Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- در پی بارش نسبتا شدید در کلانشهر اهواز، آبگرفتگی معابر در برخی از مناطق و خیابان های پرتردد این شهر موجب بروز مشکلات رفت آمد برای شهروندان شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، در پی بارش نسبتا شدید در کلانشهر اهواز، آبگرفتگی معابر در برخی از مناطق و خیابان‌های پرتردد این شهر موجب بروز مشکلات رفت و آمد برای شهروندان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برهمین اساس این در حالی است که مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان چند روز قبل اعلام کرده بود که امسال به علت اقدامات صورت گرفته شاهد آبگرفتگی شدید در مناطق اهواز نخواهیم بود.

سایر شهرستان‌های استان خوزستان نیز شاهد بارش باران بوده است و آبگرفتگی در شهرهای رامشیر، آبادان و خرمشهر نیز گزارش شده است.

‌بارش باران پاییزی در صحن و سرای حرم مطهر رضوی + تصاویر‌بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی استان البرز / مردم از سفرهای غیرضروری خودداری کنند‌گلایه مردم برخی روستا‌های شهرستان طارم از قطعی‌های مکرر برق/با یک بارش باران دیگر برق نداریم

انتهای پیام/343/ش

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۷۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از آبگرفتی منازل و معابر زاهدان پس از بارش های بهاری

منازل شهروندان و معابر سطح شهر زاهدان در پی بارش های بهاری موجب جاری شدن  سیلاب و ابگرفتگی شد .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • شروع باران شدید از فردا در ۷ استان
  • هشدار نارنجی  هواشناسی: بارش باران استان فارس را در بر می‌گیرد
  • اعلام هشدار هواشناسی سطح زرد
  • باران میهمان ارتفاعات جنوبی کرمان می‌شود
  • آب گرفتگی معابر شهر بیرجند پس از بارش رگباری باران (فیلم)
  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد
  • باران چگونه تنش آبی سیستان و بلوچستان را شست؟
  • تصاویری از آبگرفتی منازل و معابر زاهدان پس از بارش های بهاری
  • بارش باران در ۵ استان کشور طی امروز / سامانه بارشی قوت می‌گیرد
  • وضعیت عجیب پارکینگ خودروهای لوکس در سیل بم!