Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات سازمان تامین اجتماعی گفت: با اجرای طرح ۳۰۷۰، مراجعه بیمه‌شدگان به شعب تامین اجتماعی ۷۰ درصد کاهش خواهد یافت.

به گزارش برنا؛ علی‌اکبر ربیع‌زاده با بیان اینکه سال ۹۹ تحت عنوان سال تحول دیجیتال سازمان تامین اجتماعی نام‌گذاری شده، اظهار داشت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری در خصوص غیرحضوری شدن خدمات این سازمان به واسطه جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، سازمان تامین اجتماعی طرح ۳۰۷۰ را رونمایی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: براساس این طرح، دوشنبه هر هفته یک سرویس غیرحضوری و نوین، به بیمه‌شدگان و مخاطبان سازمان تامین اجتماعی ارائه می‌شود.

ربیع‌زاده با بیان اینکه سالانه ۹۶میلیون مراجعه به شعب و کارگزاری‌های تامین اجتماعی انجام می‌شود، گفت: بخشی از این مراجعات به خاطر دفترچه‌های درمانی بود که در خرداد ماه امسال، با غیرحضوری کردن تامین اعتبار، سبب حذف ۳۹ میلیون مراجعه شد.

او با تاکید بر اینکه بر اساس تعداد مراجعات و سرویس‌های پرتراکم، خدمات تامین اجتماعی اولویت‌بندی شده است، افزود: تا پایان بهمن ماه جاری، با راه اندازی ۳۰ سرویس کاملا غیرحضوری، ۷۰درصد مراجعات به شعب تامین اجتماعی حذف و براین اساس این طرح نیز ۳۰۷۰ نامگذاری شده است.

به گفته ربیع‌زاده دو سرویس پرداخت هدیه ازدواج و ثبت خاتمه کفالت فرزندان اناث نیز در هفته نخست رونمایی طرح ۳۰۷۰، عملیاتی شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تامین اجتماعی مراجعه حضوری سازمان تامین اجتماعی طرح ۳۰۷۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۸۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در ۱۴۰۳ کی اعمال می‌شود؟

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: اعمال افزایش حقوق بازنشستگان از اردیبهشت و پرداخت معوقه فروردین نیز در خرداد انجام می‌شود.

میرهاشم موسوی افزود: حقوق فروردین بازنشستگان و مستمری‌بگیران این سازمان مطابق روال هر ماه از ۲۰ فروردین آغاز شده و پیش‌بینی این است که با برنامه‌ریزی انجام شده، افزایش حقوق بازنشستگان از اردیبهشت اعمال شود همچنین تلاش می‌کنیم معوقه فروردین را نیز در خرداد به حساب بازنشستگان واریز کنیم.

بنا به این گزارش، براساس قانون میزان افزایش سالانه مستمری بازنشستگان تأمین‌اجتماعی در سطح حداقل و سایر سطوح، پس از تصویب و ابلاغ هیات‌وزیران اجرا می‌شود.

منبع: ایرنا

tags # بازنشستگان سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • سازش ۲۵ درصدی در پرونده‌های طلاق خراسان رضوی
  • کاهش ۶.۱ درصدی پرونده‌های مستوجب تعزیر در تهران
  • افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در ۱۴۰۳ کی اعمال می‌شود؟
  • کاهش ۶.۱ درصدی ورودی پرونده‌های سرقت مستوجب تعزیر به دادگستری
  • کاهش ۳ درصدی نرخ بیکاری گیلان
  • کاهش ۳ درصدی نرخ بیکاری گیلان/ برخورد قضایی با ۱۵۰ کار فرمای متخلف
  • درخواست اجرایی شدن قانون کاهش ۳۰ روزه حق عائله‌مندی
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان تصادفات جاده‌ای
  • کاهش پرونده‌های رسوبی در سازمان قضایی نیروهای مسلح