Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@06:14:47 GMT

جزییات قطع دست جوان کشتی گیر از سوی اوباش +فیلم

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۵۵۰۰۱

جزییات قطع دست جوان کشتی گیر از سوی اوباش +فیلم

‍‍‍‍‍‍

مردان خشن با حمله به پسر کشتی‌گیر، دست چپ او را با شمشیر قطع کردند.

به گزارش مشرق، حدود دو هفته قبل خبر درگیری خونینی در خیابان‌ دماوند به مأموران پایگاه چهارم پلیس آگاهی پایتخت اعلام شد. به‌ دنبال اعلام این خبر مأموران راهی محل شده و دریافتند بین چند جوان درگیری رخ داده و در این حادثه دست چپ پسر جوانی قطع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حدود دو هفته قبل خبر درگیری خونینی در خیابان‌ دماوند به مأموران پایگاه چهارم پلیس آگاهی پایتخت اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اراذل و اوباش دست یک کشتی گیر را قطع کردند

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در این باره گفت: در این درگیری فردی شرور، دست مرد جوانی را با شمشیر قطع کرد. بررسی‌ها نشان می‌دهد یک گروه از اوباش به خاطر کری‌خوانی با دو برادر، درگیر شدند. در ادامه درگیری، اوباش با شمشیر و قمه، دست چپ یکی از برادرها را قطع کردند. در ادامه دست فردی که قطع شده بود، در بیمارستان پیوند زده شد اما چندان مؤثر نبوده است.

متهم اصلی این پرونده توسط پلیس بازداشت شده است.

ببینید: فیلم/ حجت‌الاسلام رئیسی: ارفاق قانونی شامل اشرار نمی‌شود

این کشتی گیر درباره این ماجرا گفت: با برادرم مقابل خانه دوستمان در خیابان خیابان‌ دماوند ایستاده بودیم. من برای خرید وسیله‌ای از او جدا شدم، در این موقع چند جوان به سراغ برادرم رفتند و گفتند چرا اینجا ایستاده‌ای؟

همین موضوع باعث درگیری شد، وقتی من رسیدم وارد درگیری شدم و آنها در حالی که شمشیر داشتند ناگهان با ضربه‌ای باعث قطع شدن دستم شدند. برادرم که این صحنه را دید به آنها التماس می‌کرد که اجازه بدهید دست برادرم را بردارم، اما اجازه نمی‌دادند که دست را برداریم. بعد از اینکه به بیمارستان رفتم دستم را پیوند زدند اما نتیجه نداد. بدین ترتیب متهم پرونده به‌ نام سعید چند روز بعد دستگیر شد.

سعید در مواجهه حضوری با شاکی و برادرش گفت: این دو برادر مرا زده‌اند. من داخل مغازه‌ام بودم سه نفر با قمه ریختند داخل و مرا زدند آن موقع من روی زمین افتاده بودم و آنها داشتند مرا می‌زدند.برادر پسری که در این ماجرا دستش قطع شده در برابر انکارهای متهم جوان گفت: شاهدان حادثه ما را دیده‌اند. جلوی در خانه دوستم با شمشیر ما را می‌زد و می‌گفت من جنگی و دعوایی هستم. التماسش می‌کردیم که اجازه بدهد دست برادرم را برداریم اما نمی‌گذاشت.

ببینید: عکس/ سلاح‌های عجیب اراذل و اوباش تهرانی!

برادرم کشتی گیر است و ۲۰ تا مدال قهرمانی دارد، از مردم می‌خواهم که دعا کنند تا دست برادرم خوب شود. حاضریم خانه‌مان را بفروشیم و خرج دست برادرم کنیم تا خوب شود.

سرهنگ سعید راستی، رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در این باره گفت: در این درگیری فردی شرور، دست مرد جوانی را با شمشیر قطع کرد. بررسی‌ها نشان می‌دهد یک گروه از اوباش به خاطر کری‌خوانی با دو برادر، درگیر شدند.

در ادامه درگیری، اوباش با شمشیر و قمه، دست چپ یکی از برادرها را قطع کردند. در ادامه دست فردی که قطع شده بود، در بیمارستان پیوند زده شد اما چندان مؤثر نبوده است. متهم اصلی این پرونده توسط پلیس بازداشت شده است.

ویدئوی زیر را در این باره ببینید:

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

دانلود

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ اخبار حوادث خیابان دماوند پلیس آگاهی مشرق اراذل و اوباش اوباش دست برادرم قطع کردند کشتی گیر قطع شده دست چپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۵۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه به تشریح جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه پرداخت‌.

علی شعبانی در نشست امروز(پنجم اردیبهشت) نشست شورای اداری استان کرمانشاه، بااشاره به برگزاری موفقیت آمیز  انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند سال گذشته، اظهار کرد: این انتخابات با همکاری خوب دستگاه های اجرایی مختلف استان با کیفیت بسیار بالا و بدون بروز هیچ مشکلی برگزار شد.

وی افزود: در استان کرمانشاه در شش حوزه انتخابیه برگزاری انتخابات را برای کسب هشت کرسی مجلس شورای اسلامی داشتیم که در مرحله اول انتخابات پنج حوزه تعیین تکلیف شدند و انتخابات شهرستان کرمانشاه به دور دوم کشیده شد.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه با بیان اینکه حوزه انتخابی شهرستان کرمانشاه سه کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد، تصریح کرد: در مرحله اول انتخابات در شهرستان کرمانشاه آقای محمد رشیدی توانست با کسب حد نصاب آراء به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کرد، اما برای دو کرسی باقی مانده کاندیداهای دیگر نتوانستند حد نصاب را کسب کنند و انتخابات به دور دوم کشیده شد.

وی اضافه کرد: در این حوزه انتخابیه برای کسب دو کرسی باقی مانده چهار نفر، آقایان عبدالرضا مصری، جهانبخش امینی، فضل الله رنجبر و ابراهیم رحیمی زنگنه که بالاترین آراء را داشتند به دور دوم انتخابات راه پیدا کرده اند.

شعبانی زمان برگزاری دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه را ۲۱ اردیبهشت اعلام کرد و افزود: چهار کاندیدای این مرحله از انتخابات از بامداد روز ۱۳ اردیبهشت تا هشت صبح ۲۰ اردیبهشت فرصت تبلیغات دارند.

وی تاکید کرد: در این دور از انتخابات به مانند دور اول، کاندیداها می‌توانند تبلیغات تلویزیونی، مناظره، تبلیغات محیطی و ... داشته باشند.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان کرمانشاه به‌صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود.

وی مدارک هویتی که رای دهندگان می‌توانند با آن در انتخابات شرکت کنند را شامل کارت ملی، گواهینامه، شناسنامه، کارت پایان خدمت و گذرنامه اعلام کرد.

شعبانی در خصوص تعداد صندوق‌های رای در شهرستان کرمانشاه در این مرحله از انتخابات هم گفت: طبق اختیاراتی که وزارت کشور به استان داده می‌توانیم ۳۰ درصد از صندوق‌ها را نسبت به دور اول کاهش دهیم، اما همان ۶۴۵ صندوق مرحله اول را در مرحله دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه خواهیم داشت.

به گفته این مسئول در تمام فرآیندهای انتخابات، هیات نظارت استان نظارت خواهد داشت و انتخابات مرحله دوم با همان حساسیت مرحله اول برگزار خواهد داشت.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه یادآور شد: در مرحله اول انتخابات سالم ترین انتخابات مجلس شورای اسلامی را پشت سر گذاشتیم و له یا علیه هیچ کاندیدایی از سوی دولت تبلیغی و یا تخریبی صورت نگرفت که همان روال را هم در مرحله دوم انتخابات خواهیم داشت.

انتهای پیام
 

دیگر خبرها

  • جزییات بودجه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • قالیباف؛ شمشیر را برای رئیسی از رو بست
  • نرخ بهره بین بانکی تغییر کرد + جزییات
  • نرخ بهره بین بانکی به این عدد رسید/ جزییات
  • سرنوشت بچه گمشده محله مولوی تهران چه شد؟
  • اعلام جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه
  • آخرین جزییات امدادرسانی در استان‌های سیل زده کشور
  • جزییات تازه درباره مجوز واردات خودروهای کارکرده
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان