Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@03:10:51 GMT

رهاسازی ۲۷ هزار قطعه بچه ماهی در رودخانه های مازندران

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۶۵۵۷۶

رهاسازی ۲۷ هزار قطعه بچه ماهی در رودخانه های مازندران

حسن اسحاقی در گفتگو با خبرنگار مهر بازسازی ذخایر ژنتیکی و حفاظت از آن را از جمله برنامه‌های مهم شیلات بیان کرد و خواستار همکاری دستگاه‌های ذیربط برای حفظ بستر حیات آبزیان شد.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۲۷ هزار قطعه بچه ماهی آزاد دریای خزر در رودخانه‌ی شاخص استان رهاسازی شد، گفت: در مرحله شانزدهم نیز دو هزار قطعه بچه ماهی آزاد در رودخانه‌ها رهاسازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسحاقی همچنین با اشاره به طرح توسعه بندر صیادی بابلسر تعداد پست‌های فعال این بندر را سه واحد بیان کرد و گفت: با توسعه و تکمیل اسکله ظرفیت تخلیه انواع آبزیان در این بندر صیادی به ۵۰ هزار تن در سال افزایش می‌یابد.

مدیرکل شیلات مازندران ظرفیت کنونی تخلیه انواع آبزیان را ۲۰ هزار تن در سال بیان کرد.

کد خبر 5070816

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل شیلات مازندران رودخانه ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا بارش باران آمار کرونا بوشهر محدودیت های کرونایی گرگان کرمانشاه ستاد ملی مقابله با کرونا شهرکرد مجلس شورای اسلامی هفته کتاب شهرستان کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۵۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۵۰ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بندر نوشهر

سعید کیا کجوری مدیر کل بنادر و دریانوردی مازندران در مراسم گرامی داشت روز کار و کارگر و تجلیل از کارگران شاغل در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر، گفت: عملیات تخلیه و بارگیری انواع کالا در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر در فروردین ماه امسال ۱۵۰ درصد افزایش داشت.

او با اشاره به افزایش چشم گیر عملیات تخلیه و بارگیری کالا در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر، افزود: با تلاش همه همکاران اداره کل و شرکت‌های تابعه بخش خصوصی، برای نخستین بار طی ۱۳ سال گذشته حجم عملیات تخلیه و بارگیری کالا در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر در سال ۱۴۰۲ از مرز یک میلیون تن گذشت و در مجموع بیش از یک میلیون و صد و پنجاه هزار تن کالا در سال گذشته در این بندر تخلیه و بارگیری انجام شد که این امر مرهون زحمات همه‌ی همکاران عزیز در بخش‌های مختلف بوده است.

بندر نوشهر بزرگترین بنگاه اقتصادی غرب استان است که حدود ۶۰۰ نفر در شرکت‌های بخش خصوصی فعال در حوزه‌های دریایی و بندری مشغول به کار هستند که حدود دو برابر نیرو‌های شاغل در اداره کل به شمار می‌روند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ماجرای انتشار بوی گاز در بندرترکمن چیست؟
  • آشنایی بانوان مهابادی با شیوه‌های جدید طبخ آبزیان
  • رهاسازی آب از سد علویان مراغه به زمین‌های زراعی
  • رهاسازی آب از سد علویان به زمین‌های زراعی شهرستان‌های مراغه و بناب
  • ضرورت ساماندهی تور‌های بدون مجوز برای جلوگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی
  • رشد ۱۵۰ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بندر نوشهر
  • ترخیص همه نهاده‌های وارداتی از بندر امیرآباد
  • فعالیت ۲۰ ایستگاه تخلیه و بارگیری ریلی در بندر امام خمینی
  • افزایش ۱۵۰ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بندر نوشهر
  • استاندار: برای تحقق طرح جامع مناطق ویژه اقتصادی مازندران؛ هماهنگی های لازم انجام شده است