Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@17:16:14 GMT

هوا در خراسان رضوی سرد‌تر می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۵۸۱۶۱

هوا در خراسان رضوی سرد‌تر می‌شود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد غیوری کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بعد از ریوش، فریمان با ۴،۳ و تایباد با چهار میلیمتر بیشترین میزان بارندگی را داشته‌اند. در ایستگاه فرودگاه مشهد نیز ۲،۶ میلیمتر بارش باران ثبت شده است.

او با بیان اینکه امروز نیز در تمام نقاط استان احتمال بارش باران وجود دارد، افزود: بارندگی در نقاط شمالی استان پراکنده است و شدت باران در نقاط جنوبی استان بیشتر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
در این مناطق احتمال آب گرفتگی و سیل در نقاط سیل خیز و مسیل‌ها نیز وجود دارد.

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: جو استان تا ظهر فردا ابری خواهد بود و از بعدازظهر فردا به تدریج کاهش ابر را شاهد خواهیم بود.

غیوری بیان کرد: دمای هوا فردا شب در برخی نقاط استان به صفر و زیر صفر خواهد رسید و هوای استان به طور میانگین سه تا پنج درجه نسبت به امروز سردتر می‌شود.

او تصریح کرد: بیشترین سرعت وزش باد در۲۴ ساعت گذشته در بردسکن با ۵۰ کیلومتر در ساعت گزارش شده است. همچنین فریمان با سه درجه و مه‌ولات با ۱۹ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرم ترین شهر‌های استان در این مدت بوده‌اند.

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی تاکید کرد: دمای هوای مشهد نیز امروز در گرم ترین ساعت به ۹ درجه و در خنک‌ترین ساعت به پنج درجه سلسیوس خواهد رسید.   انتهای پیام// م.ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بارش باران وضعیت آب و هوا آب گرفتگی شرایط جوی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۸۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) تعطیلی دانشگاه‌های سراسر کشور از ساعت ۱۲ تا ۱۴ فردا (یکشنبه)

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • استان خراسان رضوی گرم می‌شود
  • ورود سامانه بارشی به کشور؛ استان‌های بارانی کدامند؟
  • گردوخاک تا فردا در خوزستان تداوم دارد
  • (ویدیو) تعطیلی دانشگاه‌های سراسر کشور از ساعت ۱۲ تا ۱۴ فردا (یکشنبه)
  • هشدار قرمز هواشناسی به کشاورزان؛ بارش موج‌های رگباری شدید از فردا
  • فعالیت سامانه بارشی فعال در خوزستان از چهارشنبه
  • پیش‌بینی بارندگی در اغلب مناطق خوزستان
  • پیش بینی کاهش دما در خراسان رضوی/آسمان ابری خواهد بود
  • خراسان رضوی هفته ای سرد و بارانی را پیش رو خواهد داشت
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد