Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@13:53:40 GMT

۱۸ واحد صنفی متخلف خرم‌آباد پلمب شد

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۵۷۵۰۵

۱۸ واحد صنفی متخلف خرم‌آباد پلمب شد

گروه استان‌ها- رئیس اتاق اصناف لرستان گفت: ۱۸ واحد صنفی خرم‌آباد به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی پلمب شد. - اخبار استانها -

منوچهر اسبکوه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد با اشاره به محدودیت فعالیت اصناف در استان لرستان اظهار داشت: با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا مبنی بر محدودیت فعالیت اصناف از بیستم آبان ماه، فعالیت کلیه اصناف گروه دو، سه و چهار از صبح تا ساعت 18 اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا جلسه‌ای با روسای صمت و اتاق اصناف شهرستان‌ها برگزار شد که طرح محدودیت فعالیت اصناف به کلیه گروه‌های دو، سه و چهار  ابلاغ و اطلاع رسانی شود. 

رئیس اتاق اصناف لرستان عنوان کرد: جهت اجرای طرح ممنوعیت فعالیت اصناف 8 اکیپ متشکل از بسیج، اتاق اصناف، سازمان صمت و تعزیرات حکومتی به و همچنین بسیج و نیروی انتظامی به طور مستمر در سطح شهر بازرسی انجام می‌دهند.

کشف انبار لوازم خانگی احتکاری در خمینی‌شهر/انبار پلمب شداعمال محدودیت‌های کرونایی برای 10000 واحد صنفی گرگان/ واحدهای متخلف پلمب می‌شودبرگزاری 2 جشن عروسی در شرایط بحرانی کرونا در کاشان/متخلفان بازداشت و تالارها پلمب شد

وی بیان کرد:با توجه به مصوبه اخیر ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر خاتمه فعالیت‌های شغلی در ساعت 18 رعایت دقیق آن لازم و همکاری در این خصوص تکلیف قانونی کلیه شاغلان صنفی است و از تمام همکاران انتظار داریم در رعایت این موارد تمام اهتمام خود را به کار گیرند.

اسبکوه گفت: با وجود گلایه‌های اصناف از این طرح، ناگزیر به اجرای آن براساس مصوبه ستاد ملی کرونا هستیم چراکه سلامت جامعه در اولویت است و امیدواریم با کاهش رفت و آمدهای سطح شهر و تجمع در مراکز خرید تا حدودی  شاهد قطع زنجیره انتقال کرونا باشیم.

وی تصریح کرد:در استان لرستان حدود 56 هزار واحد صنفی فعالیت می‌کنند که از این تعداد 17 هزار واحد در  خرم‌آباد مشغول به فعالیت هستند.

رئیس اتاق اصناف لرستان خاطر نشان کرد: طی بازرسی‌های انجام شده روزهای اخیر 18 واحد صنفی در خرم‌آباد به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت نکردن مصوبه ستاد ملی کرونا مبنی بر فعالیت اصناف تا ساعت 18 پلمپ و به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/645/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فعالیت اصناف اتاق اصناف واحد صنفی ستاد ملی خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۷۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۱۲۴ مشاور املاک متخلف در قزوین

سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی استان قزوین از پلمب ۱۲۴ مشاور املاک متخلف در این استان در چارچوب عملکرد کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات خبر داد.

وهاب میزانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین درباره کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات قزوین اظهار کرد: گشت‌های مشترک کنترل املاک و مستغلات در استان قزوین به منظور ساماندهی مشاوران املاک در سال جدید ادامه دارد.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین معضلات حوزه مسکن، سوداگری مشاوران املاک است و این افراد در گرانفروشی مسکن و اجاره‌بها نقش اساسی دارند، از این رو باید نسبت به ساماندهی فعالیت‌های آن‌ها اقدام شود.

سرپرست راه و شهرسازی استان قزوین ادامه داد: از همین‌رو به منظور تنظیم و کنترل املاک و مستغلات گشت‌هایی در استان قزوین از سال گذشته آغاز شده است و تاکنون ۲۶۴۶ بازدید در سطح استان انجام شده که از این تعداد ۷۴۳ مورد تخلف ثبت شده است.

میزانی عنوان کرد: نداشتن پروانه کسب، نرخنامه، نداشتن کد رهگیری و عدم صدور فیش رسید کمیسیون وجوه دریافتی و گران فروشی در بحث اخذ کمیسیون‌های مصوب استان عمده تخلفات محرز در بنگاه‌های املاک است که در همین راستا ۶۹۱ مورد پرونده برای مشاورین املاک متخلف تشکیل شده و از این تعداد ۱۲۴ مورد پلمپ شده و اخطار دریافت کردند.

وی اضافه کرد: ارزش ریالی جرایم متخلفین بالغ بر سه میلیارد و ششصد میلیون تومان بوده که از این مبلغ یک میلیارد و دویست میلیون تومان آن وصول شده است. گشت مشترک نظارتی به همراهی دستگاه های حاضر در این گشت تا ساماندهی بازار مسکن و زمین ادامه خواهد داشت و اجازه تخلف به مشاورین املاک نخواهیم داد و با متخلفان برخورد خواهد شد.

سرپرست راه و شهرسازی استان قزوین تصریح کرد: اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین با همکاری صنعت معدن و تجارت، صنف مشاورین املاک، تعزیزات حکومتی، اتاق اصناف و نیروی انتظامی در بازدید گشت مشترک حضور دارند تا شاهد ساماندهی فعالیت مشاوران املاک به منظور بهبود وضعیت حوزه مسکن باشیم و در سال جدید هم این گشت زنی ها تا ساماندهی فعالیت مشاوران املاک ادامه خواهد داشت.

کد خبر 749300

دیگر خبرها

  • توقف فعالیت ۲۸ واحد صنعتی متخلف در شهرک صنعتی اشتهارد
  • اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد
  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • مهر و موم واحد‌های صنفی متخلف در رودسر
  • ۲۵۰ میلیارد تومان برای ساخت دیوار و پل روستای بیشه پیشنهاد دادیم
  • پلمب دو واحد آلاینده غیر مجاز تولید زغال در رباط کریم 
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • پلمب ۱۲۴ مشاور املاک متخلف در قزوین
  • لزوم تسریع در استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی
  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند