Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی رسولیان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: میزان مصارف به منابع بانکی استان در هفت ماهه امسال به ۷۴.۷۷ درصد رسید در حالی که این میزان در هفت ماهه نخست سال گذشته ۶۵.۴۰ درصد بود.

وی اضافه کرد: در هفت ماهه نخست امسال منابع بانکی استان با احتساب ارزی به بیش از ۱۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال رسیده که نسبت به پایان سال گذشته ۱۸.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵۱ درصد افزایش داشته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: میزان مانده مصارف بانکی یا تسهیلاتی که در بانکهای استان مانده ۸۲۰ هزار میلیارد ریال است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۸.۵۶ درصد رشد دارد که این نشان دهنده افزایش میزان پرداختی تسهیلات در استان است.

رسولیان افزود: در طول هفت ماهه نخست امسال ۳۱۶ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات از سوی بانکها پرداخت شده که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۶۳ درصد رشد داشته است.

وی ادامه داد: در این مدت برخی از بانکها مانند ملی، صادرات، تجارت و رفاه نقش موثری در پرداخت تسهیلات داشتند اما برخی از بانکها که گزارش عملکرد خود را به شورای هماهنگی بانکهای خراسان رضوی تحویل نمی‌دهند عملکرد ضعیفی در پرداخت تسهیلات داشتند.

معاون استاندار خراسان رضوی عملکرد بانکهای سپه، توسعه تعاون و ملت را در پرداخت تسهیلات به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی بسیار مناسب ارزیابی کرد.

از مجموع ۳۸ بانک و موسسه مالی اعتباری استان، چهار بانک یا موسسه، عضو شورای هماهنگی بانک‌های خراسان رضوی نیستند و اطلاعات آنها در اختیار این شورا قرار ندارد.

از ۳۴ بانک یا موسسه مالی اعتباری عضو این شورا نیز ۱۰ بانک و موسسه اطلاعات خود را به شورا ارایه نمی‌دهند و دلیل خود را نداشتن مجوز از مدیریت مرکزی آن بانک یا موسسه در تهران اعلام می‌کنند.

برچسب‌ها تسهیلات بانکی استانداری خراسان رضوی اختصاصی ایرنا کمیته امداد امام خمینی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران سازمان بهزیستی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات بانکی استانداری خراسان رضوی اختصاصی ایرنا کمیته امداد امام خمینی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران سازمان بهزیستی کشور تسهیلات بانکی استانداری خراسان رضوی اختصاصی ایرنا کمیته امداد امام خمینی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران سازمان بهزیستی کشور اخبار کنکور خراسان رضوی هفت ماهه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۶۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۰ درصدی صادرات غیر نفتی خراسان رضوی

یعقوعلی نظری استاندار خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی یکی از مهم‌ترین نماد‌های اقتصاد بدون نفت کشور و بر این اساس بیش از ۹۵ درصد اقتصاد استان در اختیار بخش خصوصی است.

او افزود: در استان رشد بیمه بیکاری نداریم و این در حالیست که سال گذشته نسبت به سال ۱۴۰۱ حدود ۱۶ درصد کاهش در این حوزه داشتیم و این در حالی است که میانگین نرخ بیکاری در استان ۶.۲ است.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: در این نمایشگاه چندین مجموعه ارزشی استان و از جمله زنجیره ارزش «زیارت و گردشگری» و «فولاد» به مخاطبان معرفی می‌گردد.

نظری با اشاره به رویکرد تشکیل زنجیره‌های ارزشی، بیان کرو: یکی از مزیت‌هایی که خراسان رضوی نسبت به سایر استان‌های کشور دارد، وجود بارگاه منور رضوی است که مزیتی را برای این خطه به شمار می‌رود و این امر مهم را یک ظرفیت مهم و استثنایی می‌دانیم.

او با تاکید بر اینکه موضوع زیارت یک زنجیره ارزش است، تصریح کرد: با استفاده از این ظرفیت، به وسیله موضوع زیارت و تشرف به بارگاه منور رضوی بسیاری از مسائل اجتماعی و اقتصادی ما حل می‌شود.

استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: مزیت دیگر استان خراسان رضوی معادن آن است و ۳۰ درصد از سنگ آهن فولاد کشور در استان خراسان رضوی و شهر خواف تامین می‌شود.

نظری با بیان اینکه مسئله ترانزیت از دیگر زنجیره‌های ارزش استان خراسان رضوی است، اظهار کرد: کوتاه‌ترین بخش مربوط به کریدور شمال به جنوب در شرق کشور واقع شده که مبدا آن چابهار است؛ لذا این کریدور از شرق کشور امتداد پیدا می‌کند و به کشور روسیه و کشور‌های آسیای مرکزی می‌رسد و ظرفیت ترانزیتی خوبی برای ایران ایجاد می‌کند.

او با بیان اینکه خراسان رضوی یک استان با سابقه در کشاورزی و فراورده‌های آن است افزود: بیشتر صنایع غذایی کشور، در استان خراسان رضوی فعالیت می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • تغییرات بودجه شهرداری تهران در این دو سال | اعتبارات نسبت به دو سال گذشته ۵۰ درصد افزایش یافته است
  • افزایش ۵۰ درصدی ساخت کلاس در خراسان رضوی نسبت به سال قبل
  • چرا عمده مردم از دریافت وام بانکی محروم اند؟/سو استفاده بانک ها
  • تولید مرغ در داورزن خراسان رضوی ۵۰ درصد افزایش یافت
  • افزایش ۲۰ درصدی صادرات غیر نفتی خراسان رضوی
  • ۳۵ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون جذب ششتمد خراسان رضوی شد
  • بارش‌ها در ایران ۹ درصد افزایش یافت / کاهش ۸ درصدی ورودی آب به سدهای کشور
  • فرزین برای ارائه گزارش عملکرد منابع و مصارف نظام بانکی در سال ۱۴۰۲ به کمیسیون اقتصادی می رود
  • بدهی ابر بدهکاران بانکی؛ بیش از ۷۰ درصد پایه پولی کشور
  • رشد ۴۲ درصدی بارش‌ها در خراسان شمالی نسبت به سال گذشته