Web Analytics Made Easy - Statcounter

پائولو مالدینی معتقد است زلاتان نسبت به قبل که او مقابلش بازی کرده، بهتر شده است. 

میلان بعد از 7 بازی بدون شکست در صدر جدول سری آ ایستاده است اما پائولو مالدینی معتقد است این فصل بدون حضور تماشاگران عجیب بوده است. اسطوره روسونری در گفتگو با رادیو 105 گفت:

امسال نتایج غیرقابل پیش بینی تر شده و می توان هر چیزی را در نظر گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غیبت هواداران قطعا تاثیرگذار بوده است. بعضی ها می گویند ما به دلیل غیبت هواداران صدرنشین هستیم اما من مطمئنم آنها به ما قدرت بیشتری می دادند. فوتبال بدون تماشاگران افتضاح است. هیجان در بازی وابسته به هواداران است؛ مثلا 90 هزار نفر در نیوکمپ یا 80 هزار نفر در سن سیرو. فراتر از هر چیزی دلم برای تنشی که هواداران ایجاد می کردند، تنگ شده است. 

پائولو مالدینی برای جذب زلاتان و تمدید قرارداد او اصرار داشت و اسطوره سوئدی حالا در 5 بازی این فصل سری آ 8 گل زده است. مالدینی خودش هم تا این سن بازی می کرد:

به عنوان بازیکن مقابل تیم های مختلفی بازی کردم و با زلاتان به عنوان مدافع میانی یارگیری کرده ام. از نظر من او حالا مهاجم بزرگتری شده است زیرا من برای یارگیری با زلاتان لازم نبود به اندازه آدریانو تحرک داشته باشم. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پائولو مالدینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۲۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، رضا اسدی هافبک اسبق پرسپولیس که اکنون طی دو فصل اخیر به عنوان مهاجم در ترکیب تیم‌های تراکتور و سپاهان خوش درخشیده است، با توجه به گلزنی در دیدار رفت مقابل پرسپولیس اکنون نیز با انگیزه زیادی خود را آماده جدال در استادیوم آزادی می‌کند.

مهاجم سپاهانی‌ها که به واسطه مصدومیت و دوری از ترکیب و درخشش و گلزنی این روزهای شهریار مغانلو بار دیگر از کورس آقای گلی دور مانده است، امیدوار است شرایط بازی مقابل پرسپولیس برای او فراهم شود.

اسدی قرار است در تمرین امروز سپاهان آخرین تست‌های پزشکی را زیر نظر کادر این تیم دنبال کند و با اعلام وضعیتش به ژوزه مورایس، در موردش برای حضور فیکس یا نیمکت نشین در جدال با پرسپولیس تصمیم گیری شود.

در شرایط کنونی گمانه زنی در خصوص نیمکت نشینی و حضور او در جریان بازی به واسطه مصدومیت تازه بهبود یافته‌اش، زیاد است و اکنون باید دید پاسخ تست‌ها شرایط او را برای این بازی تغییر خواهد داد یا خیر.

دیگر خبرها

  • مدارا با طالبان بدون خط قرمز! / معلمان و دغدغه معیشت/رویا فروشی برای کسب ثروت 
  • گفتگو با ستاره 19 ساله خاص‌ترین تیم جام حذفی
  • کم‌کاری تیروئید را با این ۳ ورزش جبران کنید
  • عکس | جواد کاظمیان با رضا مالدینی تمرین می کند!
  • لواندوفسکی: تا زمانی که از نظر جسمانی آماده باشم، به جدایی از بارسلونا فکر نمی‌کنم
  • ستاره یونایتد: بکام منبع الهام من است
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • پائولو دیبالا موثرترین بازیکن سری آ در تقویم سال ۲۰۲۴
  • کشف جنجالی: مهاجم فارست هوادار سیتی بود!
  • خطای پنالتی بر روی سردار آزمون و گلزنی پائولو دیبالا مقابل ناپولی (ناپولی 0-1 آاس رم)