Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@08:37:40 GMT

ردشدن بازشماری آرا درپنسیلوانیا

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۶۳۹۷۱

ردشدن بازشماری آرا درپنسیلوانیا

یکی از مقامات ارشد ایالت پنسیلوانیا با اشاره به حاشیه برتری جو بایدن از ترامپ در این ایالت، امکان بازشماری آرا در این ایالت رد کرد. ناطقان:  «کتی بوکوار» از مقامات ایالت پنسیلوانیا اعلام کرد که حاشیه برتری «جو بایدن» نامزد حزب دموکرات در این ایالت به اندازه‌‌ای است که نیازی به بازشماری آرا وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





بر اساس قوانین ایالت پنسیلوانیا، بازشماری آرا در این ایالت در حالتی صورت می‌گیرد که اختلاف آرا میان نامزدها کمتر از نیم درصد باشد.

این در حالی است که آمار نشان می‌دهد بایدن ۵۹ هزار رای بیش از ترامپ در این ایالت بدست آورده که بیش از ۰.۸ درصد آرا می شود.

در شب برگزاری انتخابات و هنگام شمارش آرای حضوری، ترامپ پیشتاز رقابت در این ایالت بود اما پس از شمارش آرای پستی، بایدن پیشتاز شد و سرانجام آرای الکترال این ایالت را به خود اختصاص داد.

انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا روز سوم نوامبر (۱۳ آبان) برگزار شد.طبق قوانین آمریکا هر یک از نامزدهای انتخاباتی که بتواند ۲۷۰ رأی الکترال را به دست بیاورد به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا انتخاب شده و مجوز ورود به کاخ سفید را به دست می‌آورد.

بر اساس برآورد رسانه‌ها، بایدن۳۰۶ رأی الکترال و ترامپ۲۳۲ رأی الکترال به دست آورده است.

تیم دونالد ترامپ تا کنون از پذیرش شکست امتناع کرده و شکایت‌هایی را در چند ایالت علیه آنچه به گفته آنها تخلف‌ها و تقلب‌های انتخاباتی است مطرح کرده است.
برچسب ها: آرا ، ناطقان ، رای ، امریکا ، پنسیلوانیا

منبع: ناطقان

کلیدواژه: آرا ناطقان رای امریکا پنسیلوانیا بازشماری آرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۳۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) بازیگر معروف «نون خ» و خواستگاری از دختر ترامپ!

این بازیگر ۴۷ ساله اهل کردستان و شهر بیجار و همشهری سعید آقاخانی است که با حضور در سریال نون خ و نقش سلمان به شهرت رسیده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • (ویدیو) بازیگر معروف «نون خ» و خواستگاری از دختر ترامپ!
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت