Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سرلک، انتخابات اخیر دولت آمریکا را زلزله‌ای سیاسی و اجتماعی خواند و گفت: بزرگ ترین بازنده در این نظام آمریکا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام«مهدی سرلک»، امروز(23آبان) در جمع خبرنگاران به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شاره کرد و اظهار داشت: انتخابات ۲۰۲۰ در آمریکا زلزله‌ای سیاسی و اجتماعی و شکستی کامل بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه الیگودرز با بیان اینکه انتخابات در آمریکا باید سمبل مردم‌سالاری، آزادی، اخلاق فردی و اجتماعی و حاکمیتی باشد، عنوان داشت: در این دولت رأی مردم کم ترین تأثیر را دارد.

 

حجت الاسلام سرلک با اشاره به تأثیرگذاری کم رأی مردم در انتخابات آمریکا، افزود: در این انتخابات کارت الکترال توان کنار زدن میلیون‌ها رأی مردمی را دارد.

 

وی کشورآمریکا را نماد استکبار خواند و گفت: هسته اصلی آن صهیونیزم جهانی است و بزرگترین بازنده در انتخابات اخیر نظام آمریکا است.

 

حجت الاسلام سرلک خاطرنشان کرد: ماهیت دولت استکباری آمریکا که تجسم و تجسد شیطان است هیچ تفاوتی به وجود نخواهد شد.

 

امام جمعه الیگودرز با بیان اینکه طراحی سناریوهای مواجهه با جبهه استکبار، کار یک تیم انقلابی است، عنوان داشت: این مهم در سایه دولت حزب اللهی و انقلابی محقق خواهد شد.

 


پایان پیام/666

منبع: شبستان

کلیدواژه: استکبار آمریکا انتخابات حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۰۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند/ احزاب لیست مشترک بدهند

غلامرضا مصباحی مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره اهمیت مشارکت مردم در دور دوم انتخابات گفت: در انتخابات دور دوم مجلس مردم برای هر کرسی دو گزینه برای انتخاب دارند و این کار را برای آنان آسان‌تر می‌کند. 

او افزود: مردم باید با مشارکت بیشتری نسبت به دور اول در انتخابات شرکت و بار دیگر به تکلیف دینی،سیاسی و اجتماعی خود عمل کنند.

مصباحی مقدم متذکر شد: آینده چهار سال بعدی قوه مقننه به دست مردم است وانتخاب برای تعیین تکلیف چهل و پنج کرسی باقی مانده مجلس اهمیت بسزایی دارد .

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان گفت: از احزاب و تشکل‌های سیاسی تقاضا دارم تا به صورت مشترک لیست بدهند تا کاندیداها پشتوانه سیاسی و اجتماعی محکم‌تری داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • انتقاد معاون استاندار از آپارتمان‌سازی در قم
  • شکست رسانه‌ای واشنگتن در اعتراضات دانشجویی
  • لزوم جبران تأخیر ایجاد شده در اجرای سیاست‌های تامین اجتماعی
  • ضرورت جبران تأخیر در اجرای سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است | درآمدهای نفتی ایران از سال ۲۰۲۰ چهار برابر شده
  • فساد و مفسد در دولت سیزدهم تحمل نخواهد شد
  • تحقق شعار سال جزو وظایف ارکان نظام اسلامی است
  • توسعه اجتماعی شاخص‌ترین دارایی نظام است
  • مردم با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند/ احزاب لیست مشترک بدهند