Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@11:44:06 GMT

ارائه وام در ازای استخدام مددجویان کمیته امداد

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۶۱۳۶۷

ارائه وام در ازای استخدام مددجویان کمیته امداد

به گزارش برگزاری مهر، عیسی بابایی اظهارکرد: کارفرمایان در مشاغل و صنوف مختلف در ازای به کارگیری هر یک از مددجویان کمیته امداد از بسته‌های تشویقی بهره‌مندمی شوند.

بابایی با اشاره به بسته های تشویقی کارفرمایی این نهاد عنوان کرد: کمیته امداد با اجرای برنامه های متنوع در زمینه توانمندسازی و دستیابی به اشتغال مناسب و پایدار در نظر دارد با اعطای بسته های تشویقی به کارفرمایان در قبال بکارگیری مددجویان گام های موثری بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان خاطر نشان کرد: کارفرمایان مشمول این طرح به ازای بکارگماری هر نفر از مددجویان (پرداخت حداقل حقوق مصوب اداره کار و بیمه مددجو) می توانند از وام اشتغال به مبلغ ۵۰ میلیون تومان در قالب تسهیلات کارفرمایی با کارمزد چهار درصد و بازپرداخت هفت ساله بهره مند شوند.

وی با تشریح بسته تشویقی پرداخت حق بیمه سهم کارفرما ادامه داد: به منظور ایجاد انگیزه در کارفرمایانی که مددجویان تحت حمایت کمیته امداد را به کارگمارده اند، ۱۰۰ درصد حق بیمه سهم کارفرما طی دوسال، پس از اطمینان از پرداخت حق بیمه، به کارفرما پرداخت می شود.

بابایی تصریح کرد: حق الزحمه بکارگیری هریک از مددجویان تحت حمایت این نهاد به موسسات کاریابی و مشاوره شغلی برابر نصف حداقل حقوق و دستمزد مصوب شورای عالی کار در همان سال به علاوه ۱۰۰ هزار تومان (به عنوان تشویق) است.

لازم بذکراست، در مناطق محروم، بسته به ضریب محرومیت، کارفرمایان می توانند همزمان از تسهیلات کارفرمایی و حق بیمه سهم کارفرما بهره مند شوند.

کد خبر 5070544

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان عیسی بابایی ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا آمار کرونا بوشهر بارش باران محدودیت های کرونایی کرمانشاه ستاد ملی مقابله با کرونا شهرکرد مجلس شورای اسلامی گرگان هفته کتاب شهرستان کرج کمیته امداد حق بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۱۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است

مدیرکل کمیته امداد امام خراسان رضوی در سفر به شهرستان رشتخوار، ضمن بازدید از پروژه اشتغال و یکی از مراکز نیکوکاری بر توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت تاکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، رضا سلم آبادی در سفر به شهرستان رشتخوار ضمن دیدار با امام جمعه و فرماندار، از یک طرح اشتغال، مرکز نیکوکاری و منزل مددجویی بازدید کرد.

وی با ارائه گزارش عملکرد کمیته امداد استان در دیدار با امام جمعه و فرماندار گفت: توانمندسازی مددجویان از اهداف اصلی کمیته امداد است و خط و راه ما بیانات مقام‌معظم رهبری است.

سلم‌آبادی با بیان اینکه مراکز نیکوکاری تحت نظارت کمیته امداد هستند، افزود: لازم است مراکز در کمک به نیازمندان هم‌افزایی بیشتری با کمیته امداد داشته باشند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی تصریح کرد: با توجه به اینکه توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است، نیازمند یاری فرمانداری در بحث اشتغال و مسکن مددجویان و همکاری بانک‌ها جهت پرداخت تسهیلات هستیم.

وی در دیدار با امام جمعه شهرستان درخواست کرد امامان جمعه در شهرستان‌ها در کارهای فرهنگی با کمیته امداد همکاری بیشتری داشته باشند.

در ادامه محمد عباسی، رئیس کمیته امداد شهرستان رشتخوار گزارشی از عملکرد این اداره در شهرستان و مشکلات و موانع موجود ارائه کرد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • بانک‌ها پرداخت تسهیلات مددجویان را سرعت ببخشند
  • اعطای تسهیلات 4 میلیاردی به کارفرمایان در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • اعطای تسهیلات 40 میلیاردی به کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • عدم ایمنی و بهداشت کارگران برای کارفرما بار حقوقی دارد
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی