Web Analytics Made Easy - Statcounter

خلفی زاده گفت: پنج ایستگاه سیار تشخیص کرونا بر اساس مصوبه ستاد مقابله با کرونای استان جهت شناسایی بیشتر مبتلایان و اطلاع رسانی در زمینه شیوع این بیماری در مناطق پرتردد شهر اردبیل دایر شد.

«محمد رضا خلفی زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: پنج ایستگاه سیار تشخیص کرونا بر اساس مصوبه ستاد مقابله با کرونای استان جهت شناسایی بیشتر مبتلایان و اطلاع رسانی در زمینه شیوع این بیماری در مناطق پرتردد شهر اردبیل دایر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان اردبیل تصریح کرد: این ایستگاه ها با هدف نمونه برداری جهت تشخیص ابتلا افراد به کرونا و کمک به افزایش آگاهی افراد نسبت به سلامت عمومی و کاهش شیوع این بیماری انجام می شود.

 

این مقام مسئول افزود: در خصوص بازرسی اکیپ های ویژه مقابله با شیوع بیماری کرونا نیز طی روز گذشته 196 صنف مورد ارزیابی قرار گرفت که از این تعداد 74 درصد وضعیت مطلوبی در رعایت پروتکل های بهداشتی داشته اند.

 

خلفی زاده خاطر نشان کرد: محدودیت های فعالیت اصناف نیز بعد از ساعت 18 مورد رصد این اکیپ ها قرار گرفت و تذکرات لازم به اصناف در این زمینه داده شد.

 

وی اذعان داشت: 6 صنف متخلف در خصوص عدم رعایت ساعت فعالیت اصناف نیز با صدور اخطاریه و تذکر درخواست همکاری لازم در این خصوص شد.

 

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان اردبیل یادآور شد: طی همین مدت یک واحد آرایشگاه زنانه نیز به دلیل فعالیت پلمپ و 6 واحد صنفی نیز به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی بیرون بری و فاصله گذاری اجتماعی نیز تعطیل شد.

 

خلفی زاده بیان کرد: از همه شهروندان به ویژه صاحبان اصناف درخواست می شود تا با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و توجه به دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا استان زمینه کاهش شیوع بیماری کرونا را فراهم کنند.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: نظارت بر اصناف بازرسی از واحدهای صنفی پلمپ واحد صنفی متخلف اردبیل خلفی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۶۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح‌های مقابله با تنش آبی در نقاط مختلف استان بوشهر اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالحسن عالی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته طرح و برنامه‌های متنوعی در استان بوشهر اجرایی شده است.

وی ادامه داد: در شهر نخل تقی نیز با هدف افزایش پایداری آب شرب مشترکان، عملیات بهسازی و مهندسی مجدد ایستگاه پمپاژ مرکزی شهر با بروز رسانی کردن و تعمیرات اساسی الکترو پمپ‌های این ایستگاه در مخزن چهار هزار مترمکعبی این شهر صورت پذیرفت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد: در استان بوشهر طرح‌های مقابله با تنش آبی در مناطق مختلفی در دست اجرا است که سعی می‌شود تا قبل از آغاز فصل تابستان وارد مدار شوند.

عالی افزود: به تناسب تمامی اقدامات صورت گرفته باید هم استانی‌ها نسبت به بازنگری در نحوه مصرف و صرفه جویی در آب اهتمام لازم را داشته باشند.

وی اظهار کرد: در سال آبی جاری میزان بارش‌ها در استان بوشهر کاهشی ۵۰ درصدی داشته که با این میزان کاهش باید هم استانی‌ها بیش از پیش نسبت به مصرف بهینه آب حساس شوند.

کد خبر 6089600

دیگر خبرها

  • هوش مصنوعی آرتروز زانو را ۸ سال زودتر تشخیص می‌دهد
  • نحوه نظارت بر صحت نتایج آزمایش‌ها در آزمایشگاه‌های پزشکی
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • شیوع بیماری ناشناخته در بدخشان
  • طرح‌های مقابله با تنش آبی در نقاط مختلف استان بوشهر اجرا می‌شود
  • نقش آزمایشگاه‌های پزشکی هوشمند در تشخیص بیماری‌ها
  • نقش آزمایشگاه های پزشکی هوشمند در تشخیص بیماری ها
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود