Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@19:05:49 GMT

درهای سوریه برای بازگشت تمام آوارگان سوری باز است

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۵۵۹۳۰

درهای سوریه برای بازگشت تمام آوارگان سوری باز است

به گزارش خبرگزاری مهر، معاون وزیر خارجه سوریه از بازگشت آوارگان سوری به کشور خود استقبال کرد.

«فیصل المقداد» در گفتگو با شبکه خبری المیادین پس از پایان کنفرانس بین المللی بازگشت آوارگان سوری، اظهار داشت که دمشق برای تامین مسکن و ارائه خدمات پزشکی، آموزشی و غذایی به تمام شهروندان سوری که مایل به بازگشت به سوریه هستند، آمادگی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر خارجه سوریه کنفرانس بین المللی بازگشت آوارگان سوری را بسیار موفقیت آمیز دانست و افزود: درهای سوریه به روی تمام آوارگان باز است تا با یکدیگر کشور را بسازیم.

المقداد عدم مشارکت کشورهای غربی و مشخصاً آمریکا در این کنفرانس را نشانگر معاییر دوگانه این کشورها برشمرد و افزود که غربی ها سعی دارند از موضوع آوارگان سوری بهره برداری غیراخلاقی کنند.

معاون وزیر خارجه سوریه همچنین تصریح کرد که همایش بازگشت آوارگان سوری با نشان دادن تمایل دمشق برای بازگشت شهروندان به کشورشان، غربی ها را رسوا کرد.

المقداد در بخشی دیگر از سخنانش تاکید کرد که انتخابات ریاست جمهوری سوریه رویدادی است که باید در موعد خود و طبق چارچوب های مشخص برگزار شود.

کد خبر 5070165

منبع: مهر

کلیدواژه: فیصل المقداد سوریه آوارگان سوری ایالات متحده امریکا جو بایدن دونالد ترامپ انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 عراق رژیم صهیونیستی فلسطین عربستان سعودی انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا مناقشه قره باغ ویروس کرونا لبنان سوریه ایران بازگشت آوارگان سوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۵۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون رئیسی : بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است

معاون امورمجلس رییس جمهور گفت: برخی به دنبال ایجاد دلهره در دل ایرانیان خارج از کشور هستند در حالی که هم اکنون بهترین فرصت برای برگشت ایرانیان و زندگی و سرمایه گذاری  آنان در ایران فراهم است.

 سیدمحمد حسینی روز دوشنبه پس از حضور در مراسم روز ملی خلیج فارس در پاسخ به پرسش ایرنا در این باره افزود: قوانین متفرقه و پراکنده ای برای ایرنیان خارج از کشور وجود دارد که دولت در حال متمرکز کردن این قوانین است.

وی تاکید کرد: شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور نیز فعال تر از گذشته در حال کار در این حوزه است و رییس جمهور در این زمینه اهتمام ویژه دارد.

حسینی توضیح داد: مسائل و ابهاماتی درباره این افراد وجود دارد که از جمله آنها می توان به تابعیت کودکان ایرانیانی که در خارج از کشور به دنیا می آیند اشاره کرد که این مباحث در کمیسیون سیاسی و دفاعی دولت مطرح شده است که به صحن دولت می آید و سپس به صورت لایحه تقدیم مجلس می شود.

وی یادآور شد: برای هنرمندان و فعالان فرهنگی خارج از کشور نیز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعال است و زمینه برای بازگشت و کار آنان وجود دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • معاون رئیس‌جمهور: بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • معاون رئیسی : بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • هشدار اسرائیل به نمایندگان دیپلماتیک خود در سراسر جهان/ آغاز سفر منطقه‌ای وزیر خارجه آمریکا از عربستان/ دیدار وزیر امور خارجه بحرین با بشار اسد
  • دیدار و گفت‌وگوی رئیس‌جمهور سوریه و وزیر خارجه بحرین
  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد پس از ۱۳ سال
  • وزیر خارجه بحرین با بشار اسد دیدار کرد
  • سفر وزیر خارجه بحرین به سوریه پس از ۱۳ سال
  • نعیم قاسم: جنگ ممکن است برای همیشه بازگشت شهرک‌نشینان را پایان دهد
  • نخست‌وزیر عراق: جامعه بین‌المللی جنگ غزه را متوقف کند
  • بازگشت ۳۷۰ هکتار از اراضی جنگلی مازندران به طبیعت