Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،به نقل از اداره کل تعزیرات حکومتی قم، مهدی ریاضی مدیر کل تعزیرات حکومتی  قم گفت: به دنبال کشف سوء استفاده از تعدادی کارت هوشمند سوخت ناوگان باربری و ترابری از سوی کارشناسان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم، اقدامات تکمیلی جهت شناسایی ابعاد و زوایای وسیع‌تر و پنهان موضوع در دستور کار عوامل نظارتی این شرکت قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود:در بازبینی و بررسی بیشتر تراکنش کارت‌های هوشمند سوخت یاد شده از سوی دوربین‌های ۳ جایگاه سوخت رسانی، مشخص شد ۷ دستگاه خودروی سنگین کامیون و کامیونت با در اختیار داشتن ۲۸۵ قطعه کارت هوشمند سوخت نفت گاز به صورت متناوب و هماهنگ به جایگاه‌های مذکور مراجعه و اقدام به سوختیگری و انتقال ۳۸ هزار لیتر نفت گاز یارانه‌ای به ارزش ۱,۱۶۲,۸۷۹,۹۵۴ ریال به مخزن مخفی تعبیه شده می کردند که ضمن اعلام جرم  و انسداد کارت‌های مورد سوءاستفاده قرار گرفته، مراتب جهت رسیدگی به  اداره کل تعزیرات اعلام شد.

ریاضی ادامه داد: شعبه دوم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی قم حسب اقرار صریح متهمان بر اساس قرائن، تصاویر و مستندات موجود در پرونده پس از رسیدگی و با احتساب ارزش فرآورده به قیمت فوب در خلیج فارس ( پایین‌ترین قیمت)متهمان را علاوه بر ضبط سوخت قاچاق مکشوفه به نفع دولت، به پرداخت مبلغ ۲,۴۴۰,۸۰۰,۹۰۸ ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی قم کارت سوخت جریمه نقدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۹۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه تاوان گرانفروشی خودرو

بهرامعلی میرزایی رئیس شعبه چهارم تعزیرات حکومتی ساری گفت: پرونده گرانفروشی فروش خودروی به خریدار در شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان ساری رسیدگی شد.

او افزود: شعبه باتوجه به گزارش و نظریه کارشناسی اتهام انتسابی را محرز و متخلف را علاوه بر پرداخت ۱۴۶ میلیون ریال به عنوان جبران خسارت به شاکی به پرداخت یک میلیارد و ۴۶۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

رئیس شعبه چهارم تعزیرات حکومتی ساری گفت: اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ساری با کارشناسی شکایت شاکی با موضوع گرانفروشی، گزارش را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • جریمه ۶ میلیاردی سزای گرانفروشی سبزی در اردبیل
  • جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل
  • آجیل فروش گران‌فروش در زنجان جریمه شد
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در یاسوج
  • آجیل فروش متخلف در زنجان جریمه شد
  • مقصر هدر رفت ۳۰ هزار لیتر نفت کوره محکوم شد
  • جریمه تاوان گرانفروشی خودرو
  • قاچاقچی سوخت ۸۸۸ میلیون تومان جریمه شد
  • جریمه برای گرانفروشی خودرو