشدید کنترل کیفی آب آشامیدنی اهواز عملیاتی می‌شود
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • محدودیت تردد در دانشگاه شریف در روزهای کنکور
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا