Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علیرضا آشناگر، استاندار سمنان در نشست ستاد ملی کرونا با اشاره به ارائه‌ی طرح جدید ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا در ایجاد محدودیت‌های جدید بر اساس رنگ بندی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مقدمات اجرای این طرح در سطح کشور در حال آماده سازی است و رنگ بندی‌های جدید کرونایی بر اساس وضعیت هر شهر کشور توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام و متعاقب آن محدودیت‌هایی برای آن منطقه در نظر گرفته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او اجرای طرح جدید را منوط به تصویب نهایی آن در جلسه‌ی ستاد ملی در هفته آینده عنوان کرد و افزود: رئیس جمهور در این جلسه با اشاره به لزوم ارتقاء آموزش عمومی بعنوان راهکار درست برای مهار بیماری، از مردم خواست در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی اهتمام بیشتری را ارائه نمایند.

رئیس ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا همچنین توضیح داد در طرح جدید ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا محدودیت‌هایی برای حضور کارکنان ادارات و همچنین نحوه فعالیت مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها ارائه شده است که در صورت تصویب نهایی طرح، این محدودیت‌ها از هفته‌ی آینده اجرایی خواهد شد.

آشناگر با تاکید بر این نکته که محدودیت‌های یک ماهه‌ی اعمال شده در خصوص حداکثر فعالیت گروه‌های شغلی و اصناف گروه‌های دو، سه و چهار تا ساعت ۱۸ هر روز، همچنان به قوت خود باقی است گفت: شهر‌های سمنان، شاهرود، گرمسار و دامغان همچنان در وضعیت سیاه کرونایی و شهر‌های آرادان، مهدیشهر و میامی در رنگ بندی نارنجی و سرخه نیز در وضعیت زرد قرار دارد.

استاندار در پایان سخنان خود باردیگر ضمن قدردانی از تلاش تمامی دست اندرکاران مقابله با کرونا در سطح استان از عموم مردم خواست با پرهیز از دورهمی‌های خانوادگی و تجمعات بیمورد و همچنین رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، یاریگر کادر بهداشت و درمان در استان باشند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محدودیت کرونایی مقابله با کرونا بهداشت و درمان مقابله با کرونا ستاد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۷۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراشه‌ای جدید که محدودیت‌های معلولان را رفع می‌کند (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طب سنتی چه راهکار‌هایی برای افراد دارای معلولیت دارد؟ (فیلم) معلولان یک سال تلاش کردند، اما چقدر نتیجه گرفتند؟ سال ۱۴۰۳ را با چه مشکلاتی شروع می‌کنند؟ (فیلم) کسی صدای معلولان را در ایران می‌شنود؟ نه مجلسی‌ها و نه مردم، حتی خبرهای معلولان هم دیده نمی‌شود؛ (فیلم)

دیگر خبرها

  • تراشه‌ای جدید که محدودیت‌های معلولان را رفع می‌کند (فیلم)
  • تداوم افزایش دمای هوا در سمنان
  • دعوت از حکومت برای دیدن یک مناظره | گره خوردن سرنوشت مردم به ذهنیت‌ ساده‌انگارانه | پس‌موضوع حجاب دقیقا چه می‌گذرد؟
  • مناظره‌ای در مورد حجاب
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • مواکب اربعینی استان سمنان تجمیع می‌شوند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟