Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت پیشکسوتان پرسپولیس بیانیه ای منتشر کرده و از مدیریت جدید باشگاه پرسپولیس درخواست کرده مشکلات مالی این تیم را حل کند

شرکت پیشکسوتان پرسپولیس درباره وضعیت این باشگاه بیانیه ای صادر کرده است.

به گزارش طرفداری، متن این بیانیه به شرح ذیل است:

پرسپولیس، محبوب ما و محبوب دل هواداران در یکی از حساس ترین مقاطع تاریخ پر افتخار خود قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴۰ روز دیگر آوردگاه فینال آسیا فرا می رسد و این تیم شایسته باید برای شادی میلیونها هوادار گام آخر راه خود را با اقتدار بردارد و نشان قهرمانی آسیا را به فوتبال ایران هدیه کند.

اما آیا شرایط امروز پرسپولیس به تیمی که قرار است ۴۰ روز دیگر در فینال آسیا بازی کند، شبیه است؟

رسم بر این بوده هرگاه مدیریت باشگاه تغییر می کند و مدیریت جدید بر سر کار می آید، قدم اول رفع مشکلات مالی و پرداخت مطالبات بازیکنان و کادرفنی باشد، پس توقع بیجایی نیست اگر انتظار داشته باشیم در اولین اقدام موثر، باشگاه مشکلات مالی مربیان و بازیکنان را برطرف کند. بازیکنان و مربیانی که بابد علاوه بر دفاع از چهار عنوان قهرمانی در لیگ برتر، برای قهرمانی در آسیا تلاش کنند، بیش از هر زمان دیگر به تمرکز و آرامش نیاز دارند.

مگر غیر از این است که همین مربیان و بازیکنان باید در فینال آسیا به میدان بروند؟ این روزها واجب ترین کار باشگاه باید حل مشکلات این مردان باشد و بی مهری به آنها، بی مهری به پرسپولیس است.
قطعا پیگیری برنامه های میان مدت و اجرای برنامه های بلندمدت باید در دستور کار مدیریت باشگاه باشد اما این روزها نباید از برنامه کوتاه مدت که پرسپولیس را به هدف بزرگش (قهرمانی آسیا) می رساند، غافل شد.

قهرمانی پرسپولیس را ایران ۴ سال پیاپی دیده و اقتدار مجموعه سرخ را پذیرفته و حالا نوبت اثبات آقایی پرسپولیس در آسیاست. در این بزنگاه تاریخی، سربازان سرخ را تضعیف نکنیم.

 

همچنین بخوانید:

یحیی گل محمدی با حفظ محمد انصاری موافقت کرد

گزارش تمرین پرسپولیس | تمرین 45 دقیقه‌ ای سرخپوشان در هوای بارانی

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مشکلات مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۹۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوجیتسو کاران زنجانی در قهرمانی آسیا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ پس از برگزاری دو مرحله اردو در ایران ، تیم ملی جوجیتسو کشورمان با ۲۵ ورزشکار راهی مسابقات آسیایی شده است که تقی و اکبر سلیمی از زنجان در ترکیب تیم ملی جوجیتسو در رقابت های قهرمانی آسیا حضور دارند.

مسابقات جوجیتسو قهرمانی آسیا در چهار سبک برزیلی، مبارزه، کاتا و کنتاکت تا ۱۹ اردیبهشت ماه در شهر ابوظبی پایتخت امارات ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • قهرمانی نوراللهی و الوحده با شکست فینالیست آسیا
  • جانشین خطیر مثل غریبه‌ها آمد و رفت!
  • بیانیه ایپس آسیا در محکومیت تهاجم وحشیانه اسرائیل به غزه
  • جوجیتسو کاران زنجانی در قهرمانی آسیا
  • آینده سرخابی‌ها با تعیین نحوه مدیریت ترسیم می‌شود
  • حضور بیش از ۵۰ تیم استان کرمان در رقابت‌های لیگ‌ برتر
  • اولویت مجلس خدمتگزاری به بخش مالی اقتصاد باشد