Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@23:28:49 GMT

معرفی برترین‌های مسابقات پومسه مجازی خوزستان

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۶۳۰۱۷

معرفی برترین‌های مسابقات پومسه مجازی خوزستان

ایسنا/خوزستان رقابت‌های مجازی پومسه آقایان و بانوان خوزستان با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

مسابقات مجازی پومسه آقایان و بانوان خوزستان در رده‌های سنی مختلف، روز گذشته ۲۳ آبان‌ماه در اهواز برگزار شد.

به گزارش ایسنا، در مسابقات بخش آقایان رده سنی زیر ۱۲ سال آرین احمدی، در رده سنی ۱۲ تا ۱۴ سال علیرضا حسین‌پور، در رده سنی ۱۵ تا ۱۷ سال علیرضا علاسوند، در رده سنی ۱۸ تا ۳۰ سال عباس آقایی، در رده سنی ۳۱ تا ۴۰ سال داود رسولی‌زاده و در رده سنی ۵۱ تا ۶۰ سال جمال سهرابی، همگی از اهواز و در رده سنی ۴۱ تا ۵۰ سال سید محمود تفاح از شوش‌ به مقام اول دست یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در بخش تیمی در رده سنی زیر ۱۴ سال تیم اهواز الف با ترکیب آرین احمدی، ابوالفضل مالک‌نژاد و علیرضا حسین‌پور، در رده سنی ۱۵ تا ۱۷ سال تیم اهواز الف متشکل از علی علاسوند، دانش سفیدوندی و محمد فرخ‌زاده و در رده سنی ۱۸ تا ۳۰ سال تیم ماهشهر با ترکیب علی نعیمی، عبدالغفور نعیمی و عرفان شاهنده، توانستند مقام اول را از آن خود کنند.

به گزارش ایسنا، در بخش بانوان نیز در رده سنی زیر ۱۲ سال یسنا جلیلی از اهواز، در رده سنی ۱۲ تا ۱۴ سال مهسا عیسی‌وند، در رده سنی ۱۵ تا ۱۷ سال ستایش گودرزی و در رده سنی ۱۸ تا ۳۰ سال صفا پیمان‌پور همگی از دزفول و در رده سنی ۳۱ تا ۴۰ سال مریم بهزاد و ۴۱ تا ۵۰ سال زینب ناظرفرد هر دو از اهواز مقام اول را کسب کردند.

همچنین در بخش ابداعی - انفرادی، در رده سنی زیر ۱۴ سال زینب قلی‌لوینه، در رده سنی ۱۵ تا ۱۷ سال هانا موقرعصاره و رده سنی ۱۸ سال به بالا، هستی بیگی همگی از دزفول، برترین‌های این دوره از مسابقات بودند.

این رقابت‌ها در بخش تیمی نیز برگزار شد که در رده سنی زیر ۱۴ سال تیم دزفول متشکل از زهرا منصوری‌کیا، مهسا عسیوند و مهدیه عیسوند، در رده سنی ۱۵ تا ۱۷ سال تیم دزفول الف با ترکیب ستایش گودرزی، نیکو پورعلی و موقر عصاره، در رده سنی ۱۸ تا ۳۰ سال تیم دزفول الف متشکل از هستی بیگی، رضوان ملک‌محمدی و صفا پیمانپور و در رده سنی بالای ۳۱ سال تیم اهواز با ترکیب مریم بهزاد، رقیه بدوی و رباب بدوی توانستند به مقام اول دست پیدا کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان پومسه رده سنی ۱۸ تا ۳۰ سال رده سنی ۱۵ تا ۱۷ سال رده سنی رده سنی زیر مقام اول سال تیم ۱۴ سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۳۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«حسینیه» رکورددار بیشترین میزان بارندگی در خوزستان

مدیرکل هواشناسی استان خوزستان گفت: شهر حسینیه از توابع اندیمشک با ثبت ۷۲ میلی‌متر بارش، بیشترین میزان بارندگی طی شبانه‌روز گذشته را داشته‌ است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان، محمد سبزه‌زاری اظهار کرد: شهر حسینیه از توابع شهرستان اندیمشک با ۷۲.۲ میلیمتر بارش باران در شبانه‌روز گذشته بیشترین میزان بارندگی را در استان داشته است.

وی افزود: میزان بارش باران در مناطق بیدروبه ۶۱.۵، سراک ۲۹، تارا ۲۷، ماهشهر ۲۲.۵، سالند دزفول ۱۸.۵ و کشاورزی اهواز ۱۴.۸ میلی‌متر ثبت شده است.

مدیرکل هواشناسی خوزستان خاطرنشان کرد: میزان بارش باران در سردشت زیدون ۱۰.۹، بستان ۱۰.۸، مسجد سلیمان هشت، لالی هشت، دزفول ۷.۵، دزپارت ۶.۸، شادگان ۵.۹، جایزان ۵.۷ و قلعه تل پنج میلی‌متر بوده است

کد خبر 750025

دیگر خبرها

  • بارندگی در خوزستان از ۱۱۰ میلی‌متر گذشت/ کدام شهر رکورددار شد؟
  • دزفول رکوردار بیشترین میزان بارندگی در خوزستان
  • «حسینیه» رکورددار بیشترین میزان بارش در خوزستان
  • «حسینیه» رکورددار بیشترین میزان بارندگی در خوزستان
  • معرفی برترین‌های جشنواره نواشهر در قزوین
  • معرفی برترین شرکت‌های دانش بنیان در حوزه معدن و صنایع معدنی
  • معرفی برترین شرکت‌های دانش بنیان در حوزه معدن و صنایع معدنی 
  • محفل شعر ارادت رضوی در دزفول برگزار شد
  • برترین‌های دومین جشنواره ملی و بین‌المللی عکاسی در سنندج معرفی شد
  • معرفی برترین‌های قویترین مردان و دارت بانوان سنگ آهن بافق