Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس فوتبال کشورمان درباره پیروزی تیم ملی فوتبال ایران برابر تیم ملی بوسنی توضیحاتی را ارائه کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ضیا عربشاهی کارشناس فوتبال درباره پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان برابر تیم ملی بوسنی اظهار کرد:

بازی دوستانه خیلی خوبی بود و بازیکنان به نحو احسن اهداف اسکوچیچ را در این بازی انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین نکته مهم بازی این بود که ملی پوشان، زمانی که توپ را از دست می‌دادند به عقب می‌آمدند و لایه دفاعی را پوشش می‌دادند و اجازه مانور به بازیکنان بوسنی را نمی‌دادند.

او ادامه داد:

من تاکنون چنین بازی از تیم ملی ندیده بودم که بازیکنان به خوبی جمع شدند و پرسینگ را به خوبی اجرا کرده و از یکدیگر به خوبی حمایت  کنند. البته بوسنی همان تیمی  نبود که در جام جهانی با تیم ملی فوتبال کشورمان بازی کرده بود، اما تیم ملی فوتبال کشورمان با برنامه بود و بازیکنان خوب کار کردند و در نهایت به پیروزی رسیدند.

عربشاهی درباره عملکرد امیر عابدزاده در درون دروازه تیم ملی فوتبال گفت:

عابدزاده بازیکن جوانی است و در لیگ پرتغال هم خوب بازی می‌کند. عابدزاده در بازی با بوسنی عملکرد خوبی داشت، اما فشار روی او نبود، چون مدافعان و هافبک‌ها خوب کار کردند. همچنین بازیکنان بوسنی بر روی دروازه تیم ملی کشورمان خطر ساز نبودند و خلیل زاده، کنعانی زادگان و پور علی گنجی قدرت سر زنی بالایی داشتند و آن‌ها در ضربات ایستگاهی به خوبی مانع گلزنی حریف شدند. البته جای تعجب داشت که حامد لک به تیم ملی فوتبال دعوت نشد، چون او یکی از بهترین دروازه بانان فوتبال کشورمان است. لک در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا به نحو احسن برای پرسپولیس دروازه بانی کرد و این موضوع نشان از آمادگی بالای این گلر دارد. امیدوارم لک در بازی‌های بعدی به تیم ملی فوتبال دعوت شود.

کارشناس فوتبال درباره گلزنی کاوه رضایی و مهدی قائدی در این بازی بیان کرد:

من ۲، ۳ بازی از رضایی دیده ام و او خیلی خوب بازی می‌کند و این موضوع نشان از آمادگی بالا و اعتماد به نفس این بازیکن در لیگ اروپا دارد. رضایی مهاجم خوبی است و گل حرفه‌ای هم به ثمر رساند و نشان داد که در فوتبال حرفه‌ای به خوبی آموزش دیده است. رضایی با عکس العمل زیبا و با یک بغل پا، توپ را به گوشه دروازه تیم بوسنی زد. علاوه بر این، قائدی هم یک بازیکن تکنیکی و سرعتی است که خیلی باهوش بازی می‌کند و در این بازی هم از بهترین فرصت گلزنی به نحو احسن استفاده کرد و گل دوم تیم ملی را به ثمر رساند. به نظرم قائدی به درد تیم ملی می‌خورد، به شرطی که آمادگی خود را حفظ کند.

او درباره این که تیم ملی فوتبال در بازی با تیم ملی بوسنی محک خورد، گفت:

تیم ملی فوتبال به تیم‌هایی در گروهش امتیاز داد که فوتبالشان شبیه ما است. البته، ملی پوشان در بازی با تیم ملی بوسنی پرسینگ  را به خوبی انجام دادند و اجازه خودنمایی به حریف را ندادند و اگر تیم ملی فوتبال همین طور ادامه بدهد، به طور حتم می‌توانیم تیم ملی عراق را شکست بدهیم.

عربشاهی در پایان گفت:

اسکوچیچ نفراتی را به تیم ملی فوتبال دعوت کرده است که بهترین بازیکنان تیم‌های خود هستند و بازیکنان را براساس حرف‌های دیگران انتخاب نکرده است و این موضوع نشان از اقتدار سرمربی تیم ملی دارد. به نظرم اسکوچیچ کار سختی پیش رو دارد، اما تیم ملی فوتبال ایران می‌تواند به جام جهانی صعود کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بوسنی بوسنی ضیا عربشاهی فوتبال کشورمان تیم ملی فوتبال تیم ملی بوسنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۸۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیولی: به شایعات اخراجم توجهی نمی‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، میلان امشب در دیداری در چارچوب سری A مقابل یوونتوس به تساوی بدون گل رسید. دفاع روسونری در این دیدار چندان مستحکم نبود و مصدومیت مایک مانیان پیش از شروع بازی وضعیت را بدتر کرده بود. استفانو پیولی ‌که این روزها با انتقادات بسیاری مواجه می‌شود، در مورد شرایط فعلی خودش و تیمش صحبت کرد.

وضعیت تیم؟
در حال گذراندن یک لحظه حساس هستیم، واکنش بازیکنان به حملات تیمی که کیفیت ضربه زدن به ما را داشت و می‌خواست در جدول به ما نزدیک شود، فوق‌العاده بود. آنها در چندین صحنه فداکاری کردند، چیزی که من دوست داشتم.

عملکرد ضعیف تیم در حمله؟
بدیهی است که ما می‌توانیم در توپ‌های آخر بهتر عمل کنیم، اما برای کسب این نتیجه از خودگذشتگی کردیم و از عملکرد آنها بسیار خوشحالم.
جو عجیبی هم وجود داشت، چون هواداران ما برای حمایت از ما در ورزشگاه نبودند، اما ما تا آخر جنگیدیم و این یک نمایش خوب است.

چه انگیزه‌ای برای بازی‌های پایانی فصل دارید؟
ما باید با میل خود کار کنیم و تا انتها عملکرد خوبی داشته باشیم، باید نماینده پیراهن باشیم، ما در سراسر جهان هواداران داریم. ما باید خوب کار کنیم، این را مدیون خودمان، باشگاه و همه هواداران هستیم.

از عملکرد تیم راضی هستید؟
فکر می‌کنم نیمه اول عملکرد بسیار خوبی به نمایش گذاشتیم، سپس یووه مهاجمان زیادی را به زمین آورد و ما را به عقب برد، اما ما با قاطعیت زیادی دفاع کردیم، زیرا می‌دانستیم که نباختن امروز نتیجه مثبتی برای ما خواهد بود.

شایعات درباره اخراج شما و انتخاب سرمربی جدید برای فصل آینده؟
من مدت زیادی است که روزنامه‌ها را نخوانده‌ام. دوستان من هنوز هم برای من پیام می‌فرستند، حتی وقتی به آنها می‌گویم این کار را نکنید. تمرکز تیم امروز مهم بود و ما به این آرامش و تمرکز در بازی‌های پایانی هم نیاز داریم.

دیگر خبرها

  • لواندوفسکی: آقای گلی؟ اگر همه بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند، گلزنی برای من هم راحت‌تر می‌شود
  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک
  • انتظارات بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران برای حضور در جام جهانی
  • بازیکنان تراکتور تا بازی استقلال ممنوع‌ از مصاحبه شدند
  • استفانو پیولی: برای کسب این نتیجه فداکاری کردیم؛ سعی می کنیم رده دوم را حفظ کنیم
  • پیولی: به شایعات اخراجم توجهی نمی‌کنم
  • نگاه متفاوت کارشناس اقتصادی بعد از حمله موشکی سپاه: معادلات تغییر کرد | فیلم
  • درخشش گلر استقلالی مقابل ملی‌پوشان سپاهان
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟
  • قاسم‌پور: مدیران آگاه و سالم باشند کار فوتبال خوب پیش می‌رود