Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا حسن پور روز جمعه در سفر به شهرستان تایباد و بازدید از طرحهای اشتغالزایی این شهرستان طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با گسترش این ویروس طی ۶ مرحله دیگر نیز بازاریان و اصناف کمک های نقدی و غیرنقدی داشته‌اند که در حال جمع بندی آنها هستیم.

وی ادامه داد: کرونا فرصتی را برای همه ایجاد کرد که در یاری‌ رساندن به مردم از هم سبقت بگیرند، در این میان کادر درمان کشور به ‌ویژه پزشکان و پرستاران در خط مقدم بودند و با تقدیم شهدای خدمت، برگ زرینی در تاریخ پرافتخار و کهن ایران رقم زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور گفت: طی این مدت خدمتگزاران گمنامی نیز بودند که با پذیرش خطر از ابتدای اسفند سال گذشته تاکنون سنگر پشتیبانی و تولید را رها نکرده بلکه با اقدام جهادی و شبانه روزی خود در مدت کوتاه توانستند نیاز کشور به وسایل حفاظتی به ویژه ماسک را تامین کنند.

وی افزود: در حال حاضر ۵۰۰ کارگاه بزرگ، متوسط و کوچک در سراسر کشور به تولید انواع ماسک اختصاص دارد که روزانه افزون بر ۱۷ میلیون ماسک با نظارت حوزه بسیج اصناف تولید می‌کنند و به رغم افزایش قیمت انواع کالاها در بازار، قیمت انواع ماسک در حال کاهش است.

حسن پور ادامه داد: ایجاد اشتغال در مناطق مرزی و محروم یکی دیگر از مهمترین رسالتهای سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور می‌باشد که در این زمینه نیز اقدامات خوبی انجام شده است.

وی به پایین بودن ضریب اشتغال در مناطق مرزی و محروم اشاره کرد و گفت: هم اکنون طرحهای متعدد در استانهای محروم و مرزی همچون استانهای خراسان شمالی، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، گلستان، سیستان و بلوچستان و خوزستان در حال اجرا می باشد که زمینه اشتغال سرپرستان خانوار و جوانان جویای کار این مناطق و حتی زنان سرپرست خانوار را فراهم کرده و نقش بسزایی در تامین معیشت خانواده های محروم و مرزی داشته است.

رییس سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور افزود: در این برهه حساس یک بار دیگر همانند دوران جنگ تحمیلی، نیکوکاران، اصناف و بازاریان دوشادوش هم و با یک برنامه ریزی منظم و کاربردی کارهای بشردوستانه‌ای را به ثمر رسانده و بسیج اصناف آمادگی همکاری لازم را با دولت و بخش خصوصی دارد تا از این فضایی که دشمن ایجاد کرده با موفقیت عبور کنیم.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران با تمامی فراز و نشیب ها و سختی هایی که از طرف دشمنان تحمیل شده، امروز در اوج شکوه و عزت قرار دارد.

مدیر مرکز نیکوکاری امام هادی ( ع ) تایباد نیز گفت: در این سفر از سوی ۲ نفر از بازاریان و فعالان اقتصادی استان تهران ۱۰۰ دستگاه فرت بافی به زنان سرپرست خانوار تایباد اهدا شد.

حجت الاسلام والمسلمین حیدر سجادی افزود: برای این تعداد دستگاه فرت بافی افزون بر سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از سوی این نیکوکاران هزینه شده است.

وی ادامه داد: جامعه هدف این طرح زنان زیرپوشش نهادهای حمایتی از قبیل کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی می باشند که شناسایی شده و این اقلام برای اشتغالزایی در اختیار آنها قرار گرفته است.

انواع حوله دست، حوله حمام و چادرشب از محصولات کارگاه‌های فرت بافی هستند، روستاهای فرمان آباد، چهار برجی، پساوه، خیابان، کهجه و پشته در تایباد از مهمترین نقاط تولید این هنر اصیل دراین شهرستان به شمار می‌روند.

تایباد در ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

برچسب‌ها تایباد اشتغال زایی بهبود فضای کسب و کار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تایباد اشتغال زایی بهبود فضای کسب و کار تایباد اشتغال زایی بهبود فضای کسب و کار اخبار کنکور اصناف و بازاریان بازاریان کشور بسیج اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۱۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سرزده ماسک در چین | تسلای خودران در چین؟

به ‌گزارش همشهری آنلاین و به نقل از خبرگزاری رویترز، رسانه‌های دولتی چین گزارش داده اند که او ابتدا با لی چیانگ، نخست‌وزیر چین ملاقات کرده است.

در این دیدار، لی به ماسک گفته است که توسعه تسلا در چین می‌تواند به‌عنوان یک نمونه موفق از همکاری اقتصادی و تجاری میان آمریکا و چین محسوب شود. این درحالی است که خودروساز آمریکایی تأییدیه کلیدی را همزمان با سفر ماسک از سوی یک انجمن خودروسازی چینی دریافت کرده است.

این تأییدیه تصریح کرده که خودروهای مدل ۳ و Y تسلا ازجمله مدل‌هایی هستند که با الزامات امنیت داده چین مطابقت دارند.

۲ منبع جداگانه همچنین به رویترز گفته اند که تسلا با بایدو به توافق رسیده است تا از مجوز نقشه‌برداری غول فناوری چینی برای جمع‌آوری داده‌ها در جاده‌های عمومی چین استفاده کند که آنها چنین موضوعی را یک گام کلیدی برای معرفی FSD یا همان خودران‌های کامل (Full Self-Driving) در این کشور توصیف کرده‌اند.

امنیت و انطباق داده‌ها ازجمله دلایلی بوده است که سازنده خودروهای الکتریکی آمریکایی که ۴سال پیش مستقل‌ترین نسخه نرم‌افزار خودکار (Autopilot) خود را عرضه کرده بود، هنوز نتوانسته است FSD را به‌طور کامل در چین، دومین بازار بزرگ جهان با وجود مشتریان فراوان، در دسترس قرار دهد.

بیشتر بخوانید:

پمپ بنزین روباتیک افتتاح شد | دست‌های‌تان کثیف نمی‌شود!

رگولاتورهای چینی از سال۲۰۲۱، تسلا را ملزم کرده بودند که تمام داده‌های جمع‌آوری‌شده توسط ناوگان چینی خود در شانگهای را ذخیره کند و این باعث می‌شود، این شرکت قادر به بازگرداندن اطلاعات به ایالات متحده نباشد.

ماسک به‌دنبال دریافت مجوز برای انتقال داده‌های جمع‌آوری شده در کشور به خارج از کشور برای آموزش الگوریتم‌هایی برای فناوری‌های رانندگی خودران است.

کد خبر 848116 برچسب‌ها خودروی برقی ایلان ماسک چین خودرو خودرو مدرن، لوکس و هوشمند شرکت‌ خودروسازی تسلا

دیگر خبرها

  • اگر مطهری و مبارزه او با تحجر ادامه داشت...
  • مشارکت بازاریان سراسر کشور در برپایی جشن‌های دهه کرامت
  • فقط 3 قهرمان به مبارزه در جام حذفی ایران ادامه می‌دهند
  • حضور سرزده ماسک در چین | تسلای خودران در چین؟
  • حمایت از طرح‌های نوآورانه و ایجاد اشتغال نخبگان در دانشگاه
  • ایلان ماسک راه جولان خودروهایش در چین را باز کرد
  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • ۱۷ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش اصناف قم انجام شد
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل