Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، سرگرد سعید تاجیک فرمانده سپاه ورامین صبح امروز در جلسه هماهنگی مرحله سوم رزمایش مواسات و همدلی اظهار کرد: امروز مرحله سوم کمک های مومنانه در ورامین کلید می‌خورد، در دو مرحله قبل کمک مؤمنانه در ماه رمضان، دهه ولایت، محرم و ماه صفر بیش از چهل هزار بسته بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا اهدا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: خوشبختانه در مساجد، پایگاه های بسیج و موکب های ورامین اهدای کمک های مومنانه به نیازمندان به سنت تبدیل شده است.

فرمانده سپاه ورامین برخی از اقلام در دوره های قبل رزمایش مواسات و پس از آن را بدین شرح اعلام کرد:  ۵۳ مورد قربانی دام بعد از مرحله دوم و توزیع گوشت آن بین نیازمندان، اهدای ۲۹۰۰ عدد کارت هدیه به مبلغ ۸۷۰ میلیون تومان، کمک به ۱۴۰ خانواده نیازمند به مبلغ ۴۲ میلیون تومان که بعضا برای کرایه خانه مشکل داشتند، ۱۸۵ هزار پرس غذای گرم، ۳۲۰۰ مورد کمک برای تهیه لوازم التحریر به مبلغ ۱۹۲ میلیون تومان  بوده است.

تاجیک با تشکر ویژه از مساجد سطح شهر اشاره ای به یکی از این مساجد داشت و گفت: مساجد و ائمه مساجد برای مردم نیازمند پایگاه و مأمن شده‌اند و نمونه آن مسجد حضرت خدیجه(س) است که در یک مورد ۳۰۰عدد کاپشن بین نیازمندان اهدا کرده است.

وی در پایان با تشکر از مسئولین، خیرین و مردم بیان کرد: هماهنگی در شهرستان در خصوص اهدای کمک های مومنانه بی نظیر است و امیدواریم بتوانیم در مرحله سوم رزمایش که رهبری معظم انقلاب اسلامی در بیانات اخیر خویش به آن پرداختند، بتوانیم بخش بیشتری از نیازمندان را تحت پوشش قرار دهیم.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

منبع: فارس

کلیدواژه: ماه رمضان سنت ورامین فرمانده سپاه مرحله سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۹۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مرحله دوم رها سازی آب از سد سیلوه پیرانشهر به دریاچه ارومیه

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان‌غربی با اشاره به آغاز مرحله دوم رها سازی آب از سد سیلوه پیرانشهر به سمت دریاچه گفت: این مرحله از رهاسازی در مرحله نخست از سد سیلوه از طریق مانور دریچه تخلیه تحتانی سد به سمت رودخانه لاوین بوده و در ادامه پشت سد مخزنی کانی سیب رها سازی می شود.

مجید رستگاری افزود: در مرحله نخست ۱۲ مترمکعب بر ثانیه و در مرحله دوم پنج متر مکعب بر ثانیه از طریق تونل انحرافی و سامانه انتقال آب جلدیان به سمت سد چپرآباد و از آنجا به سمت دریاچه ارومیه روانه شد.

رستگاری اظهار کرد: در مجموع ۱۷ متر مکعب آب در ثانیه در حال طی مسیر از طریق سامانه های انتقال آب به سمت حوضه دریاچه ارومیه است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان‌غربی اضافه کرد: در مرحله پیشین رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه در سال آبی جاری، ۱۲ میلیون متر مکعب آب از سد سیلوه رهاسازی شده بود.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی در آذربایجان غربی
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات؛ یک هفته تا رأی‌گیری
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • آغاز مرحله دوم رها سازی آب از سد سیلوه به دریاچه ارومیه
  • اهدای ۱۴ سری جهیزیه به ۱۴ زوج زیر پوشش بهزیستی در اصفهان
  • مرحله اول آزمون سراسری کنکور آغاز شد
  • آغاز مرحله دوم رها سازی آب از سد سیلوه پیرانشهر به دریاچه ارومیه