Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید جغتایی روز جمعه در حاشیه بازدید از طرح های نیمه تمام شهرستان میامی در گفت و گو با ایرنا، افزود : دولت برای اتمام طرح های اولویت دار اهتمام ویژه ای دارد و بسیاری از این پروژه ها تا پایان امسال و برخی نیز ابتدای سال ۱۴۰۰ به بهره برداری می‌رسند.

وی با اشاره به اینکه تعداد طرح های نیمه تمام در کشور بالاست ، اظهارداشت: برخی طرح های عمرانی ۱۰ الی ۱۵ برابر بودجه یکسال کشور اعتبار نیاز دارد و تعدادی از طرح‌های عمرانی که برخی از آنها پیشرفت‌های بالایی دارند، در سطح کشور و استان سمنان فعال شده و در حال اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد : با توجه به ضرورت و همچنین محدودیت‌هایی که از نظر منابع مالی وجود دارد، جمع بندی طرح‌های اولویت‌دار و قابل اتمام در دستور کار قرار دارد.

رییس امور پایش، ارزیابی و اطلاعات مدیریت سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه در این بازدیدها و براساس گزارش‌هایی گرفته می شود، تصریح کرد : با جمع‌بندی و اتمام طرح های نیمه تمام بقیه پروژه های عمرانی در قالب واگذاری ، مشارکت و روش های دیگر تامین اعتبار می شود.

وی گفت : در سفر به استان سمنان طرح‌ها و پروژه‌هایی که از آنها بازدید داشتیم و با گزارشی که تهیه می‌شود با ارائه به رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور جمع بندی و تامین اعتبار می‌شود.

رییس امور پایش، ارزیابی و اطلاعات مدیریت سازمان برنامه و بودجه کشور به همراه جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی از پروژه‌های در حال اجرای شهرستان میامی شامل بیمارستان امام رضا(ع) ، طرح بهسازی و آسفالت جاده میامی - جیلان بازدید کرد.

به گزارش ایرنا، برخی طرح های عمرانی نیمه تمام شهرستان میامی شامل استخر سرپوشیده، بیمارستان امام رضا(ع) و محورهای مواصلاتی قدمت بالایی دارند و تامین بودجه مرهمی بر اتمام این طرح ها خواهد بود.

شهرستان میامی با جمعیتی حدود ۴۰ هزار تن در شرق استان سمنان قرار دارد. 

برچسب‌ها شاهرود سازمان برنامه و بودجه میامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شاهرود سازمان برنامه و بودجه میامی شاهرود سازمان برنامه و بودجه میامی اخبار کنکور سازمان برنامه و بودجه طرح های عمرانی شهرستان میامی نیمه تمام پروژه ها طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۸۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی بحرانی صبح یکشنبه در نشست بررسی پروژه‌های عمرانی شهرستان دشتی که با حضور مدیران کل استانی برگزار شد، اظهار کرد: با شروع دولت ایران قوی پروژه‌های خوبی در سطح شهرستان شروع به کار شد که برخی از این پروژه‌ها از مطالبات ۲۰ ساله مردم بوده است.

وی افزود: برخی از این پروژه‌ها تکمیل و برخی نیز در دست اجرا است.

بحرانی بیان کرد: علی رغم اینکه برخی از پروژه‌ها اعتبار لازم دارند ولی روند کار مطلبوب نیست که باید در روند آن تسریع شود.

وی ادامه داد: انتظار داریم مدیران تلاش کنند پروژه‌های مهم شهرستان تا پایان دولت تکمیل و به بهره برداری برسانند.

کد خبر 6096887

دیگر خبرها

  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی (ره) تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود
  • پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است
  • استاندار اردبیل: راه‌آهن اردبیل امسال به بهره‌ برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی «صبا»/ بهره‌برداری مرکز تا پایان امسال