Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان مرکز استان لرستان، ضمن رد ادعایی مبنی بر فوت یک زندانی در زندان خرم‌آباد به دلیل شکنجه، اظهار داشت: فرهاد وثوقی به اتهام قتل عمد از طریق بازپرس شهرستان دلفان استان لرستان تحت پیگرد قضایی قرار گرفت و به زندان معرفی شد.

به گزارش ایلنا، داریوش شاهون‌وند ضمن رد ادعایی مبنی بر فوت یک زندانی در زندان خرم‌آباد به دلیل شکنجه، اظهار داشت: فرهاد وثوقی به اتهام قتل عمد از طریق بازپرس شهرستان دلفان استان لرستان تحت پیگرد قضایی قرار گرفت و به زندان معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: طبق گفته چند تن از زندانیان و ماموران بند، وی با دو الی سه نفر در زندان درگیر می‌شود که پس از این درگیری، مورد اصابت ضربه قرار می‌گیرد، همچنین بررسی‌های اولیه پزشکی نشان میدهد احتمال وقوع مصرف مواد افیونی و موادمخدر نیز وجود دارد که البته این موضوع نیز درحال بررسی است.

شاهون وند تاکید کرد: پرونده او تحت عنوان فوت مشکوک به قتل، در دستور کار قرار گرفت و طبق تحقیقات انجام شده هویت افرادی که این زندانی با آن‌ها درگیر شده محرز و تحقیقات توسط بازپرس درحال انجام است.

وی افزود: امروز پزشکی قانونی با حضور خانواده این فرد، کالبدشکافی را انجام داد که ظرف چند روز آتی و پس از تکمیل نتیجه کامل کالبدشکافی، علت اصلی مرگ اطلاع رسانی خواهد شد.

دادستان مرکز استان لرستان گفت: چنانچه پس از مشخص شدن علت مرگ معلوم گردد احدی یا اشخاصی در فوت او مقصر بودند بدون هیچ گونه مماشاتی با آن‌ها برخورد خواهد شد و دستگاه قضایی در اجرای عدالت قاطع خواهد بود.

لینک کوتاه: asriran.com/003AeW

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: لرستان زندانی شکنجه استان لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۴۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهایی دو زندانی از پای چوبه دار در مشگین شهر

بابک نونهال در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در راستای کاهش جمعیت کیفری زندان و به پاس گرامیداشت یوم شهادت آقا امام جعفر صادق (ع) و با تلاش عوامل زندان، گروه هسته جهادی بخشایش و خیرین مشگین شهری دو زندانی که چهار سال پیش در دو حادثه متفاوت باعث قتل دو نفر شده بودند با گذشت اولیاء دم از پای چوبه دار رهایی یافتند.

وی با قدردانی از اولیای دم در فرهنگ سازی صلح و سازش خاطرنشان کرد: کلیه افراد مرتبط با این پرونده اعم از اولیا دم یا وساطت کنندگان در گذشت اثبات کردند که با توسل به ائمه اطهار علیه السلام می‌توان از بالاترین حق خود که همان حق قصاص بود گذشت نمود.

دادستان شهرستان مشگین شهر بیان کرد: با احتساب این پرونده در 6 ماهه گذشته تاکنون چهار مورد گذشت از قصاص نفس در این شهرستان اتفاق افتاده است.

نونهال از شهروندان، افراد صاحب نفوذ و صلح یاران خواست؛ در سنت حسنه اصلاح ذات البین همیار و مددکار دستگاه قضایی در رفع خصومت‌ها باشند.

کد خبر 6097573

دیگر خبرها

  • رهایی دو زندانی از پای چوبه دار در مشگین شهر
  • عفو موردی ۱۴۹ زندانی در کامیاران
  • آزادی زندانی پس از تحمل ۱۵ سال حبس
  • یک زندانی در استان تهران پس از ۱۵ سال حبس آزاد شد
  • لغو پروازهای فرودگاه خرم آباد به دلیل تیراندازی در عروسی!
  • تالار افلاک خرم آباد به علت تیراندازی‌ در مجالس عروسی پلمب شد
  • پلمپ تالاری که باعث لغو پروازهای یک فرودگاه در ایران شد!
  • پلمپ تالاری که باعث لغو پروازهای یک فرودگاه در ایران شد! + جزئیات
  • دادستان مرکز لرستان: تیراندازی در عروسی پرواز‌های خرم‌آباد را لغو کرد
  • غیرمترقبه‌ترین اتفاق سال ؛ تیراندازی در عروسی پروازهای فرودگاه خرم‌آباد را لغو کرد