Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقام پارلمانی روسیه گفت: جو بایدن در صورت پیروزی کشوری آشفته را تحویل گرفته که جامعه آمریکا دچار شکاف عمیق شده، طرفداران ترامپ از "انتخابات سرقت شده" صحبت کرده و شیوع ویروس کرونا در این کشور بیداد می‌کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «اینترفکس»، "آلکسی پوشکوف" عضو ارشد کمیته سیاست اطلاعاتی شورای فدراسیون (سنای) روسیه معتقد است که "جو بایدن" نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، در صورت پیروزی در انتخابات، کشوری آشفته را تحویل گرفته و دوره ریاست جمهوری آسانی نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

به گفته این سناتور روس، باور اینکه بایدن، به عنوان رئیس جمهوری، "آزادی عمل کامل" را بدست خواهد آورد، تنها یک توهم است.

پوشکوف امروز در صفحه فیس‌بوک خود نوشت: «با شکست دونالد ترامپ، برای جمهوری خواهان آمریکا، ظاهراً، فقط سنا باقی مانده است. جامعه ایالات متحده دچار شکاف عمیقی شده است، طرفداران ترامپ درباره "انتخابات سرقت شده" صحبت می کنند و از طرف دیگر، شیوع ویروس کرونا در این کشور بیداد می کند. در چنین شرایطی، بایدن یک کشور ناآرام با وضعیت بحرانی را بدست می‌آورد و کار سختی در پیش خواهد داشت.»

این مقام پارلمانی پیش از این نیز گفته بود که پیروزی "جو بایدن"، ممکن است به وخامت روابط واشنگتن و مسکو منجر شده و روابط دو کشور وارد مرحله یک جنگ سرد شدید شود. وی در عین حال پیش بینی کرده بود بایدن می‌تواند ضمن گذاشتن شروطی، با تمدید پیمان ادامه کاهش تسلیحات راهبردی تهاجمی (استارت-3) موافقت کند.

سناتور روس: بازگشت احتمالی بایدن به برجام به معنای کاهش فشار آمریکا بر ایران نیستسناتور روس: پیروزی بایدن به منزله بهبود روابط روسیه و آمریکا نیستسناتور روس: آمریکا تاکنون حتی یک مناقشه را در جهان حل نکرده است

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جوزف بایدن اخبار روسیه جوزف بایدن اخبار روسیه جو بایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۶۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| انتقاد تند سناتور آمریکایی از سیاست آمریکا در قبال جنایات در غزه؛ وقت آن رسیده به صدای مردم آمریکا گوش دهیم!

دریافت 10 MB

"به CCN و همکارانم پیشنهاد می‌کنم به غزه نگاه کرده و کودکانی که دست‌ها و پاهای خود را از دست داده‌اند، نشان دهند."

دیگر خبرها

  • تعلیق تحویل مهمات به رژیم صهیونیستی توسط آمریکا
  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد
  • سایه سنگین جنبش دانشجویی حامی فلسطین بر سر انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا
  • لاوروف: نتایج انتخابات آمریکا بر تمایل برای تحمیل «شکست استراتژیک» به ما اثری ندارد
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا
  • آکسیوس : آمریکا تحویل یک محموله مهمات به اسرائیل را به تعویق انداخت
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • فیلم| انتقاد تند سناتور آمریکایی از سیاست آمریکا در قبال جنایات در غزه؛ وقت آن رسیده به صدای مردم آمریکا گوش دهیم!
  • ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد، اما ...
  • نشریه تایم: حمله بایدن به ژاپن و هند/ آن‌ها بیگانه هراس هستند!