Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@02:45:03 GMT

چرا پروژه‌های کاهش ترافیک شهریار تکمیل نمی‌شود؟

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۵۹۰۶۰

چرا پروژه‌های کاهش ترافیک شهریار تکمیل نمی‌شود؟

به گزارش خبرگزاری فارس از شهریار، بهروز کاویانی شهردار شهریار در حاشیه بازدید از پروژه‌ تقاطعات غیرهمسطح میادین بسیج و جهاد شهر شهریار در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پروژه تقاطعات غیرهمسطح میادین جهاد و بسیج شهر شهریار با انعقاد قرارداد در آذرماه سال ۹۷ کلید خورد و پس از آن اتفاقات و موانعی به وجود آمد که روند اجرایی پروژه را با تاخیر مواجه ساخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مانعی که موجب توقف چندماهه پروژه شده است موضوع جابه‌جایی لوله گاز است که در حال پیگیری است و در شمال پروژه نیز نقاط متعددی جهت تملک وجود دارد که علی‌رغم سختی در حال توافق با مالکان آن‌ها و الحاق به پروژه هستیم.

شهردار شهریار بیان داشت: پیمانکار به دلایل مختلف در گذشته به کندی عمل کرده است و با پیگیری‌های صورت گرفته مسؤولان شهرستانی و شهری سرعت پیشرفت بیشتر شده اما به هر حال از روند اجرای پروژه رضایت نداریم.

کاویانی گفت: پروژه تقاطعات غیرهمسطح بسیج و جهاد شهریار متاسفانه مسبب گره‌های ترافیکی و نارضایتی برای شهروندان شده است و علی رغم تمامی تنگناهای مالی به دلیل اهمیت پروژه مطالبات پیمانکار پس از تایید صورت وضعیت بلافاصله پرداخت می‌شود.

وی تصریح کرد: در اجرای این پروژه معارضات ملی و تاسیساتی بر سر راه شهرداری است که متاسفانه در گذشته به خوبی در مطالعات مربوطه دیده نشده است.

به گزارش فارس، پروژه تقاطع غیرهمسطح میادین بسیج و جهاد شهریار یکی از مهم‌ترین پروژه‌های شهری در حوزه مدیریت ترافیک بود که پس از آغاز در سال ۹۷ به دلایل مختلف پیشرفت چشمگیری نداشته است و امروز کارگاه‌های عمرانی این پروژه‌ها خود به عاملی برای افزایش ترافیک در مرکز شهریار بدل شده است.

انتهای پیام/ش

منبع: فارس

کلیدواژه: شهریار ترافیک بسیج گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۹۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متقاضیان نهضت ملی مسکن باید هر ۲ ماه، ۴۰ میلیون واریز کنند!

اداره راه و شهرسازی استان تهران با ارسال پیامکی به متقاضیان نهضت ملی مسکن فرصت داد تا ۳۱ اردیبهشت ماه امسال آورده خود را به ۱۸۰ میلیون تومان افزایش دهند.
 
به گزارش تسنیم، «متقاضی محترم طرح نهضت ملی مسکن، با عنایت به شروع عملیات اجرایی پروژه‌های نهضت ملی مسکن و تسریع در پیشرفت فیزیکی پروژه، مقتضی است حداکثر تا تاریخ ۳۱/۰۲/۱۴۰۳ نسبت به واریز یا تکمیل آورده تا سقف ۱۸۰ میلیون تومان اقدام نمایید. بدیهی است تسریع در پرداخت آورده، موجب کسب امتیاز بیشتر و رتبه بالاتر برای جنابعالی می‌گردد.»
 
این اداره کل اواخر سال گذشته نیز با ارسال پیامکی به متقاضیان فرصت داده بود تا ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ آورده خود را به ۱۴۰ میلیون تومان افزایش دهند: «متقاضی محترم طرح نهضت ملی مسکن، با عنایت به شروع عملیات اجرایی پروژه‌های نهضت ملی مسکن مقتضی است حداکثر تا تاریخ ۲۰/۱۲/۱۴۰۲ نسبت به واریز یا تکمیل آورده اولیه خود تا سقف ۱۴۰ میلیون تومان اقدام نمایید. بدیهی است عدم تکمیل آورده در مهلت مقرر به منزله انصراف شما تلقی خواهد گردید.»
 
گفتنی است، طبق اعلام وزارت راه و شهرسازی متقاضیان نهضت ملی مسکن آورده خود را باید در بازه‌های ۴ ماهه و هر بار ۴۰ میلیون تومان واریز کنند. حال مشخص نیست چرا برای برخی متقاضیان استان تهران مهلت ۴ ماهه کاهش یافته و این متقاضیان باید هر ۲ ماه آورده خود را ۴۰ میلیون تومان افزایش دهند؟
 
اداره کل راه و شهرسازی استان تهران مهرماه سال قبل نیز با ارسال پیامک به شرح زیر به متقاضیان نهضت ملی مسکن نسبت به حذف از این پروژه ملی در صورت عدم واریز ۲۴۰ میلیون تومان تا ۲۰ مهر هشدار داده بود: «اخطار حذف از پروژه، به‌علت عدو واریز آورده اعلامی: متقاضی محترم نهضت ملی مسکن آقا/خانم...؛ عدم واریز سهم آورده موجب توقف پروژه شده است. چنانچه تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۲۰ ساعت ۰۰:۰۰ مبلغ ۲/۴۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال به شماره حساب ... واریز ننمایید از پروژه حذف شده و جایگزینی برای شما انتخاب خواهد شد.»

tags # مسکن سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • مشارکت ۵ میلیارد دلاری قرارگاه خاتم‌ با خارجی‌ها
  • ۱۵ روستا در فریدن و نائین از آب شرب پایدار بهره‌مند می‌شوند
  • استاندار البرز از پروژه ادامه بلوار ماهان بازدید کرد
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن باید هر ۲ ماه، ۴۰ میلیون واریز کنند!
  • برنامه‌های شهرداری تهران برای کاهش ترافیک بزرگراه آزادگان
  • صدای دایی و مهدوی‌کیا خیلی زود از سکه افتاد!
  • افتتاح فاز اول آزادراه شوشتری تا پایان سال
  • زنجیره ارزش پسته باید با کمک تولیدکنندگان و صادرکنندگان تکمیل شود
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | گره کور بزرگراه بسیج باز می شود