Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@15:50:24 GMT

آرتتا در آرسنال هنوز تیمش را پیدا نکرده

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۶۸۰۸۵

آرتتا در آرسنال هنوز تیمش را پیدا نکرده

سسک فابرگاس ستاره سابق آرسنال می‌گوید اطمینان دارد با هدایت میکل آرتتا دورانی هیجان انگیز برای آرسنال در راه است.

به گزارش "ورزش سه"، سسک فابرگاس ستاره سابق آرسنال با تمجید از میکل آرتتا سرمربی جدید این تیم می‌گوید آرتتا هنوز تیمش را پیدا نکرده و او شک ندارد توپچی‌ها با هدایت او در آینده روزهایی هیجان‌انگیز در پیش خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

آرتتا از دسامبر 2019 و بعد از اخراج اونای امری به عنوان سرمربی آرسنال منصوب شده و به خاطر روشهای کاری اش در این تیم با ستایش های زیادی مواجه بوده است. آرتتا پیش از آن به عنوان دستیار پپ گواردیولا در منچسترسیتی فعالیت داشت.

 

سسک فابرگاس با ستایش از آرتتا گفت: " آرسنال دوران گذار را پشت سر می‌گذارد. میکل ایده‌های خودش را دارد ولی به زمان نیاز دارد. مشکل مربی‌ها در حال حاضر این است که وقت کم است. به محض اینکه سه بازی ببازید همه صحبت از اخراج می کنند".

 

ستاره سابق آرسنال در ادامه گفت: " من می دانم پیاده کردن ایده‌های یک مربی در تیمی جدیدی چقدر سخت است به خصوص با توجه به وقت کمی که مربی‌ها امروز دارند. فوتبال رشد خیلی سریعی دارد و همه فقط پیروزی می خواهند. فشار هیات مدیره، هواداران و بازیکنان را هم به این اضافه کنید. میکل تازه در حال پیدا کردن تیمش است. کاملاً مشخص است که آرتتا یک رهبر است و فوتبال را خیلی خوب می شناسد. او از یکی از بهترین مربیان تاریخ یعنی پپ گواردیولا درس گرفته و من شک ندارم که آرسنال دوران هیجان انگیزی را با او تجربه خواهد کرد".

 

 

مایکل آرتتا آرسنال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مایکل آرتتا آرسنال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۸۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با تنها ۷ بازی؛ صعود لیونل مسی به صدر جدول برترین گلزنان MLS

فوق ستاره آرژانتینی مرد اول تیمش در هفته‌های اخیر بوده‌است

طرفداری | بامداد امروز و در دیداری از هفته یازدهم رقابت‌های MLS فصل ۲۰۲۴، اینتر میامی میهمان نیو انگلند بود و با نتیجه قاطع ۴-۱ به پیروزی رسید. لیونل مسی با ثبت دو گل و یک پاس گل ستاره زمین بود و نقش پررنگی در پیروزی بزرگ تیمش ایفا کرد، همچنین گل دیگر اینتر میامی نیز روی ریباند شوت ستاره آرژانتینی به ثمر رسید.

نیو انگلند 1-4 اینتر میامی؛ هیچ‌وقت مسی را عصبانی نکنید!

با گلزنی در بازی امروز، لیونل مسی با ۹ گل زده به صدر جدول گلزنان لیگ MLS صعود کرد، او همچنین با ارسال 4 پاس گل، سومین پاسور برتر لیگ نیز به حساب می‌آید. نکته جالب توجه این‌جاست که مسی در فصل جاری با مصدومیت‌های طولانی‌مدتی مواجه بوده و نتوانسته در تمام بازی‌های تیمش حضور پیدا کند، لذا ستاره آرژانتینی آمار ذکرشده را در تنها ۷ بازی به ثبت رسانده است. گفتنی است اینتر میامی با ۲۱ امتیاز، در صدر جدول MLS جای گرفته‌است.

صدرنشینی مسی در جدول آقای گلی
مسی همچنین بهترین بازیکن لیگ از حیث مجموع گل و پاس گل به حساب می‌آید

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • پاسخ منفی مربی سابق جهانبخش به پیشنهاد لیورپول
  • راموس گوش ستاره سابق رئال را کشید!
  • آرتتا: رایا فوق العاده بود؛ بازی طوری پیش رفت که بیش از حد انتظارمان عقب نشستیم
  • آرتتا و موفقیتی که ونگر حسرتش را داشت!‏
  • آرتتا در کادر فنی‌اش بهزاد غلامپور دارد! (عکس)‏
  • بالاتر از آرسن ونگر؛ دستیابی میکل آرتتا به دو رکورد ویژه در دربی شمال لندن
  • تاتنهام 2-3 آرسنال: نزدیک بود جام از دست آرتتا بیفتد
  • با تنها ۷ بازی؛ صعود لیونل مسی به صدر جدول برترین گلزنان MLS
  • ماجرای دست‌بند پر سروصدای مربی لیگ برتری
  • ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود