Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مجید متین فر با اشاره به اینکه وجود بافت فرسوده فعالیت‎های عمرانی و خدماتی در منطقه را با سختی مواجه کرده است، اظهار داشت: ۹۰ درصد از مساحت۴۶۰ هکتاری منطقه هفت بافت فرسوده است که کار در آن را سخت تر کرده است.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم با بیان اینکه در دل بافت فرسوده منطقه بافت تاریخی هم وجود دارد، افزود: در دل همین بافت تاریخی، بافت پیرامون حرم مطهر حضرت معصومه(س) وجود دارد که هر کدام مراقبت‌ها و ملاحظات خاص خود را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متین فر با بیان اینکه در این منطقه قید و بندهای وجود دارد که دست شهرداری را بسته است، تصریح کرد:همین مسائل بر روی درآمد شهرداری هم تاثیر دارد و پیشبرد پروژه‌ها را از این جهت هم با سختی مواجه می‌کند.

به گفته وی در نتیجه شیوع کرونا در بین شهرداری‌های مناطق، منطقه هفت بیش از همه از نظر درآمدی ضربه خورده است.

 مدیر منطقه هفت شهرداری قم گفت: بالغ بر ۴۰۰ واحد اقامتی، سوئیت، هتل، مهمان پذیر و خانه مسافر در منطقه هفت وجود دارد که همگی تعطیل و نیمه تعطیل هستند.

متین فر به رکود فعالیت‌های تجاری در این منطقه در نتیجه شیوع کرونا اشاره کرد و افزود: همه مراکز تجاری قدیمی قم هم در منطقه هفت قرار دارند که در نتیجه شرایط موجود از رونق افتاده‌اند.

انتهای پیام/2258

منبع: فارس

کلیدواژه: قم بافت فرسوده شهرداری بافت منطقه هفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۸۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ واحد تولیدی به‌خاطر آرا قضایی در گرمسار تعطیل نشد

صفدری، با اشاره به شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان سال «جهش تولید با مشارکت مردم»، گفت: با برنامه ریزی های انجام شده دادگستری گرمسار در راستای حمایت از تولید و تولیدکنندگان، فعالان و سرمایه‌گذاران اقتصادی، موانع مشارکت فعالان اقتصادی و تولیدی مردم را با همکاری سایر دستگاه های اجرایی رفع می‌کند.

وی افزود: به همین سبب طی سال گذشته هیچ واحد تولیدی در این شهرستان با آرا محاکم قضایی غیرفعال و توقیف نشده است و این امر در سال جاری نیز ادامه‌دار خواهد بود.

رییس دادگستری گرمسار، جامعه کارگران را گروه عظیم زحمت‌کشان که بار تولید را برعهده دارند نامید و خاطرنشان کرد: استیفای حقوق کارگران و برقراری تعادل در حوزه کار را باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه هیچ عذری برای به تعویق‌انداختن پرداخت حقوق کارگران وجود ندارد، بیان کرد: در عین‌حال نباید به گونه ای در حمایت از حقوق کارگران عمل شود که سرمایه گذار را از فعالیت اقتصادی منصرف کند و از سوی دیگر دلالان و واسطه‌ها هم بدون آنکه در فعالیت مولد اقتصادی شرکت کنند از تولیدکنندگان با انواع مشکلات، بهره بیشتری ببرند

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • دسترسی به بافت تاریخی و حرم‌های مطهر با پروژه تقاطع غیرهمسطح قائم-رحمت-احمدی
  • معارضات پروژه بزرگ بسط شرقی حرم مطهر برطرف شد
  • آغاز عملیات دیوارکشی اطراف آرامستان شیخ شهاب‌الدین (آزادان)
  • شهرداری طرح‌ها را به جای پارک لاله به اطراف دانشگاه تهران منتقل کند
  • نوسازی ۴۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در قالب نوسازی بافت‌های فرسوده تا پایان سال
  • بسته‌های تشویقی شهرداری جهت رغبت در نوسازی بافت‌های فرسوده!
  • افزایش آمار جمعیت بدمسکن در کشور
  • امکان ساخت ۴ و نیم میلیون واحد مسکونی جدید در بافت‌های فرسوده
  • فردا میادین میوه و تره بار شهرداری تهران تعطیل است
  • هیچ واحد تولیدی به‌خاطر آرا قضایی در گرمسار تعطیل نشد