Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-04@04:45:44 GMT

شهاب حسینی چطور بازیگر شد؟

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۶۴۲۲۶

شهاب حسینی چطور بازیگر شد؟

ساعت24- برخی بر این باورند فقط با استعداد ذاتی، موقعیت خوب، حضور در کلاس های بازیگری و پیشنهاد کارگردانان می توان بازیگر شد. گروهی نیز معتقدند با شانس، پارتی، پول و داشتن نسبت فامیلی با یک سینماگر بازیگر می شوند.

این که بازیگران چطور سر از سینما و تلویزیون درآوردند، خیلی حساب و کتاب ندارد. این که بازیگران چگونه و از چه طریق عکس هایشان بر سر در سینماها جا خوش کرد یا به عنوان بازیگر روی جلد مجلات سینمایی و نشریات رفتند، ماجراهای جالبی دارد که شاید خواندن شان خالی از لطف نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوستی های چاره ساز

حامد بهداد: او دوستی عمیقی با رامبد جوان داشته و در شرکت تبلیغاتی وی کار می ‌کرده و دستیارش بوده است. گویا در فیلم «آخربازی» همایون اسعدیان به رامبد نقشی پیشنهاد شده بود و او حامد بهداد را به جای خودش معرفی کرد. فیلمی که بهداد به خاطرش نامزد دریافت سیمرغ شد.

گذر از کلاس های بازیگری

بهرام رادان: پس از پایان خدمت سربازی دنبال کار می گردد که در بین آگهی‌ های روزنامه‌ ها چشمش به آگهی کلاس‌ های بازیگری «هیوا فیلم» می خورد. یک هفته پس از آغاز کلاس‌ ها، فرم انتخاب بازیگر یک فیلم سینمایی را پر می کند. در کلاس ثریا قاسمی، فیلمنامه «شور عشق» به او داده می شود. نقشی که فکر می ‌کرد یکی دو دیالوگ بیشتر ندارد غافل از این که نقش اصلی فیلم بود.

ساره بیات: حدود دو سال تئاتر کار کرد، ولی به خاطر درس و دانشگاه چند سالی کار نکرد. در جشنواره تئاتر پلیس به عنوان بازیگر اول زن انتخاب شد. با کلاس‌ های پرویز پرستویی شروع کرد و برای سریال تاریخی «یک مشت پر عقاب» به اصغر هاشمی معرفی شد.

بهنوش بختیاری: یکی از دوستان به او پیشنهاد می کند در کلاس‌ های آموزش بازیگری مهتاب نصیرپور شرکت کند. در این کلاس ها با نگار عابدی، سحر صباغ سرشت، شایسته ایرانی و بهاره مشیری همکلاسی بود. نخستین بازی اش نقش کوتاهی در سریال «هوای تازه» بود که مهتاب نصیرپور، او را برای آن سریال معرفی کرد.

یک اتفاق ساده

هدیه تهرانی: روزی در فروشگاه می‌ خواسته برای کارهای دکوراسیونش حصیر بخرد، که آزیتا حاجیان و محمدرضا شریفی نیا را دید. آن ها به وی پیشنهاد بازی در فیلمی را می دهند که پاسخش منفی بود. با پیگیری آن ها برای فیلم «روز واقعه» دعوت شد. چون نقش کوتاه «راحله» بیشتر یک تیپ ساده بود، آن را نپذیرفت. ولی در یک اتفاق ساده و آشنایی با مسعود کیمیایی، بازیگری را با فیلم «سلطان» آغاز کرد.

تست بازیگری پاسخ داد

شهاب حسینی: او به شهرهای مختلف سفر و برنامه‌ اجرا می ‌کرده است. دوستش که دستیار کارگردان مجموعه‌ «جمعه ها با شبکه 2» بود، برای آیتم طنز سراغ او آمد. برای اجرای برنامه‌ ای به اسم «اکسیژن» تست داد و انتخاب شد و «پلیس جوان» او را به عنوان بازیگر شناساند.

مصطفی زمانی: در دوره ابتدایی هر روز سر صف در مدرسه قطعه ‌های نمایشی کوتاهی را می ‌نوشت و با دوستانش اجرا می‌ کرد. زمان بازی در نخستین تجربه اش یعنی نقش «یوزارسیف» جوان و کم‌ تجربه بود و چیز زیادی درباره بازیگری نمی‌ دانست. وی پس از تست دادن نزد فرج ا... سلحشور برای بازی در سریال «یوسف پیامبر(ع)» انتخاب شد.

برخی شانس دارند

همایون ارشادی: روزی پشت چراغ قرمز ایستاده بوده که نگاه سنگین کسی را روی خودش احساس می کند. کیارستمی وی را به همکاری دعوت می کند و از او می خواهد در «طعم گیلاس» جلوی دوربین اش برود. اما «درخت گلابی» مهرجویی موقعیتش را به عنوان یک بازیگر تثبیت کرد. این که کسی معماری خوانده باشد و کیارستمی سراغش بیاید، کاملا شانس است.

منبع: خراسان

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۴۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش شهاب زاهدی در جی لیگ ژاپن

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم فوتبال آویسپا فوکواوکا امروز (۱۴ اردیبهشت) در هفته یازدهم جی لیگ ژاپن، میزبان تیم گامبا اوزاکا بود و با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید. شهاب زاهدی مهاجم ایرانی در دقیقه ۲۲ از زمین خودی دروازه حریف را گشود.

به این ترتیب فوکواوکا نخستین بار در پنج بازی اخیرش پیروز شد و گامبا اوزاکا دومین شکست متوالی خود را متحمل شد.

در جدول جی لیگ ژاپن تیم‌های ماچیدا زلویا با ۲۲ و سرزو اوزاکا با ۲۰ امتیاز اول و دوم هستند و تیم‌های سانفرس هیروشیما و کاشیما آنتلرز با ۱۹ امتیاز سوم و چهارم هستند. تیم یوکوهاما مارینوس نیز با ۱۶ امتیاز در رده هفتم قرار گرفت. تیم آویسپا فوکواوکا که شهاب زاهدی مهاجم ایرانی و سابق تیم پرسپولیس تهران را در اختیار دارد، با ۱۵ امتیاز به رده نهم صعود کرد.

شهاب زاهدی مهاجم ایرانی تیم آویسپا فوکواوکا با ۶ گل زده در رده چهارم جدول گلزنان جی لیگ قرار گرفته است. در صدر این جدول ریو گرمائین مهاجم ژاپنی تیم جوبیلو ایواتا با ۱۰ گل در صدر قرار دارد.

دیگر خبرها

  • ماجرای جنگ شهاب حسینی و پارسا پیروزفر مقابل جواد عزتی و الناز حبیبی
  • شهاب زاهدی آقای گل لیگ ژاپن بدون پنالتی
  • درخشش شهاب زاهدی در جی لیگ ژاپن
  • سوپرگل شهاب زاهدی نامزد جایزه پوشکاش شد
  • (ویدیو) سوپرگل جدید شهاب زاهدی در ژاپن
  • فیلم/«شهاب زاهدی» نامزد جایزه «پوشکاش»
  • علی‌اکبر طوفان‌پناه به کما رفت
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت/ عکس
  • از تخته‌ سیاه به پرده نقره‌ای؛ بازیگرانی که معلم بودند