Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه فرهنگ خبرگزاری تقریب، «سیاست فشار حداکثری» عنوان کلی برنامه‌های رژیم مستکبر آمریکا علیه ملت ایران در دوره‌ی چهارساله اخیر بوده است. این سیاست کلی در قالب برنامه‌ها و اقدامات متعددی انجام گرفته است که بررسی مجموعه‌ی این اقدامات و اهداف هر یک از آنها می‌تواند تصویر روشن‌تری از میزان موفقیت یا شکست سیاست فشار حداکثری به‌دست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با هدف پاسخ به همین سوال که سیاست فشار حداکثری به چه میزان در چهار سال گذشته موفق بوده است، در سخن هفته این شماره از خط حزب‌الله برخی از مهم‌ترین اقدامات آمریکایی‌ها در چهار سال گذشته مرور شده است.

رهبر انقلاب در سخنرانی تلویزیونی روز ۱۳ آبان، وضعیت کشور آمریکا در ایام برگزاری انتخاباتشان را تماشایی ارزیابی کردند و انهدام آمریکا در فاصله نه چندان طولانی را پیش‌بینی کردند: «حرف سخنگویان خودشان و نویسندگان خودشان و صاحبان فکر از داخل خود آمریکا است؛ آنها این حرف را می‌زنند. در این چند سال چند کتاب نوشته‌اند، با تیراژهای بالا در داخل آمریکا منتشر شده که برخی پرده‌ها را این کتاب‌ها بالا می‌زند. یکی از این کتاب‌ها را که به فارسی ترجمه شده، بنده خواندم؛ پُر از شواهدِ همین انحطاط است.» "ترس، ترامپ در کاخ سفید" عنوان کتابی بود که رهبر انقلاب در ابن بخش از بیاناتشان به آن اشاره کردند.

نشریه خط حزب‌الله در مطلبی با عنوان «آمریکای آشفته» بخش‌هایی از این کتاب را بازخوانی کرده است.

دیگر بخش‌های نشریه‌ی خط حزب‌الله به شرح زیر است:

- کلید همین‌جاست نه در کاخ سفید / مسئله روز

- وحشیگری فرهنگی / کلیدواژه

- تا قطع تمام وابستگی‌ها مبارزه با استکبار ادامه دارد / کلام امام

- باید از پیری جمعیت ترسید / خانواده ایرانی

- باید شانه زیر بار مسئولیت‌ها بدهید / دولت جوان انقلابی

- علاج بیماری کرونا دست خودمان است / مطالبه رهبری

- بیشتر پیشرفت‌های کشور کار بچه‌های انقلاب است / حزب‌الله این است

- ماجرای یک نامه، ۲۶ آبان ۵۹ / عکس‌نوشت

منبع: تقریب

کلیدواژه: خط حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۴۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار کتاب «ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری» در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رئیس جهاد دانشگاهی استان گفت: این کتاب به قلم دکتر مهدی محمودی کامل آباد عضو هیئت علمی دانشگاه هنر اصفهان و مهری محمدیان پژوهشگر دانشگاه فنی و حرفه‌ای تألیف و به همت شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری منتشر شد.
رضائی افزود: کتاب «ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری» در ۱۲۳ صفحه در قطع وزیری تألیف و به همت شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی استان وارد بازار نشر شده است.
در معرفی کتاب آمده است: سؤال پژوهش جایگاهی برتر در شکل‌گیری ساختمان یک پژوهش دارد؛ به‌گونه‌ای که بسیاری از صاحب‌نظران امر تحقیق کامیابی یا ناکامی پژوهش‌ها را وابسته به کیفیت سؤال‌های پژوهش می‌دانند. بررسی شمار زیادی از پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشجویان معماری در ایران نشان می‌دهد که بخش چشمگیری از کاستی‌ها در فرایند پژوهش دانشجویان از کجروی یا ضعف در ساخت و پیکره‌بندی سؤال‌های پژوهش سرچشمه می‌گیرد.
انتشارات جهاد دانشگاهی استان چهارمحال و بختیاری که به صورت تخصصی در حوزه نشر دانشگاهی فعالیت می‌کند، تلاش می‌کند در کوتاه‌ترین زمان ممکن آثار دانشگاهیان و اساتید را به چاپ برساند.
علاقمندان برای دریافت کتابِ «ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری» به درگاه اینترنتی ۱۶book.ir مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • انتشار یک عکس خاص از آیت الله مطهری در حال اسب سواری
  • انتشار اعلان نمایشگاه کتاب
  • انتشار فراخوان بخش ویژه «کتاب و سینما» جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • انتشار نماهنگ زیبای نامه‌ای برای تو +فیلم
  • انتشار کتاب «سمفونی رنگ، هارمونی خط»
  • جواد افهمی با یک رمان در محور مقاومت به نمایشگاه می‌آید
  • انتشار کتاب ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری
  • رشد اقتصادی ایران در ۲۰۲۳ بر اثر دانش‌بنیان شدن صنعت نفت و گاز به دست آمد/ استفاده حداکثری از توان دانش بنیان‌ها جواب داد
  • انتشار کتاب «ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری» در چهارمحال و بختیاری
  • اهانت به امام خمینی(ره) در کتاب درسی هند؟