Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش استانداری خراسان رضوی، محمد صادق معتمدیان عصر جمعه در پیامی به مناسبت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار افزود: امیدواریم همانند گذشته بیش از پیش محقق و در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، هر روز شاهد رشد روز افزون آگاهی و دانایی باشیم.

وی ادامه داد: هفته کتاب و کتابخوانی فرصت مغتنمی است که از فعالیت‌های کتابخانه‌های عمومی، کتابداران و فعالین فرهنگی این حوزه که در راستای توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی تلاش می‌نمایند، قدردانی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خراسان رضوی گفت: پیشرفت و نوآوری و درنوردیدن مرزهای دانش و آگاهی ایران اسلامی در سایه زحمات و خدمات این عزیزان به بار می‌نشیند.

وی افزود: به فضل الهی، همانند گذشته و با تلاش کتابداران فرهیخته و مسوولین فرهنگی این حوزه، قدم‌های محکمی برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی برداشته خواهد شد. اینجانب ضمن تبریک هفته کتاب و کتابخوانی از تمامی تلاشگران این عرصه کمال تشکر و قدردانی را دارم، توفیق همگان را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

۲۴ آبان به عنوان روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار نامگذاری شده است.

برچسب‌ها مشهد محمدصادق معتمدیان روز کتاب و کتاب خوانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد محمدصادق معتمدیان روز کتاب و کتاب خوانی مشهد محمدصادق معتمدیان روز کتاب و کتاب خوانی اخبار کنکور کتاب و کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۱۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محافل فضولی‌خوانی در اردبیل برگزار شود

امیر رجبی امروز در دیدار با اعضای موسسه ادبی حکیم ملامحمد فضولی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل گفت: جای خالی موسسه‌ای فعال در حوزه زبان و ادبیات در استان احساس می‌شد و این جمع وزینی از شعرا و ادبا که برای شکل‌گیری موسسه فضولی گرد آمده امید برای پر شدن آن خلاء را در دل‌ها زنده می‌کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل افزود: نامگذاری این موسسه ادبی به نام حکیم ملامحمد فضولی از محسنات این حرکت فرهنگی است و از ناحیه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از این کار استقبال می‌کنیم و اصرار داریم فضولی‌خوانی در استان اردبیل باید پا بگیرد.

به گفته او، سابقه و صبغه مکتبی ، مرثیه‌ای و آیینی ملامحمد فضولی در خیلی از جنبه‌ها با ما تجانس و تناسب دارد و امیدواریم با فعالیت این موسسه ادبی جلسات و محافل فضولی‌خوانی در این استان برگزار شود.

رجبی گفت: برای تصویب نهایی موسسه ادبی ملامحمد فضولی در این استان همکاری می‌کنیم و با توجه به موسسه بودن این تشکل ادبی و فرهنگی، امکان حمایت مالی از آن را خواهیم داشت تا با تلاش شما شعرا در قالب این موسسه، برنامه‌ها و آئین‌های ادبی و فرهنگی در خور توجهی در استان اجرا شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: برنامه‌ریزی و اجرای برخی کارها و برنامه‌های ادبی را به این موسسه واگذار خواهیم کرد و فرایند ثبت نهایی موسسه باید با سرعت پیگیری شود و امیدواریم چاپ مجموعه‌های شعر و کتاب‌های فاخر از موسسه فضولی را شاهد باشیم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • شرحی بر قدیمی‌ترین فهرست‌نامه‌های کتابخانه آستان قدس رضوی/خدمتی به گذشته، امروز و آینده
  • ۳۷۰۰ هزار میلیارد تومان هزینه ۲ افتتاح نمایشی در کرمانشاه
  • نهاد کتابخانه‌های عمومی زمینه‌ساز ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی
  • تهدیدهای فرهنگی دشمن به فرصت تبدیل شود
  • محافل فضولی‌خوانی در اردبیل برگزار شود
  • کتابخانه‌های سیار نیاز کتابخوانی عشایر را برطرف می‌کند
  • شهرداری میانه از پیشگامان ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است
  • نقشه مهندسی فرهنگی خراسان جنوبی رونمایی می‌شود
  • نقشه مهندسی فرهنگی خراسان جنوبی آماده رونمایی است