Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد رضا علیزاده روز شنبه  در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن اعلام این مطلب ، افزود: پنجمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان از مهرماه سال جاری در سراسر کشور فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی بیان کرد: شعار این برنامه زیبا و خلاقانه در دوره پنجم «حمایت از سلامت عمومی و روحیه نشاط همراه با تداوم کتاب خوانی» است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان تصریح کرد: به اعضای باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان، یارانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جهت خرید کتاب و شرکت در رقابت های پنجمین جام اختصاص داده می شود.

وی با اشاره به فراهم شدن بسترهای نرم افزاری لازم برای فعالیت کتاب فروشی ها در این طرح اطهار داشت: کتاب فروشی های سراسر استان می توانند برای ثبت نام و عضویت در طرح فروش کتب جام باشگاه های کتاب خوانی، به سایت شبکه ترویج کتابخوانی ایران مراجعه کنند.

 استان کرمان هم اکنون با دارا بودن  یکهزارو ۹۸۰ باشگاه کتابخوانی با  ۳۰هزار و ۶۹۸ عضو در رده سوم کشور قرار دارد.

برچسب‌ها کرمان کتاب طرح های ترویجی کتابخوانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان کتاب طرح های ترویجی کتابخوانی کرمان کتاب طرح های ترویجی کتابخوانی اخبار کنکور باشگاه های کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۲۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از برگزیدگان جشنواره نوجوان سالم در کرمان

تاک معاون اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: سیزده هزار دانش اموز در رقابتی با موضوع نوجوان سالم ثبت نام کردند که ۲۲ هزار اثر در جشنواره پذیرفته شد و در نهایت امروز ۲۵۴ برگزیده تقدیر میشوند که تابستان امسال هم برگزیدگان کشوری معین میشوند.

وی افزود: سال قبل دانش آموزان کرمان ۱۱ رتبه کشوری کسب کردند و امسال نیز در ۹ رشته مثل نقاشی فیلم موشن‌گرافی ایده پردازی هوش مصنوعی کتاب مقاله داستانک رقابت امکانپذیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره نوجوان سالم در کرمان
  • به‌نشر با دست پر به نمایشگاه کتاب تهران می‌ رود / ارائه ۶۰۰ اثر پر فروش و جدید در نمایشگاه کتاب
  • شمه‌ای از بی‌کفایتی پهلوی
  • داستان جذاب زندگی یک نوجوان در «جرئت و حقیقت»
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • آشنایی با نحوه محاسبه هزینه بیمه شخص ثالث
  • ۳۷۰۰ هزار میلیارد تومان هزینه ۲ افتتاح نمایشی در کرمانشاه
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاههای کتابخوانی تمدید شد
  • تاریخ برده‌داری به زبان طنز
  • نهاد کتابخانه‌های عمومی زمینه‌ساز ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی