Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: باید بازی‌های دوستانه بیشتری برای تیم ملی تدارک دیده شود تا به هماهنگی بیشتری برسیم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی قلی‌زاده هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان درباره پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل بوسنی اظهار داشت: خدا را شکر بازی خوب و البته سنگینی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقابل یک تیم قدرتمند بازی می‌کردیم که بازیکنان خیلی خوبی مثل پیانیچ و چند بازیکن دیگر را داشت.

وی ادامه داد: از برگزاری این مسابقه که خیلی به ما کمک می‌کند، خوشحال هستیم. فکر نمی‌کنم زمان زیادی داشته باشیم. باید بیشتر از این بازی‌ها تدارک دیده شود تا بیشتر هماهنگ شویم. این موضوع به سود تیم ملی است و خیلی به ما کمک می‌کند.

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان درباره مصدومیتش در بازی با بوسنی افزود: از پیروزی مقابل بوسنی خیلی خوشحال هستیم و به مردم عزیز ایران تبریک می‌گوییم. مصدومیت من هم خدا را شکر چیز خاصی نیست. از ناحیه دوقلوی پا آسیب دیدم  و باید MRI بگیرم. فکر نمی‌کنم خیلی چیز خاصی باشد.

قلی‌زاده خاطرنشان کرد: بین یک تا دو هفته باید بیرون بنشینم، ولی آسیب‌دیدگی هم جزئی از فوتبال است. افتخار می‌کنم به خاطر بازی برای تیم ملی کشورم مصدوم شدم.

بوسنی و هرزگوین صفر - 2 ایران؛ برتری تیم ملی با تازه واردها/ دستیابی اسکوچیچ و شاگردانش به هدف مشترک

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال تیم ملی فوتبال تیم ملی تیم ملی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۷۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی ایران (5) 3-3 (4) ازبکستان (نیمه نهایی جام ملت های فوتسال آسیا - 2024)

تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی مقابل ازبکستان به فینال جام ملت های فوتسال آسیا راه یافت.

 

تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی مقابل ازبکستان به فینال جام ملت های فوتسال آسیا راه یافت. دو تیم در وقت های معمول بازی به نتیجه تساوی 3-3 رسیده بودند اما ملی پوشان کشورمان در ضربات پنالتی حریف خود را شکست داده و به دیدار نهایی این رقابت های راه یافتند.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • رجب زاده: بازیکن لالیگایی، نقطه ضعف تیم ما بود
  • خلاصه بازی ایران (5) 3-3 (4) ازبکستان (نیمه نهایی جام ملت های فوتسال آسیا - 2024)
  • بازیکن آلومینیوم: خدا به تلاش ما نگاه کرد و پیروز شدیم
  • گفته بودم مراقب بازیکن لالیگایی باشید / مسئولان هم به ورزشگاه بیایند
  • هت‌تریک پیروزی‌ دختران ایرانی در کافا: 16 گل در 3 بازی!
  • پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل آلومینیوم با ۲ گل زیبا
  • خبر خوب برای نکونام؛ ستاره مصدوم استقلال «آقا وسط» بازی کرد!
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • حسن زاده: هدف‌ بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی داریم