Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، حسن رحیم پورازغدی عضو شورایعالی انقلاب فرهنگی در صفحه شخصی خود در توئیتر و در رشته توئیتی خاطرنشان کرد: 

متن کامل به شرح ذیل است: 

کارنامه کرونا

س۱) کارآمدی الگوی بهداشت در مهار بیماری‌های واگیردار، ادعای جهان مدرن و مایه تفاخر بر پیشامدرن بود اما با این افتضاح جهانی، فاجعه‌ای گل درشت از کار درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرونا با بشر چه کرد؟ و هنوز چه‌ها خواهد کرد؟ 

ج) از هر افتضاحی باید درس گرفت. دگم‌های بسیاری درحال فروپاشی است.

کارنامه کرونا را البته سال‌ها بعد، هر که زنده ماند، قضاوت می‌کند. اما تا همین‌جا هم کارکردهای پیشبینی نشده، کم نبود. ده‌ها میلیون بیمار با سیر تصاعدی و یک  افق تاریک، عجز نظام‌های سلامت و پزشکی قرن۲۱، اقتصادهایی با سرعت در خطر فروپاشی، تغییر اجباری و تدریجی نحوه حکمرانی، طرح دوباره قدیمی‌ترین و اصیل‌ترین پرسش‌ها در باب علم، مذهب، اخلاق، حقوق و حتی سیاست، انقلاب تحمیلی در سبک زندگی بشریت در کوتاه‌ترین زمان و تغییرات بیشتری که در پیش است. وبای جدید نوک دماغها را پایین آورد، سر جهان را روی گردن خم‌ کرد و اینک بحران اخلاق پزشکی، دورانداختن فقیران، ناچیز انگاشتن بی چیزان، راهزنی ماسک میان ایالتها و قطع عمدی اکسیژن بیمار.

تمدن‌ها فرومی‌افتند وقتی دیگر قادر به حل معضلات نباشند. پوزخند کمونیستها به خطاب امام با گورباچف یادتان هست؟

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: انقلاب فرهنگی اخلاق رحیم پور ازغدی بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۷۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر مرحوم رحیم پرواسی در اردبیل تشییع شد

پیکر استاد رحیم پرواسی هنرمند چهره‌پرداز سینما و تلویزیون کشورمان در زادگاهش اردبیل تشییع شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، عصر امروز پیکر استاد رحیم پرواسی از گریمورها و چهره‌پردازهای سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی معروف کشورمان در زادگاهش اردبیل با حضور اقشار مختلف مردم تشییع و تا منزل ابدی همراهی شد.

این هنرمند اردبیلی که در فیلم‌ها، سریال‌ها و تله فیلم‌های مختلف به عنوان چهره‌پرداز حضور داشت 2 روز پیش دار فانی را وداع گفت و امروز در آرامستان قاسمیه اردبیل با حضور هنرمندان اردبیلی تشییع و به خاک سپرده شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در حاشیه مراسم تشییع این هنرمند اظهار داشت: استاد پرواسی نمونه اخلاق، ادب و تواضع در عرصه علم و هنر بودند و همواره سعی می‌کردند تا وظیفه و رسالت خود را به شایستگی انجام دهند.

امیر رجبی تصریح کرد: این هنرمند شهیر اردبیلی سال‌های طولانی در تهران و سایر استان‌ها به فعالیت‌های هنری ادامه داده و حتی با برگزاری کلاس‌های مختلف آموزشی سعی کرد تا شاگردان بیشماری را تربیت و تحویل جامعه هنری کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: آیین بزرگداشت این هنرمند ارزشمند و مراسم تشییع او با حضور مخاطبان بیشماری برگزار شد و قطعا هنرمندان استان سعی خواهند کرد تا با برگزاری آیین‌های بزرگداشت یاد و خاطره این استاد فقید و چهره ملی گریمور را گرامی بدارند.

انتهای پیام/131

  

دیگر خبرها

  • پیکر مرحوم رحیم پرواسی در اردبیل تشییع شد
  • تشییع پیکر هنرمند چهره پرداز اردبیلی «رحیم پرواسی»
  • انصاری: استکبار قادر به پوشاندن جنایت صهیونیست‌ها نیست
  • کارنامه سیاست‌های مسکن پس از انقلاب
  • جنبش دانشجویی عامل فروپاشی اندیشه استکبار جهانی
  • جمهوری اسلامی ایران مدافع تمامی مظلومان جهان است
  • تورم نیروی انسانی در شهرداری جزو معضلات شهرداری‌ها است
  • کارنامه سیاستهای مسکن پس از انقلاب و نتایج آن در یک قاب
  • انتخابات مهم‌ترین نماد مردم‌سالاری دینی است
  • چرا تمدن‌ها با گذشت زمان شکننده‌تر می‌شوند؟ (+عکس)