Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از رویترز این خبر چند روز پس از آن اعلام می‌شود که داده‌های کارآزمایی مرحله اول نشان داد این واکسن در همه داوطلبان آنتی‌بادی‌های ضد ویروس ایجاد کرده است.

واکسن شرکت مدیکاگو پیشرفته‌ترین طرح واکسن کووید-۱۹ در کانادا است، اما مراحل آزمایشی آن نسبت واکسن‌های رقیبان بزرگترش عقب‌تر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی بالینی مرحله دوم یا میانی بعدی برای آزمایش بی‌خطر بودن و تاثیربخشی این واکسن به همراه تشدیدکننده اثر آن ساخت شرکت GSK است که به صورت دو تزریق با فاصله ۲۱ روز تجویز می‌شود.

در این بررسی مرحله دوم یا میانی شامل بزرگسالان زیر ۶۵ سال، از شش نفر شرکت‌کننده پنج نفر به طور تصادفی واکسن را  و در افراد ۶۵ سال و بالاتر از هر سه نفر دو نفر واکسن را دریافت خواهند کرد.

واکسن شرکت مدیکاگو از تکنولوژی به نام «ذرات ویروس‌مانند» (VLP) استفاده می‌کند که ساختاری شبیه ساختار کروناویروس دارند، اما حاوی ماده ژنتیکی نیستند.

این شیوه که قبلا در ساخت واکسن برای ویروس هپاتیت B  و ویروس پاپیلوم انسانی (HPV) به کار رفته است.

این واکسن نخستین واکسن بالقوه کووید-۱۹ خواهد بود که از ماد تشدیدکننده یا «ادجوان» ساخت شرکت GSK در کارآزمایی مرحله نهایی استفاده خواهد کرد.

کارآزمایی مرحله نهایی یا مرحله سوم واکسن مدیکاگو احتمال پیش از پایان سال آغاز خواهند شد.

کد خبر 564610 برچسب‌ها كروناويروس واکسن

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كروناويروس واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۵۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرستان تفتان


اکبری مدیرکل راه و شهرسازی استان  از آخرین وضعیت عملیات آماده‌ساز، زیرسازی و خیابان کشی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سایت بازدید کرد.

همچنین جلسه آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سایت تفتان در محل پروژه برگزار شد.

 در این بازدید و جلسه بر لزوم تأمین به‌موقع زیر ساخت‌ها  و تسریع در اتمام پروژه‌های نهضت ملی مسکن در تفتان در دو فاز تأکید شد.  

شهنوازان فرماندار تفتان گفت: سهم این شهرستان از طرح نهضت ملی مسکن در دو فاز در حال اجراست. بهرام هاشم زهی مدیر راه و شهرسازی توضیحاتی ارائه کرد که از فاز اول طرح چهار هکتاری و فاز دوم ۲۰ هکتاری جهش مسکن شهرستان تفتان با توجه به آماده سازی توسط شهرداری و بازدید از جدول گذاری و خاکریزی و متولی ساخت آن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی می‌باشد با توجه به ضرورت ساخت و ساز و تحویل به موقع ساخت باید ۶۰ درصد احداث توسط بنیاد مسکن صورت گیرد

فاز اول ۴ هکتار که ۱۱۵ قطعه که ۹۲ درصد پروانه کار و وام ۳۵ میلیونی درخواست و ثبت شده است که عملیات ساخت شروع شده و فاز دوم ۲۰ هکتار و آماده سازی شروع شده و در ۲۹۴ قطعه بندی شده است

علیرضا شهنوازان فرماندار تفتان ضمن تاکید به تسریع در روند اجرای طرح ملی مسکن از متولیان خواست به تعهدات خود نسبت به مردم و دولت عمل نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • آزمایش واکسن سرطان پوست وارد فاز نهایی شد
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • انجام بیش از ۳۰۰ هزار آزمایش کلرسنجی توسط شرکت آبفای یزد
  • آزمایش اولین «واکسن شخصی» برای نوعی از سرطان روی بیمار انگلیسی
  • بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرستان تفتان
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • کانادایی‌ها به دنبال استخدام سولسشایر
  • رقیب چینی تراشه نورالینک ایلان ماسک معرفی شد
  • فناوری شبیه سازی Voice Engine چه خطراتی دارد؟