Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس مازندران _ سرویس ورزشی | عصر امروز در دیداری دوستانه منتخبی از فوتبالیست‌های با سابقه بابلی در زمین زیبای میرودپشت بابل از تیم رسانه ورزش مازندران میزبانی کردند.

رسانه ورزش مازندران که حدود 8 سالی است به همت خبرنگاران و عکاسان استان مازندران تشکیل شده، با حضور در شهرهای مختلف استان مازندران علاوه بر فرهنگ سازی و اقدامات خیرخواهانه، با هدف تجلیل و ارج نهادن به مقام ، به دیدار پیشکسوتان و نام آوران شهرهای مختلف میروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما روز جمعه 23 آبان، رسانه ای ها در ادامه دیدارهای دوستانه خودشان در بابل و در زمین چمن میرودپشت بابل برابر فوتبالیست های باسابقه شهر بابل رفتند. در این دیدار جذاب و تماشایی که دو تیم موقعیت‌های زیادی را روی دروازه همدیگر خلق کرده بودند و شاهد یک دیدار بسیار زیبا بودیم، در نهایت فوتبالیست‌های بابلی موفق شدند با نتیجه ۴ بر ۲ رسانه ای ها را شکست دهند.

در این دیدار که با حضور فوتبالیست های بزرگ و چهره های شاخصی چون، بهرام اسماعیلی، بهرام حسینی، مهدی صفرزاده، اصغرحبیب نژاد، آرش زاهدی همراه بود، گل‌های منتخب بابل توسط، الیاس هدایتی ۲ گل، احمد احمدزاده و جواد حسن نیاء به ثمر رسیده شد و دو گل رسانه ها را مهدی رضی و بهرام اسماعیلی زدند.

در این دیدار رسانه‌های بارها روی دروازه حریف موقعیت‌ ایجاد کردند و چندین بار نیز تیرک دروازه حریف خودشان را به صدا در آوردند.

گفتنیست، حسین قزل سفلو سرمربی رسانه ورزش و پرویزخاکی دو مدرس AFC از نزدیک نظاره‌گر بازی بودند.

حسین قزل سفلو مدرس رسمی AFC و سرمربی تیم فوتبال رسانه ورزش مازندران نیز در حاشیه این دیدار دوستانه در گفتگویی با خبرنگار خبرگزاری فارس، گفت: هدف بزرگ تیم رسانه ایجاد اتحاد و همدلی در بین اهالی و خانواده بزرگ فوتبال است.

وی افزود : در طول این سال ها اعضای تیم رسانه ورزش مازندران نشان دادند که هدفی جز این نداشتند و به دنبال انجام کارهای خیرخواهانه ی بدون هیاهو بودند. بارها قدم های مثبتی از سوی اعضای تیم رسانه صورت گرفته و همین امر سبب شده تمامی شهرهای استان مازندران خواهان حضور تیم رسانه در آن شهرها هستند.

مدرس رسمی AFC بیان داشت : رسانه رکن رکین جامعه است و اعضای تیم رسانه ورزش مازندران با تشکیل این تیم، علاوه بر فعالیت چشمگیرشان در عرصه خبررسانی در طول هفته، با این بازی ها اتحاد و همدلی را در بین خودشان تقویت می کنند.

قزل سفلو در پایان با دعوت از سایر رسانه ها، گفت : تیم فوتبال رسانه ورزش مازندران خانه رسانه ای هاست و به هر خبرنگار، عکاس یا فعال رسانه ای که تاکنون موفق به حضور در این جمع صمیمی نشده است، پیشنهاد میکنم حتما در این تیم خوب و جمع دوستانه و صمیمی حضور پیدا کنند تا به اتحاد بیشتر جامعه رسانه کمک کنیم.

به گزارش فارس؛ تیم فوتبال رسانه ورزش مازندران در طول این سال ها با برگزاری دیدارهای خیرخواهانه برای کودکان سرطانی ماهک، کودکان بهزیستی، کودکان کار و همچنین با حضور در خانه سالمندان و کمک به خانواده های کم بضاعت قدم های مثبتی برداشته است.

انتهای پیام/۸۶۰۵۹/ع

منبع: فارس

کلیدواژه: مازندران رسانه ورزش فوتبال ساری رسانه ورزش مازندران تیم رسانه رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۲۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت 2+2 مصدوم سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو

به گزارش "ورزش‌سه"، سپاهان در این فصل با انواع و اقسام مصدومیت بازیکنانش مواجه شده و حالا که در قسمت پایانی رقابت‌ها قرار داریم هم همچنان این ماجرا در اردوی طلایی‌پوشان اصفهانی ادامه دارد و برخی بازیکنان این تیم در حال رفت و برگشت به اتاق دکتر تیم و مراکز فیزیوتراپی هستند.
پس از بهبود بازیکنانی نظیر پیام نیازمند، سیاوش یزدانی، آریا یوسفی، هادی محمدی، رامین رضائیان، محمد کریمی، امید نورافکن، رضا شکاری، کاوه رضایی و شهریار مغانلو که در طول مسابقات مصدومیت‌های ریز و درشتی داشتند، در حال حاضر وضعیت سه بازیکن کلیدی تیم همچنان در ابهام قرار دارد که محمد دانشگر، رضا اسدی، محمدجواد حسین‌نژاد و فرشاد احمدزاده هستند. 

در این بین بعید به نظر می‌رسد که شاهد حضور محمد دانشگر و رضا اسدی در ترکیب یا فهرست سپاهان در مصاف با پرسپولیس باشیم، اما فرشاد احمدزاده و محمدجواد حسین‌نژاد با پشت سر گذاشتن مصدومیت در آخرین دیدار طلایی‌پوشان به عنوان یار جانشین وارد زمین شدند و حالا احتمالا یکی از تصمیمات مهمی که مورایس و دستیارانش در مصاف با پرسپولیس باید اتخاذ کنند این است که آیا امکان حضور این دو بازیکن تکنیکی در ترکیب اصلی وجود دارد یا خیر که امکان این حضور اصلا کم نیست.

دیگر خبرها

  • مصاف سوارکاران مازندران در سواحل بابلسر
  • سرمایه‌گذاری در زنجیره ارزش مازندران افزایش پیدا کند
  • مالک استقلال در خانه کشتی رویت شد (عکس)
  • مصاف خیبر خرم آباد با فجر سپاسی فردا در شیراز
  • مرگ تدریجی آب‌بندان‌های مازندران
  • گزارشی از آخرین تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن برای مصاف با نساجی با حضور اصحاب‌رسانه
  • تمرین نارنجی‌پوشان با حضور رئیس هیئت مدیره باشگاه مس رفسنجان
  • وضعیت 2+2 مصدوم سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو
  • اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم
  • استقلال با چند غایب به مصاف تراکتور می‌رود؟