Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا از برگزاری نشست مشترک ویدئو کنفرانس قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا، با فرمانداران، بخشداران و روسای شبکه بهداشت و درمان شهرستان های سراسر کشور در هفته پیش رو خبر داد.

به گزارش برنا؛ بابک دین پرست معاون وزیر کشور و دبیر قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا با اعلام این خبر گفت: این نشست روز دوشنبه ۲۶ آبان ماه با حضور دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا و دکترنمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و تمامی فرمانداران، بخشداران و روسای شبکه بهداشت و درمان شهرستان ها، به صورت ارتباط تصویری برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دین پرست تصریح کرد: برگزاری نشست مذکور در راستای اجراء و تحقق هرچه بهتر و موثرتر سیاست ها، برنامه ها و مصوبات ستاد ملی و قرارگاه عملیاتی است.

دبیر قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا همچنین افزود: در این نشست، ۱۰ نفر از فرمانداران و ۱۰ نفر از روسای شبکه بهداشت و درمان  شهرستان ها، به نمایندگی از همه شهرستان ها، نسبت به ارائه"گزارش وتشریح آخرین وضعیت بیماری کرونا"،" اقدامات انجام شده"، "موانع و مشکلات پیش رو"و همچنین" آخرین وضعیت اجرای طرح تعطیلی همه مشاغل- منهای گروه شغلی(۱)- از ساعت ۱۸، در مراکز استان ها وشهرهای بزرگ"، می پردازند.

دین‌پرست تصریح کرد: محل استقرار بخشداران و روسای شبکه بهداشت و درمان شهرستانهایی که به صورت ویدئوکنفرانس در نشست روز دوشنبه آتی حضور خواهند داشت، به منظور سهولت در برقراری ارتباط، در فرمانداری ها خواهد بود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دین شبکه بهداشت و درمان مشکلات معاون وزیر وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی روسای شبکه بهداشت و درمان قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا شهرستان ها ستاد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۸۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌های ریلی کشور

سید ابراهیم رئیسی صبح امروز پنجشنبه در ادامه برگزاری جلسات پیگیری موضوعات ویژه، در نشستی با حضور معاون اول رئیس جمهور، رئیس دفتر رئیس جمهور، وزرای راه و شهرسازی، نفت، امور اقتصادی و دارایی، رئیس کل بانک مرکزی، رئیس سازمان برنامه و بودجه و تعدادی دیگر از معاونین ایشان و مدیران دستگاه‌های اجرایی به بررسی راهکار‌های تسریع در اجرا و تکمیل مهمترین طرح‌های ریلی کشور از جمله خط‌آهن سریع‌السیر تهران-مشهد و خط‌آهن رشت-آستارا پرداختند.

مشکلات موجود در مسیر اجرا و تکمیل این طرح‌ها، راهکار‌های رفع موانع و بررسی منابع تامین مالی از جمله مباحث مطرح در این جلسه بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌های ریلی کشور برگزار شد
  • سالانه بین هزار تا دو هزار نفر به سالک مبتلا می‌شوند
  • بیماریی که سالانه بین هزار تا دو هزار نفر به آن مبتلا می‌شوند
  • برگزاری نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌های ریلی کشور
  • توضیحات وزیر بهداشت درمورد رایگان شدن درمان کودکان زیر ۷ سال
  • خدمات رایگان وزارت بهداشت برای درمان کودکان
  • درمان رایگان هدیه به کودکان
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • بررسی روند اجرای قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران
  • بررسی وضعیت پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر