Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه شهرستان رودبارجنوب گفت: انتخابات آمریکا تنها شکست ترامپ نبود بلکه شکست راهبردی آمریکا بود این انتخابات از شکست نظام مردم سالاری و آزادی آمریکا رونمایی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان آیین عبادی-سیاسی نماز جمعه این هفته در برخی شهرستانهای استان کرمان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه نرماشیر: اقتدار ملت ایران تحریم ها را بی اثر کرده است

حجت الاسلام روح الله ایرانژاد امام جمعه شهرستان نرماشیر در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان‌بیان‌کرد: دستورات الهی را در زندگی خود جدی بگیرید.

خطیب جمعه نرماشیر در ادامه با بیان‌اینکه ما خودمان دلیل این تلخی زندگیمان هستیم گفت: دستورات الهی یک شیرینی هستند در زندگی و ما خود این شیرینی ها را به تلخی تبدیل می کنیم.

ایرانژاد باتوجه به‌گسترش یافتن ویروس منحوس کرونا اذعان‌کرد: بیشتر جوانان باعث فوت اقوام بزرگسال خانواده ها شدند، این بی تقوایی است، ما دلمان برای خودمان نمی سوزد حداقل برای پدر و مادرمان بسوزد و رعایت پروتکل های بهداشتی را جدی بگیریم.

امام جمعه نرماشیر در ادامه با اشاره خباثت همیشگی آمریکا گفت: هدف اصلی آمریکا این است که ما دست از اسلام برداریم.

وی افزود: البته مشکلات ما و این گرانی دست آمریکا نیست، دست ما خودمان هست، حل مشکلات کشور ما با همت مسئولان و مردم میسر می شود نه با مذاکره با آمریکا.

خطیب جمعه نرماشیر درپایان گفت: آمریکا از تحریم کردن ما خسته شده است، با هر اهدافی مارا تحریم‌کرد اما شکست خورد، دلیل این شکست هم اقتدار ملت ایران است.

 

امام جمعه فهرج: در عصر جولان شبهات، پناه بردن به کتاب‌های معتبر راهگشا است

حجت الاسلام والمسلمین خیرالله ابراهیمی امام جمعه فهرج در خطبه های نماز جمعه این هفته ادعای برخی افراد درون کشور در تفاوت قائل شدن بین دولت جدید و قبل آمریکا را خطای بزرگی عنوان کرد و گفت: از ابتدای انقلاب تا به امروز آمریکا با دولت های مختلف فشار حداکثری به کشور ایران را در پیش داشته و همیشه هم با شکست مواجه شده است.

وی ناتوانی آمریکا در تسلط بر کشورهای منطقه را نشانه افول و ضعف آن دانست و اظهار کرد: چگونه برخی ها مدعی برقراری ارتباط با کشوری هستند که در اوج زوال و ناتوانی است؟

ابراهیمی در ادامه با اشاره به اقدام مجلس در راه مواجه با تحریم ها و زیاده خواهی آمریکا افزود: از مجلس انقلابی تشکر می کنیم چرا که اجرا کردن این تدابیر منفعت کشور را به دنبال دارد.

خطیب جمعه فهرج همچنین به در پیش رو بودن روز کتاب و کتابخوانی اشاره و بیان کرد: حقیقتا در این وضعیتی که تاریکی و غبار شبهات همه جا را فراگرفته پناه بردن به کتاب های معتبر و راهگشا می تواند موثر و مفید باشد.

 

امام جمعه ریگان: شکست خورده اصلی در انتخابات آمریکا، نظام آمریکا است

حجت الاسلام حبیب رضازاده در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان ریگان با اشاره به فرا رسیدن روز کتاب و کتابخوانی اظهار کرد: جوانان قدر کتابخانه و کتاب خوانی را بدانند.

وی در ادامه با اشاره به رفتار برخی غرب زده های داخلی افزود: آنهایی که متأسفانه آب به آسیاب دشمن می ریختند یک علت عمده داشت و آن بی قانونی بود و اگر در کف خیابان ها جمعیتی را جمع کرده بودند علیه مقدسات انقلاب اسلامی شعار می‌دادند یا عکس حضرت امام (ره) را پاره کردند یا در روز عاشورا پرچم امام حسین علیه السلام را پاره کردند این‌ها همه نشأت گرفته از بی قانونی و نشناختن قانون است.

رضازاده اشاره داشت به انتخابات در کشور آمریکا و عنوان کرد: مسأله اصلی در انتخابات آمریکا شکست مفتضحانه خود آمریکاست.

خطیب جمعه ریگان با بیان اینکه ترامپ شکست نخورده بلکه آمریکا رو به افول است، افزود: شکست خورده اصلی در انتخابات مضحک آمریکا شخص ترامپ قمار باز نیست بلکه نظام آمریکاست.

وی ادامه داد: برخی نسبت به انتخابات آمریکا خوش بین شدند و دوباره حرف هایی که نباید می‌زدند را می زنند و صحبت از مذاکره مجدد می کنند، ما تابع ولی فقیه مطلقه هستیم حضرت آقا که می‌فرمایند من خوشبین نیستم یعنی امام زمان (عج) خوش بین نیست.

رضازاده ابراز کرد: اگر حضرت آقا می‌فرمایند مذاکره نخواهیم کرد، همه ملت شریف ایران در سرتاسر کشور تابع نظام ولایی و ولایت فقیه هستند.

امام جمعه ریگان در خاتمه اظهار کرد: به مسئولان می گوییم همانطور که در زمان تجربه برجام به ما چیزی نرسید بلکه تمام مصائب از نو شروع شد بعد از امضای معاهده دوباره تحریم ها در جای خودش باقی ماند و بلکه بیشتر شد، این مذاکره و مذاکره های مشابه و معاهده های مشابه مثل قبل بی نتیجه می ماند.

 

امام جمعه رودبار جنوب:انتخابات آمریکا از شکست نظام مردم سالاری آمریکا رونمایی کرد

حجت الاسلام و المسلمین گروهی امام جمعه شهرستان رودبارجنوب در خطبه های نماز جمعه این هفته در مسجد جامعه رودبارجنوب گفت: انتخابات آمریکا تنها شکست ترامپ نبود بلکه شکست راهبردی آمریکا بود این انتخابات از شکست نظام مردم سالاری و آزادی آمریکا رونمایی کرد.

گروهی امام جمعه رودبارجنوب بیان کرد: آمریکا دوست نداشت بیداری اسلامی در دنیا بوجود بیاد اما خیلی از نهضت ها در دنیا در سالهای اخیر بوجود آمد که نتیجه آن شکست آمریکا بود.

گروهی تاکید کرد: تغییر رئیس جمهوری آمریکا تاثیری در تغییر خوی استکباری آمریکا و سیاست های ظالمانه اش ندارد یرا تاریخ این موضوع را ثابت کرده است.

وی با تشکر از تدبیر مجلس در مقابل زیاده خواهی های آمریکا اظهار کرد: ارائه طرح مقابله با زیاده خواهی های آمریکا شایان تقدیر است زیرا باید با راهکار منطقی در مقابل دشمن ایستادگی کنیم تا پیروز شویم.

گروهی خاطر نشان کرد:در بحث ویروس کرونا خودمان باید دلمان به حال خودمان و فرزندانمان بسوزد و پروتکل های بهداشتی و فاصله ی اجتماعی را رعایت کنیم.

 

امام جمعه منوجان: کشوری که رو به افول است لیاقت مذاکره را ندارد

حجت الاسلام و المسلمین حمزه رضوانی امام جمعه موقت آسمینون (منوجان) در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: انتخابات آمریکا بیش از آنکه‌ نشانه شکست ترامپ باشد، نشانه شکست راهبردى آمریکا است.

حجت الاسلام و المسلمین حمزه رضوانی افزود: راى‌گیرى و راى‌شمارى در انتخابات آمریکا ظاهرا پایان یافته است اما در واقع قرار است چیزهای دیگری رقم بخورد.

وی ادامه داد: دو شخص سرشناس که یکی رییس جمهور و دیگری هم که مدت زیادی در سیاست آمریکا دخیل بوده است یکدیگر را به تقلب در انتخابات محکوم می کنند وبه جان هم افتاده اند هر کدام به دیگری لقب دزد می دهد طبعا از فرداى انتخابات تا ماه‌ها بعد بحث و نقد درباره انتخابات ادامه می یابد.

امام جمعه منوجان اظهار کرد: سوال اینجاست که کشوری که می خواهد خود را مهد آزادی نشان دهد کشوری که به گفته مقام معظم رهبری رو به افول است آیا لیاقت این را دارد که با نظام مقدس جمهوری اسلامی مذاکره کند اگر مسئولان گوش به فرمان رهبرمعظم انقلاب بودند مردم اینگونه گرفتار نبودند مقام معظم رهبری به صورت مکرر یادآور می شدند که به مذاکرات خوشبین نیستم و دشمن دشمنی است که از پشت خنجر می زند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: خطبه های نماز جمعه این هفته آمریکا رونمایی انتخابات آمریکا حجت الاسلام جمعه نرماشیر جمعه شهرستان امام جمعه آمریکا رو خطیب جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۰۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور مردم در امر اقتصاد راهگشا است + فیلم

فرماندار همدان، گفت: اگر امروز اقتصاد پاشنه آشیل است و اینکه شاید نظام در آن توفیق نداشته و همه کارشناسان اقتصادی هم عنوان می‌کنند، این بوده که مردم وارد این حوزه نشدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، مراسم گرامیداشت روز شوراها با حضور شهردار همدان، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر همدان، فرماندار همدان رئیس و اعضای شورای اسلامی استان همدان و شهرهای جورقان و مریانج در مرکز همایش‌های قرآنی همدان برگزار شد.

مسلم مخفی در این همایش با بیان اینکه در امر مشارکت مردم ضعف داریم و باید به آن بپردازیم، افزود: اگر امروز اقتصاد پاشنه آشیل است و اینکه شاید نظام در آن توفیق نداشته و همه کارشناسان اقتصادی هم عنوان می‌کنند، این بوده که مردم وارد این حوزه نشدند.

فرماندار همدان به عملیات وعده صادق اشاره کرد و گفت: آنقدر این موضوع اهمیت دارد که مقام معظم رهبری می‌فرمایند تاریخ غرب آسیا را به دو قسمت تقسیم کنیم، پیش از حمله وعده صادق و بعد از عملیات وعده صادق است و آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان در این همایش با اشاره به اینکه طبق قانون تمام مصوبات شورای شهر باید به تایید هیئت تطبیق برسد گفت: امیدواریم در سالی که مقام معظم رهبری تاکید بر وحدت داشتند، بتوانیم با همدلی، وحدت و هماهنگی کارهای مردم و شهر را پیش ببریم.

مسگریان با بیان اینکه نباید اختلاف خود را به سطح عمومی جامعه بکشانیم عنوان کرد: مردم از اینکه بشوند کسانی که تصمیم‌گیرنده و مجری برای آنها هستند اختلاف دارند خسته اند، چه برسد به اینکه اختلاف نظر در مورد مسائل پیش پا افتاده باشد.

اتمام پروژه های نیمه تمام، جسارت آمیزترین تصمیم شورای شهر بود

شهردار همدان نیز در این مراسم با اشاره به اقدامات شهرداری همدان طبق سیاست‌گذاری‌های شورای اسلامی شهر همدان بیان کرد: از خدمات ارزشمند این دوره مدیریت شهری اتمام پروژه‌های نیمه تمام از جمله اتمام تقاطع های غدیر، سردار همدانی، بازار سینا بود.

سید مسعود حسینی عنوان کرد: اصلی‌ترین موضوع در شورای اسلامی دوره جدید که شاید جسارت‌آمیزترین تصمیمی که در این دوره از مدیریت شهری و شورای اسلامی بوده، اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است و مدیریت شهری و شورای شهر فعلی اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام را سرلوحه کار خود قرار داده اند.

وی عنوان کرد: پل سردار همدانی و پل غدیر را به عنوان نماد و اصلی‌ترین محور کار عملیاتی اجرایی کردیم که خوشبختانه در حل معضل ترافیک به ویژه در ایام اربعین نیز تاثیرگذار بوده است همچنین در مورد اجرای پروژه الماس غرب و انتقال مغازه‌های اطراف پل غدیر در راستای کاهش ترافیک شهر همدان حدود 40 مغازه در کنار پل غدیر با تعریض زمین‌هایی انتقال داده شد و بخشی از ورودی شهر همدان نیز اصلاح شد.

شهردار همدان با تاکید بر کار مطالعاتی بر روی پروژه های شهر گفت: حدودا 18 ماه مطالعات زیرگذر شهید مدرس انجام شده و طبق نظر معتبرترین شرکت‌ها به تصمیم ساخت پروژه زیرگذر رسیدیم، حتما طبق موضوعات فنی موجود دغدغه‌ها را هم در اجرای این پروژه رفع می‌کنیم.

حسینی با بیان اینکه رویکرد عمرانی مطالعه محور به عنوان یکی از سیاست‌های اصلی شهرداری است اعلام کرد: پروژه تقاطع غیرهم سطح و دور برگردان در چهارراه پیشاهنگی انجام خواهد شد که اقدامات مطالعاتی این پروژه در حال انجام است تا عملیات اجرایی آن امسال آغاز شود.

وی اظهار داشت: 85 درصد زیرساخت‌های مراجعات غیرحضوری مردم را با شهرداری الکترونیک فراهم کردیم و امروز70درصد خدمات ما در شهرداری غیرحضوری انجام می‌شود و امروز میانگین آن به یک ماه تا 45 روز رسیده و این قابلیت در شهرداری همدان وجود دارد که پروانه شهرسازی را در دو هفته صادر کنیم.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • فرماندار همدان:‌ حضور مردم در امر اقتصاد راهگشا است
  • رونمایی از ترجمه کتاب جنبش علوی، هجرت رضوی به زبان پشتو
  • حضور مردم در امر اقتصاد راهگشا است + فیلم
  • رونمایی از کتاب «جنبش علوی، هجرت رضوی» در مشهد
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • شوراها رکن مردم سالاری و از برکات نظام اسلامی هستند