Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره سابق توپچی ها میکل آرتتا را یک رهبر می داند. 

سسک فابرگاس می گوید میکل آرتتا هنوز در حال پیدا کردن ترکیب مورد علاقه اش در آرسنال است و برای پیاده کردن ایده های هیجان انگیزش در این تیم، به زمان نیاز دارد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، آرتتای اسپانیایی کارش را به عنوان سرمربی آرسنال در دسامبر 2019 و پس از اخراج اونای امری از نیمکت مربیگری توپچی ها آغاز کرد و در پی احیای هویت باشگاه لندنی برآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرسنال در پایان فصل گذشته با هدایت آرتتا قهرمان جام حذفی انگلستان شد و فصل را نیز با قهرمانی در کامیونیتی شیلد، آغاز کرد. توپچی ها در حال حاضر و پس از گذشت 8 هفته از لیگ برتر، در رده یازدهم جدول رده بندی قرار دارند. در این میان، سسک فابرگاس می گوید آرسنال در دوران گذار قرار دارد و از هواداران این تیم خواست به آرتتا برای پیاده سازی ایده هایش در تیم زمان بدهد. او گفت: 

گوش کنید، آرسنال در دوران گذار قرار دارد. میکل (آرتتا) ایدهای خاص خودش را دارد اما پیاده سازی آن ها در تیم زمان بر است. مشکل سرمربی ها در فوتبال امروزی این است که آن ها زمان کافی در اختیار ندارند و وقتی در 3 بازی شکست می خورید همه تشنه خون شما هستند. البته من می دانم این کار بسیار بسیار سختی است. شما به عنوان سرمربی دوست دارید که افکار خود را در تیم پیاده کنید اما این کار یک فرآیند دارد. بعضی اوقات شرایط خیلی دشوار می شود چرا که فوتبال بسیار سریع پیش می رود. همه می خواهند پیروز شوند و از سوی هواداران، هیئت مدیره و بازیکنان روی شما فشار وارد می شود. شما هر روز زیر ذره بین هستید. او به دنبال این است که تیم خودش را پیدا کند. آن ها دنی سبایوس و گرانیت ژاکا را داشتند و در تابستان توماس پارتی را نیز به خدمت گرفتند که بازیکن بسیار خوبی است. آن ها ویلیان و اوبامیانگ را در خط حمله دارند که قطعا بازیکنان سطح بالایی هستند و بنابراین به نظر می رسد تنها به زمان نیاز دارند. 

فابرگاس در ادامه در خصوص ویژگی های مثبت میکل آرتتا اظهار داشت: 

شما می توانید ببینید که او یک رهبر است و چیزهای زیادی در خصوص فوتبال می داند. او قطعا چیزهای زیادی از یکی از بهترین سرمربی های تاریخ، پپ گواردیولا، یاد گرفته است و حضور در کنار گواردیولا برای میکل مانند کلاس درس بود. هیچ شکی در این خصوص ندارم. او در بارسلونا بازی کرده است و می داند که چه چیزهایی برای پیروزی لازم است. این لحظات برای آرسنال بسیار هیجان انگیز است چرا که من باور دارم حتی با وجود اینکه هدایت آرسنال، اولین تجربه سرمربیگری آرتتاست، او می تواند به تیمش شخصیت بدهد و امیدوارم بتواند عملکرد مثبتی در باشگاه داشته باشد.

همچنین بخوانید:

سسک فابرگاس: به زودی اوضاع بارسلونا عوض خواهد شد؛ نوع رفتار و انجام کارها می تواند متفاوت باشد

آرسن ونگر: مربیان باید خود را با ارزش ها و اصول باشگاه وفق دهند نه برعکس

 

میکل آرتتا و عملکردی خلاف انتظارات؛ چرا آرسنال در گلزنی مشکل دارد؟

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سسک فابرگاس میکل آرتتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۸۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فابرگاس: رم - لورکوزن، دیداری است که تماشای آن را نباید از دست داد

آاس رم و بایرلورکوزن در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا 2023/24 به مصاف یکدیگر می روند. بایرلورکوزن تحت هدایت ژابی آلونسو نزدیک به یک سال است که در هیچ دیداری مغلوب نشده است. آنها اخیرا قهرمان بوندسلیگا شدند و درحال سپری کردن بهترین روزهای تاریخ باشگاه هستند. از سوی دیگر رم با دنیله ده روسی دوباره به یک تیم جذاب تبدیل شده است.

سسک فابرگاس در مورد این دیدار در مصاحبه با وبسایت یوفا گفت:

رم و بایرلورکوزن در نیمه نهایی، بازی بسیار خوبی خواهد بود. این یک مسابقه بسیار فشرده بین دو تیم واقعا خوب است. شانس دو تیم را 50-50 می بینم.

بدیهی است که بایرلورکوزن فصل فوق العاده ای را پشت سر می گذارد. مسابقه فوق العاده ای خواهد بود، زیرا رم نیز با مربی جدیدش یعنی دنیله ده روسی، در حال پیشرفت است. تقابل جالبی است. قطعا این بازی را از تلویزیون تماشا می کنم؛ از آن دیدارهایی است که تماشای آنرا نباید از دست داد.

لورکوزن در لحظه ای است که هر چیزی را که لمس می کند به طلا تبدیل می شود. آنها می توانند به پیروزی ادامه دهند، حتی زمانی که 10 نفر هستند. آنها ذهنیت فوق العاده ای دارند. 

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • واکنش میکل آرتتا به اتفاقات مهم دیدار تاتنهام و آرسنال / فیلم
  • آیا می توان گیاهان را به صورت خودکار آبیاری کرد؟
  • فابرگاس: رم - لورکوزن، دیداری است که تماشای آن را نباید از دست داد
  • جدول لیگ برتر انگلیس از زمان ورود پپ گواردیولا به منچسترسیتی / عکس
  • گواردیولا: با یک تساوی منچسترسیتی، آرسنال قهرمان لیگ برتر خواهد شد
  • آرتتا: رایا فوق العاده بود؛ بازی طوری پیش رفت که بیش از حد انتظارمان عقب نشستیم
  • آرتتا و موفقیتی که ونگر حسرتش را داشت!‏
  • آرتتا در کادر فنی‌اش بهزاد غلامپور دارد! (عکس)‏
  • بالاتر از آرسن ونگر؛ دستیابی میکل آرتتا به دو رکورد ویژه در دربی شمال لندن
  • تاتنهام 2-3 آرسنال: نزدیک بود جام از دست آرتتا بیفتد