Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@01:29:48 GMT

خرید و فروش آپارتمان به شکلی مطمئن در این شرایط

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۶۵۸۸۸

خرید و فروش آپارتمان به شکلی مطمئن در این شرایط

جالب است بدانید که در روزهای اخیر با توجه به شرایط فعلی، وضعیت بازارها و اصناف مختلف کمی آرام تر شده است.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام مسکن کیان، جالب اینجاست که بازار املاک همچنان به پیشرفت خود ادامه می دهد و در ادامه این مطلب به شما خواهیم گفت که خرید آپارتمان در اندیشه چگونه روند خوب خود را در پایتخت حفظ کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روند خوب خرید آپارتمان در اندیشه

با توجه به اتفاقاتی که در چند روز پیش افتاده، نوسانات عجیبی در بازارهای بورسی مختلف و کالاهای مختلف مشاهده کرده ایم.

خرید آپارتمان در اندیشه نیز به همین صورت و با توجه به پیشرفت و امکانات عالی این شهر در غرب استان تهران، هم خرید و فروش به خوبی ادامه دارد و هم قیمت با شیبی بسیار ملایم تر از دیگر مناطق استان تهران رو به بالا در حرکت است.

چگونه قیمت مناسب در این منطقه حفظ شده است؟

شهر اندیشه جز مناطق حومه ای پایتخت می باشد و به دلیل فاصله اندکی که با مرکز شهر تهران دارد کمی قیمت های املاک و آپارتمان در این منطقه پایین تر است و خرید و فروش آپارتمان در اندیشه برای افرادی که قصد سرمایه گذاری با بازدهی صد درصد موفق دارند بسیار پیشنهاد می شود.

همانطور که می دانید قیمت ملک تحت تاثیر قیمت گذاری از طرف ارگان خاصی قرار نمی گیرد و فقط همکاری خوب سازندگان، مالکان و فروشندگان املاک در یک منطقه است که میتواند قیمت ملک را در محدوده ای مناسب حفظ کند.

طبق آمار شهر اندیشه جزو شهرهایی است که این همکاری بهترین بازدهی را در آن به دنبال داشته. به طوری که آپارتمان در اندیشه در حال حاضر با تمام امکانات بی نظیری که داراست قیمت مناسب تری نسبت به آپارتمان در دیگر مناطق حومه ای تهران دارد.

آیا الان هم وقت مناسبی برای سرمایه گذاری است؟

باید به اطلاعاتان برسانیم که در چند دهه گذشته نتیجه سرمایه گذاری های ملکی هیچ وقت با سقوط ارزش همراه نبوده و همیشه افرادی که در بازار املاک سرمایه گذاری کرده اند نتیجه ای سود آور به دست آورده اند.

قیمت ملک و آپارتمان همیشه با شیب ملایمی رو به بالا در حرکت بوده و مانند ارز، سکه و خودرو دچار نوسان قیمت شدید و سقوط ارزش و قیمت قرار نگرفته است.

حتی شاهدیم که سالانه اخبار منفی بسیار زیادی در مورد این بازار منتشر می شود که این حجم اخبار منفی هم نتوانسته حقیقت سودآور بودن بازار املاک را در ایران و مخصوصا شهر اندیشه واقع در حومه پایتخت پنهان کند.

در شرایط حال حاضر، نوسان شدید قمیت های بازارهای بورسی و کالاهای مختلف سرمایه گذاری در بخش املاک احتیاج به مشورت با یک مشاور حرفه ای و کارشناس در حوزه املاک دارد که در شهر اندیشه کار شما بسیار آسان تر خواهد بود.

آپارتمان و املاک در اندیشه به دلیل محبوبیت بالا در خرید و فروش و سرمایه گذاری آن هم در استان تهران نسبت به دیگر مناطق زحمت کمتری دارد و روند معامله و عقد قرارداد با سرعت بهتری پیش می رود.

همینطور شما می توانید از قوی ترین تیم مشاوره املاک در اندیشه یعنی مسکن کیان کمک بگیرید که سابقه و تجربه این دفتر املاک در شهر اندیشه حتما به شما کمک بسیاری خواهد کرد.

شهر اندیشه کجاست؟

اگر می خواهید به شهر اندیشه بروید باید از مرکز استان تهران به سمت غرب حرکت کنید و در غربی ترین نقاط استان تهران با شهری رو به رو خواهید شد که ذهنیت شما را در مورد شهر های حومه ای عوض خواهد کرد.

این شهر با امکانات و مزایای بی نظیری که دارد به شما ثابت خواهد کرد که زندگی در این منطقه هیچ فرقی با مرکز شهر تهران ندارد و اگر برای سرمایه گذاری هم به اندیشه آمده باشید می توانید بگوییم که سودآورترین گزینه در بازار املاک ایران را انتخاب کرده اید.

همانطور که گفتیم کمک گرفتن از یک مشاور حرفه ای بسیار کارآمد خواهد بود و شما می توانید در زمینه خرید و فروش آپارتمان و املاک در شهر اندیشه روی کمک مسکن کیان و مشاوران فروش این دفتر حساب باز کنید که در ادامه راه های ارتباطی با شهر اندیشه و مسکن کیان را برای شما معرفی خواهیم کرد.

بزرگترین منبع فایلینگ املاک و آپارتمان در شهر اندیشه

شما نیز می توانید با توجه به شرایط مالی و توانایی پرداخت خود به مسکن کیان در فاز یک اندیشه مراجعه کرده و با صرف کمترین زمان ممکن به یک ملک تجاری بسیار مناسب برسید و تجربه ای بی نظیر را در زمینه خرید املاک در اندیشه تهران کسب کنید.

مسکن کیان با نزدیک به دو دهه فعالیت در تمامی محله ها و فازهای شهر اندیشه نمایندگی انحصاری برترین سازندگان و فروشندگان اندیشه می باشد و همین طور بزرگترین منبع فایلینگ املاک تجاری و مغازه در اندیشه که با مشاورین حرفه ای و با تجربه خود آماده ارائه هرگونه مشاوره و خدمات در زمینه املاک و آپارتمان به شما عزیزان میباشد.

شعبه یک مسکن کیان:

۰۲۱۶۵۵۰۷۳۱۳

شعبه دو مسکن کیان:

۰۲۱۶۵۳۶۹۶۷۰

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مسکن کیان خرید آپارتمان در اندیشه خرید و فروش آپارتمان آپارتمان در اندیشه شهر اندیشه سرمایه گذاری استان تهران بازار املاک خرید و فروش مسکن کیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۵۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان با اشاره به فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی و واریز مبلغ به حساب آن دستگاه‌ها، از ادارات خواست املاک مشخص شده را از طریق فروش و یا تهاتر، تعیین تکلیف کنند. 

سیدمصطفی آیت‌اللهی موسوی هشتم اردیبهشت ماه با اشاره به قانون مولدسازی و ظرفیت آن گفت: اداره کل اقتصاد و دارایی به عنوان متولی امر، در صورت عدم همکاری ادارات دولتی در اجرای مولدسازی، اقدامات لازم را انجام دهد. 

وی با اشاره به تصمیم گیری درباره املاک مازاد آموزش و پرورش، برق منطقه‌ای، علوم پزشکی رفسنجان و منابع طبیعی استان کرمان در روز‌های اخیر بیان کرد: ۷۰ میلیارد تومان اعتبار حاصل از فروش املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان به حساب آن دستگاه‌ها وارزی شده است.

معاون استاندار کرمان مهلت مولدسازی را محدود اعلام کرد و از ادارات خواست املاک مشخص شده را از طریق فروش و یا تهاتر تعیین تکلیف کنند. 

وی اظهار کرد: تاکنون ۱۶ مصوبه به ارزش ۶۵۰۰ میلیارد تومان از مرکز برای تهاتر پروژه‌های نیمه تمام استان کرمان مانند تکمیل سد نساء بم، ساختمان آموزش و پرورش و احداث بیمارستان جایگزین شفا مجوز گرفته شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • آپارتمان‌های تهران بدون مشتری ماند؛ قیمت مسکن متری چند؟
  • فروش اقساطی خودرو کارکرده؛ رونمایی از تب جدید معاملات خودرویی
  • دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان
  • قیمت خانه در جنت آباد تهران امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نبض قیمت مسکن شمال شهر
  • حواله خودروی جانبازان هم‌قیمت خانه در نیاوران
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟
  • قیمت جالب خانه‌های شرق تهران/ با ۳ میلیارد تومان خانه بخرید + جدول قیمت
  • با کمتر از ۲ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم ؟